Komunikaty PR

Privé Revaux przedstawia nową kolekcję sygnowaną przez Olivię Culpo

2020-07-15  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Kultowa marka okularów Privé Revaux, która zadebiutowała w Polsce na początku czerwca, z dumą ogłasza kolejną gwiazdorską współpracę – tym razem z Olivią Culpo, amerykańską modelką i aktorką, byłą Miss Universe. Premiera kolekcji Privé Revaux x Olivia Culpo, która miała miejsce wczoraj na stronie eu.priverevaux.com powiększa asortyment marki o sześć nowych modeli okularów. Co ważne, współpraca ma również wymiar charytatywny. Każda sprzedana para okularów z kolekcji Olivii to dodatkowa para okularów optycznych, którą organizacja RestoringVision przekaże najbardziej potrzebującym.

“Nowa kolekcja Privé Revaux ma dla mnie niezwykle osobisty charakter, a podjęcie współpracy z organizacją charytatywną, która bezpośrednio wspomaga osoby najbardziej potrzebujące, było w tym wypadku jedynym słusznym rozwiązaniem” – powiedziała Olivia Culpo. “Świadomość, iż za każdą sprzedaną parę okularów przeciwsłonecznych, RestoringVision przekaże parę okularów optycznych osobie, która nie może sobie na nie pozwolić, jest dla mnie ogromnym szczęściem. Jestem bardzo podekscytowana, że mogę uczestniczyć w tworzeniu mody dostępnej dla wszystkich, która ma jednocześnie pozytywny wydźwięk i wspomaga najbardziej potrzebujących."

Kolekcja Privé Revaux x Olivia Culpo obejmuje sześć zachwycających modeli, inspirowanych wybitnymi kobietami ze świata mody, kina czy muzyki, z których każdy odpowiada niepowtarzalnemu stylowi Olivii:

  • The Audrey – na cześć Audrey Hepburn to ponadczasowe, subtelne oprawki w kształcie kocich oczu, w wyjątkowym stylu oversize z nutką dramatyzmu.
  • The Goldie — szerokie, pozbawione klasycznej ramki i wzbogacone detalami ze stali nierdzewnej dla uzyskania świeżego, opływowego wykończenia oprawki nadające figlarny look inspirowane stylizacją Goldie Hawn w początkowych scenach filmu „Dama za burtą”.
  • The Jackie – pięknie zaprojektowane okulary oversize w stylu kocich oczu z ostrą, wyrazistą linią, nawiązujące do stylu Jackie Kennedy.
  • The Jane & The Jane Blue-Light – uniwersalne, okrągłe oprawki z zakrzywionym mostkiem i prostą linią brwi, które idealnie podkreślą kształt twarzy to hołd w stronę Jane Birkin. Okulary są również dostępne w wersji Blue-Light, wzbogaconej o technologię blokowania światła niebieskiego.
  • The Janet – nowoczesne oprawki, które na pewno skradną światła fleszy, nawiązujące do stylu Janet Jackson.

 

Modele dostępne są w szerokiej gamie kolorystycznej obejmując kolory: czarny, brązowy, złoty, różowe złoto, indigo, zielony i srebrny. Każda para jest wykonana ręcznie i składa się z lekkiej, elastycznej ramy z octanu, dopasowanego cylindra i śrub powlekanych akulonem w celu zwiększenia ich trwałości, jak również z przeciwodblaskowej i wytrzymałej na zadrapania powłoki. Wszystko to za jedyne 228 zł za parę. Dodatkowo, wyłącznie dla kolekcji Privé Revaux x Olivia Culpo składane etui na okulary zostało dopasowane do stylu Olivii i wzbogacone o szare, eleganckie wnętrze ozdobione ekskluzywnym autografem nowej ambasadorki marki.

Współpraca z RestoringVision potrwa przez najbliższy miesiąc, do 14 sierpnia. Za każdą kupioną w tym okresie parę okularów z sygnowanej przez Olivię kolekcji, Privé Revaux przekaże parę okularów optycznych bezpośrednio do RestoringVision. Stąd będą one dystrybuowane do ośrodków zdrowia wspierających osoby najbardziej potrzebujące na terenie całych Stanów Zjednoczonych.

“Gdy pojawił się pomysł na wspólny projekt z Olivią Culpo i RestoringVision, nie zastanawialiśmy się ani chwili” – mówi założyciel Privé Revaux, David Schottenstein. “Olivia wyznacza trendy zarówno w życiu zawodowym jako filantropka, jak i na co dzień, jako ikona stylu. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że nasi klienci będą mieli możliwość jeszcze lepszego poznania stylu, talentu ale też wymiaru społecznego zaangażowania Olivii.”

Kolekcja Privé Revaux x Olivia Culpo to tylko 228 zł za parę. Dostępna jest ona online na stronie eu.priverevaux.com.  

O Privé Revaux Eyewear

Firma Privé Revaux Eyewear została założona, aby zawojować rynek okularów jako dostawca wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie. Została zbudowana w oparciu o  wspólną pasję do stylu i jakości przez przedsiębiorcę Davida Schottensteina wraz ze sławnymi wizjonerami Jamiem Foxxem, Hailee Steinfeld i Ashley Benson, a także dyrektorami kreatywnymi Robem Zangardi i Mariel Haenn. Z ponad 100 ręcznie wykonanymi i oprawami z polaryzacją od 169 zł każdy może być kimkolwiek. Aby uzyskać więcej informacji odwiedź eu.priverevaux.com. #ReframeYourself #PrivePeople

O RestoringVision

RestoringVision to organizacja non-profit zajmująca się dystrybucją nowych okularów optycznych do organizacji charytatywnych oraz grup pomagających osobom znajdujących się w niekorzystnej sytuacji materialnej w krajach rozwijających się. Od 2003 roku RestoringVistion dzięki współpracy z 1400 organizacjami pomogło ponad 15 mln ludzi w 130 krajach na całym świecie. Więcej informacji na stronie www.restoringvision.org

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park Biuro prasowe
2024-05-08 | 09:15

Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park

Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona środowiska

Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci

Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.

Teatr

Artur Barciś: Odkąd mieszkam na wsi, znam dużo więcej sąsiadów, niż kiedy mieszkałem w bloku. W miastach poznawanie ludzi nie bardzo nas interesuje

W spektaklu „Barabuum!” wyreżyserowanym przez Artura Barcisia pewna para postanawia zainteresować się życiem swoich sąsiadów i bliżej ich poznać. Ta znajomość z czasem przeradza się jednak w zupełnie nieoczywistą relację. Aktor podkreśla, że choć jest to historia z przymrużeniem oka, to jednak powinna zachęcić do przemyśleń. Jego zdaniem warto pokonać nieśmiałość i otworzyć się na nowe znajomości. Jak przyznaje, on sam prywatnie utrzymuje dobre kontakty ze swoimi sąsiadami i każda z tych osób wnosi do jego życia coś wartościowego.