Przewiewne ubrania z lnu dla panów - od czwartku w ofercie Lidl Polska
Lato zagościło już na dobre, a to oznacza, że rozpoczyna się sezon rodzinnych wyjazdów. Lidl Polska przygotował letnią kolekcję ubrań i dodatków dla całej rodziny. W propozycji sieci znajdziemy m.in. lekką i przewiewną odzież męską z lnem. Odzieżowa oferta pojawi się w sklepach Lidl Polska od czwartku (14.07). Wybrane produkty będą dostępne także online na www.lidl.pl.
Wielu z nas z utęsknieniem czeka na rozpoczęcie sezonu wakacyjnego i beztroskiego plażowania. Bez względu na to czy planujemy dalsze wyjazdy, czy zostajemy w kraju, warto uzupełnić letnią garderobę. Z myślą o tym, Lidl Polska przygotował wyjątkową ofertę odzieży i dodatków dla całej rodziny.
Kolekcja pojawi się już w czwartek 14 lipca w sklepach sieci oraz online na www.lidl.pl.
Stylowa odzież z lnem dla panów
Lniane tkaniny są znane i cenione od wielu lat. Materiały z jego dodatkiem są lekkie, przewiewne i przyjazne dla skóry. Ponadto produkty lniane są bardziej wytrzymałe niż inne tkaniny, dzięki czemu mogą nam służyć przez długi czas. Dlatego to doskonały wybór dla osób, które nawet w upalne dni chcą wyglądać elegancko i czuć się przy tym komfortowo. W najnowszej propozycji Lidl Polska dla panów znajdziemy koszulę Livergy z tkaniny z lnem, regular fit (39,99 zł / 1 szt.). Dodatkowo będziemy mogli kupić spodnie długie z lnem Livergy (49,99 zł / 1 para) bądź krótkie bermudy (49,99 zł / 1 para).
Tylko w czwartek 14 lipca lniane produkty będą sprzedawane w jeszcze niższych cenach – np. spodnie męskie z lnem oraz bermudy męskie z lnem będą oferowane o 10 zł taniej – w cenie 39,99 zł/ 1 szt.
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Nowy sezon? Nowe buty!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.