Przygotuj się do lata z marką SHEIN! Rusza kampania „Save money, live in style”
W jej ramach wprowadzona została specjalna promocja do -70% na elektronikę i produkty lifestylowe, które ułatwią nam przygotowanie się do nadchodzącego lata. Dzięki kampanii „Live in style, save money” każdy może cieszyć się stylowymi gadżetami i jednocześnie nie martwiąc się przy tym o budżet.
Przygotowania do lata pełną parą z marką SHEIN
Lato to ulubiona pora roku Polek. Korzystamy z ciepłej pogody i nadrabiany zaległości z zimy, sięgając po nową odzież, kosmetyki czy akcesoria domowe. Mając to na uwadze, marka SHEIN rusza z kampanią
„Save money. Live in style!”, w ramach której znajdziemy szeroki asortyment akcesoriów w przystępnych cenach i promocjach nawet do -70%. W ofercie znajdują się urządzenia, które pomogą zadbać o nasze ciała i włosy, takie jak elektryczne maszynki do golenia, trymery, masażery do twarzy i ciała suszarki, lokówki czy prostownice. A wszystko to by pozwolić sobie na chwilę relaksu podczas intensywnych dni. Takie letnie, szybkie chwile kojarzą się przede wszystkim z aktywnością fizyczną i sportem w związku z czym w kolekcji nie mogło zabraknąć akcesoriów do ćwiczeń, dzięki którym zadbamy o swoją kondycję na wakacyjne wyjazdy i szalone odkrywanie nowych miejsc.
Nie zapomnij o swoim otoczeniu
W kolekcji „Save money. Live in style!” znajdziemy produkty nie tylko z kategorii uroda i zdrowie, ale również urządzenia domowe, które pozwolą stworzyć przytulną i stylową przestrzeń w atrakcyjnych cenach. Bez względu na to, czy szukasz nowoczesnych i designerskich dodatków takich, jak stylowe komplety pościeli, dekoracyjne poduszki, miękkie koce i piękne dywany, czy praktycznych akcesoriów lub urządzeń elektronicznych, jak spieniacze do mleka, odkurzacze, odświeżacze powietrza, w kampanii „Save money. Live in style!” znajdziesz wszystko czego potrzebujesz jednocześnie oszczędzając.
SHEIN nie ogranicza się jedynie do urody i wyposażenia wnętrza. Marka wprowadziła kolekcję „Top-Rated Brands”, w której znajdziemy produkty takich marek jak Enchen, Lenovo, Reletech, Ugreen i K-Skin. A wśród nich szczoteczki soniczne, elektryczne golarki, suszarki i lokówki, słuchawki bezprzewodowe, a także szeroki wybór akcesoriów do telefonów i komputerów, jak ładowarki czy USB.
Zamówienia jeszcze szybciej, dzięki QuickShip
Wybrane produkty z oferty SHEIN „Live in Style, Save Money” dostępne są w opcji QuickShip. Oznacza to, że dotrą do konsumenta w przeciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. W przeszłości paczki od SHEIN mogły docierać do klientów nawet po dwóch tygodniach. Dzięki nowej opcji dostawy czas ten skrócony został o połowę. QuickShip obejmuje wybrane produkty z kategorii moda i akcesoria domowe. Kupujący mogą znaleźć produkty kwalifikujące się do usługi w zakładce QuickShip na stronie internetowej i aplikacji mobilnej SHEIN. Więcej informacji na temat QuickShip w Polsce można znaleźć na stronie https://pl.shein.com/campaigns/mallinfos.
O SHEIN:
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.