Komunikaty PR

Promenada po włosku – jeszcze bogatsza oferta po prawej stronie Wisły!

2023-05-05  |  15:30
Biuro prasowe

W nowo zmodernizowanej Promenadzie poczujemy się jak na mediolańskich ulicach. Tym razem to zasługa nie tylko inspirowanego nimi wystroju, ale też nowych marek, które w maju zawitają do tego nowoczesnego centrum handlowego na warszawskiej Pradze. Już wkrótce klienci udadzą się na zakupy do salonów Intimissimi Uomo, Falconeri i Nina Basco.

Niedawno cała Warszawa hucznie świętowała otwarcie całkiem nowego skrzydła Promenady – tylko w pierwszy weekend odwiedziło ją wtedy aż 150 000 osób! W centrum pojawiło się wiele znanych, zagranicznych marek, ale to wciąż nie koniec niespodzianek. W maju temperatura wzrośnie ze względu na wiosenną aurę, ale też włoski klimat, jakiego dostarczą otwarcia kolejnych sklepów.

Pierwszy z nich już można odwiedzić – to salon Nina Basco, która choć jest polską marką, obuwie ze swojej oferty produkuje właśnie we Włoszech. Buty Nina Basco stworzono dla kobiet ceniących styl i elegancję, ale przede wszystkim jakość wykonania oraz wygodę. Nowo otwarty sklep w Promenadzie tej wyjątkowej i wielokrotnie nagradzanej marki, jest dopiero czwartym, choć z pewnością nie ostatnim lokalem w Polsce.

Od dziś, klienci praskiego centrum mogą skorzystać z szerokiego wyboru bielizny dla mężczyzn Intimissimi Uomo, wykonanej z najwyższej jakości tkanin. To zupełnie nowy koncept znanej na całym świecie Calzedonia Group oraz jej siostrzanej marki odzieżowej z ofertą skierowaną zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, w dodatku na każdą możliwą okazję i pogodę – Falconeri. Wszystko stworzone z naturalnych włókien i wysokogatunkowej dzianiny kaszmirowej, czyli znaku rozpoznawczego grupy Calzedonia.

Promenada zadbała o to, by zarówno klienci marek premium, jak i ci stawiający na rozpoznawalne, przystępne cenowo sklepy, mieli poczucie, że oferta zaspokaja wszystkie ich potrzeby. Dlatego już pod koniec zeszłego roku w galerii pojawił się pierwszy w stolicy salon BOSS w nowym koncepcie Pre BOSSed oraz pierwszy po prawej stronie Wisły dwupoziomowy salon Peek&Cloppenburg. Swój lokal otworzyła także marka Wólczanka, oferując szerszy asortyment w większej przestrzeni, wzbogacony o specjalną przestrzeń, gdzie można stworzyć stylowy total look dla Niej i dla Niego. Crocs i Vision Express również zaprezentowały się w nowych odsłonach. Głównym założeniem salonu z kultowym, wygodnym obuwiem jest taki dobór mebli i koloru ścian, aby buty grały główną rolę i wypełniały kolorem całe wnętrze. Natomiast salon Vision Express postawił na nowoczesną i elegancką stylizację eksponującą szeroką ofertę opraw i okularów przeciwsłonecznych, w tym także światowych marek. Ofertę Promenady wzbogaciła także hiszpańska firma biżuteryjna – Tous – otwierając butik w koncepcie sprowadzonym prosto z Madrytu. Na przestrzeni całego salonu znajdują się audiowizualne standy, które mają pomóc klientom w odkrywaniu asortymentu na własny sposób. Innowacją marki jest także odejście od tradycyjnej koncepcji kasy fiskalnej.

Najlepsze materiały, włoska precyzja i świeżo zmodernizowane, prawdopodobnie najładniejsze w stolicy centrum handlowe tworzą idealne połączenie. Warto odwiedzić Promenadę w maju, aby przekonać się o tym na własne oczy.

Więcej informacji na stronie https://warszawa.promenada.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.