Przewiewne ubrania z lnu dla panów - od czwartku w ofercie Lidl Polska
Lato zagościło już na dobre, a to oznacza, że rozpoczyna się sezon rodzinnych wyjazdów. Lidl Polska przygotował letnią kolekcję ubrań i dodatków dla całej rodziny. W propozycji sieci znajdziemy m.in. lekką i przewiewną odzież męską z lnem. Odzieżowa oferta pojawi się w sklepach Lidl Polska od czwartku (14.07). Wybrane produkty będą dostępne także online na www.lidl.pl.
Wielu z nas z utęsknieniem czeka na rozpoczęcie sezonu wakacyjnego i beztroskiego plażowania. Bez względu na to czy planujemy dalsze wyjazdy, czy zostajemy w kraju, warto uzupełnić letnią garderobę. Z myślą o tym, Lidl Polska przygotował wyjątkową ofertę odzieży i dodatków dla całej rodziny.
Kolekcja pojawi się już w czwartek 14 lipca w sklepach sieci oraz online na www.lidl.pl.
Stylowa odzież z lnem dla panów
Lniane tkaniny są znane i cenione od wielu lat. Materiały z jego dodatkiem są lekkie, przewiewne i przyjazne dla skóry. Ponadto produkty lniane są bardziej wytrzymałe niż inne tkaniny, dzięki czemu mogą nam służyć przez długi czas. Dlatego to doskonały wybór dla osób, które nawet w upalne dni chcą wyglądać elegancko i czuć się przy tym komfortowo. W najnowszej propozycji Lidl Polska dla panów znajdziemy koszulę Livergy z tkaniny z lnem, regular fit (39,99 zł / 1 szt.). Dodatkowo będziemy mogli kupić spodnie długie z lnem Livergy (49,99 zł / 1 para) bądź krótkie bermudy (49,99 zł / 1 para).
Tylko w czwartek 14 lipca lniane produkty będą sprzedawane w jeszcze niższych cenach – np. spodnie męskie z lnem oraz bermudy męskie z lnem będą oferowane o 10 zł taniej – w cenie 39,99 zł/ 1 szt.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.