RIDER… i lato padnie Ci do stóp!
Na szczęście to, co przewiewne i wygodne może być także modne, o czym przekonują kolekcje marki RIDER. Zarówno panie, jak i panowie znajdą tu modele, które tak samo świetnie sprawdzą się i na egzotycznej plaży, i w miejskiej dżungli.
Moda nieraz rzuca nam wyzwania i stawia przed trudnymi decyzjami. Co jest ważniejsze? Podążanie za najnowszymi trendami czy poczucie komfortu? Nutka szaleństwa czy doza minimalizmu i klasyki? Dzięki marce RIDER już nie trzeba wybierać, ponieważ od lat łączy ona komfort noszenia z obowiązującymi trendami.
Inspiracji do tworzenia swoich kolekcji RIDER nie musi szukać daleko. Jako marka rodem z gorącej Brazylii, jest ekspertem od projektowania modeli jednocześnie wygodnych – przewiewnych i lekkich, a przy tym idealnie wpisujących się w to, co w danym sezonie jest na topie. Życie miasta, moda, sztuka, design – to główne inspiracje dla kolekcji RIDER.
Warto również wiedzieć, że obuwie RIDER jest w 100% wegańskie i w 100% nadaje się do recyklingu. Ponadto, z recyklingu pochodzi także 30% materiału, z jakiego produkowane są nowe klapki i sandały. Własne fabryki umożliwiają zaś produkcję w duchu zrównoważonego rozwoju – zredukowanie zużycia wody, energii oraz śladu ekologicznego.
RIDER dla niej
Japonki to jeden z modeli, po jaki kobiety latem sięgają najczęściej. I nic w tym dziwnego – pięknie eksponują stopy, pozwalają założyć bransoletkę na kostkę, a przy tym pasują i do dżinsowych szortów i do sukienek maxi. Można w niech iść dosłownie wszędzie: na plażę, kolację czy romantyczny spacer. Jednym z najbardziej uniwersalnych modeli RIDER jest AQUA III THONG FEM. Japonki te dostępne są w pięciu wersjach kolorystycznych, mają lekko szersze paski, które doskonale utrzymują je na nogach, a wypustki sprawiają, że nawet mokra stopa się w nich nie ślizga. Paniom preferującym klasyczne wsuwane klapki spodoba się model SPLASH III SLIDE FEM (również pięć odcieni do wyboru). Z uwagi na wygodę oraz szeroki pasek, to doskonały wybór także do hotelowego basenu. Na dłuższe wędrówki warto zaś sięgnąć po FREE PAPETE SANDAL AD, czyli sandałki z zapięciem na rzep. Pozwala ono perfekcyjnie dopasować je do szerokości stopy i zapewnia jej większą stabilność.
RIDER dla niego
Męska oferta RIDER jest na tyle szeroka, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Panowie preferujący japonki mogą wybierać między modelami bardziej plażowymi, sportowymi lub miejskimi. R1 ENERGY THONG AD to propozycja dla tych, którzy lubią łączyć wygodę z modnymi detalami. Japonki te wyróżnia ciekawy print, m. in. w palmy oraz klasyczny cienki pasek ozdobiony widocznym logo Rider. FREE MIX THONG AD to zaś typowe męskie japonki w stonowanych kolorach, jak granat, czerń czy miedź. To połączenie klasycznej formy, wyprofilowanej podeszwy i doskonale utrzymujących stopę pasków. Natomiast SPIN THONG AD powinni wybrać ci, którzy planują (zwłaszcza długie) letnie spacery. Inspiracją do ich powstania były klasyczne sneakersy, a nowoczesna podeszwa zapewnia przyjemne noszenie, dosłownie, na każdym kroku. RIDER oferuje także wiele opcji klapków wsuwanych, a wśród nich m.in. PUMP SLIDE AD, czyli model o stonowanej kolorystyce (granat, czerń, szarość) z wypustkami zabezpieczającymi stopy przed ślizganiem i z dyskretnym, aczkolwiek widocznym napisem: „Rider Sandals The Coolest Since 1986” lub GO SLIDE AD – klapki specjalnie zaprojektowane dla tych, którzy lubią sport i aktywny wypoczynek. Natomiast panom preferującym sandały może przypaść do gustu model R1 PLUS PAPETE AD – w czarnym lub grafitowym odcieniu, z regulowanym zapięciem.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.