Privé Revaux przedstawia nową kolekcję sygnowaną przez Olivię Culpo
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Kultowa marka okularów Privé Revaux, która zadebiutowała w Polsce na początku czerwca, z dumą ogłasza kolejną gwiazdorską współpracę – tym razem z Olivią Culpo, amerykańską modelką i aktorką, byłą Miss Universe. Premiera kolekcji Privé Revaux x Olivia Culpo, która miała miejsce wczoraj na stronie eu.priverevaux.com powiększa asortyment marki o sześć nowych modeli okularów. Co ważne, współpraca ma również wymiar charytatywny. Każda sprzedana para okularów z kolekcji Olivii to dodatkowa para okularów optycznych, którą organizacja RestoringVision przekaże najbardziej potrzebującym.
“Nowa kolekcja Privé Revaux ma dla mnie niezwykle osobisty charakter, a podjęcie współpracy z organizacją charytatywną, która bezpośrednio wspomaga osoby najbardziej potrzebujące, było w tym wypadku jedynym słusznym rozwiązaniem” – powiedziała Olivia Culpo. “Świadomość, iż za każdą sprzedaną parę okularów przeciwsłonecznych, RestoringVision przekaże parę okularów optycznych osobie, która nie może sobie na nie pozwolić, jest dla mnie ogromnym szczęściem. Jestem bardzo podekscytowana, że mogę uczestniczyć w tworzeniu mody dostępnej dla wszystkich, która ma jednocześnie pozytywny wydźwięk i wspomaga najbardziej potrzebujących."
Kolekcja Privé Revaux x Olivia Culpo obejmuje sześć zachwycających modeli, inspirowanych wybitnymi kobietami ze świata mody, kina czy muzyki, z których każdy odpowiada niepowtarzalnemu stylowi Olivii:
- The Audrey – na cześć Audrey Hepburn to ponadczasowe, subtelne oprawki w kształcie kocich oczu, w wyjątkowym stylu oversize z nutką dramatyzmu.
- The Goldie — szerokie, pozbawione klasycznej ramki i wzbogacone detalami ze stali nierdzewnej dla uzyskania świeżego, opływowego wykończenia oprawki nadające figlarny look inspirowane stylizacją Goldie Hawn w początkowych scenach filmu „Dama za burtą”.
- The Jackie – pięknie zaprojektowane okulary oversize w stylu kocich oczu z ostrą, wyrazistą linią, nawiązujące do stylu Jackie Kennedy.
- The Jane & The Jane Blue-Light – uniwersalne, okrągłe oprawki z zakrzywionym mostkiem i prostą linią brwi, które idealnie podkreślą kształt twarzy to hołd w stronę Jane Birkin. Okulary są również dostępne w wersji Blue-Light, wzbogaconej o technologię blokowania światła niebieskiego.
- The Janet – nowoczesne oprawki, które na pewno skradną światła fleszy, nawiązujące do stylu Janet Jackson.
Modele dostępne są w szerokiej gamie kolorystycznej obejmując kolory: czarny, brązowy, złoty, różowe złoto, indigo, zielony i srebrny. Każda para jest wykonana ręcznie i składa się z lekkiej, elastycznej ramy z octanu, dopasowanego cylindra i śrub powlekanych akulonem w celu zwiększenia ich trwałości, jak również z przeciwodblaskowej i wytrzymałej na zadrapania powłoki. Wszystko to za jedyne 228 zł za parę. Dodatkowo, wyłącznie dla kolekcji Privé Revaux x Olivia Culpo składane etui na okulary zostało dopasowane do stylu Olivii i wzbogacone o szare, eleganckie wnętrze ozdobione ekskluzywnym autografem nowej ambasadorki marki.
Współpraca z RestoringVision potrwa przez najbliższy miesiąc, do 14 sierpnia. Za każdą kupioną w tym okresie parę okularów z sygnowanej przez Olivię kolekcji, Privé Revaux przekaże parę okularów optycznych bezpośrednio do RestoringVision. Stąd będą one dystrybuowane do ośrodków zdrowia wspierających osoby najbardziej potrzebujące na terenie całych Stanów Zjednoczonych.
“Gdy pojawił się pomysł na wspólny projekt z Olivią Culpo i RestoringVision, nie zastanawialiśmy się ani chwili” – mówi założyciel Privé Revaux, David Schottenstein. “Olivia wyznacza trendy zarówno w życiu zawodowym jako filantropka, jak i na co dzień, jako ikona stylu. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że nasi klienci będą mieli możliwość jeszcze lepszego poznania stylu, talentu ale też wymiaru społecznego zaangażowania Olivii.”
Kolekcja Privé Revaux x Olivia Culpo to tylko 228 zł za parę. Dostępna jest ona online na stronie eu.priverevaux.com.
O Privé Revaux Eyewear
Firma Privé Revaux Eyewear została założona, aby zawojować rynek okularów jako dostawca wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie. Została zbudowana w oparciu o wspólną pasję do stylu i jakości przez przedsiębiorcę Davida Schottensteina wraz ze sławnymi wizjonerami Jamiem Foxxem, Hailee Steinfeld i Ashley Benson, a także dyrektorami kreatywnymi Robem Zangardi i Mariel Haenn. Z ponad 100 ręcznie wykonanymi i oprawami z polaryzacją od 169 zł każdy może być kimkolwiek. Aby uzyskać więcej informacji odwiedź eu.priverevaux.com. #ReframeYourself #PrivePeople
O RestoringVision
RestoringVision to organizacja non-profit zajmująca się dystrybucją nowych okularów optycznych do organizacji charytatywnych oraz grup pomagających osobom znajdujących się w niekorzystnej sytuacji materialnej w krajach rozwijających się. Od 2003 roku RestoringVistion dzięki współpracy z 1400 organizacjami pomogło ponad 15 mln ludzi w 130 krajach na całym świecie. Więcej informacji na stronie www.restoringvision.org

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.