Komunikaty PR

RIDER… i lato padnie Ci do stóp!

2022-06-02  |  11:00
Biuro prasowe

Na szczęście to, co przewiewne i wygodne może być także modne, o czym przekonują kolekcje marki RIDER. Zarówno panie, jak i panowie znajdą tu modele, które tak samo świetnie sprawdzą się i na egzotycznej plaży, i w miejskiej dżungli.

Moda nieraz rzuca nam wyzwania i stawia przed trudnymi decyzjami. Co jest ważniejsze? Podążanie za najnowszymi trendami czy poczucie komfortu? Nutka szaleństwa czy doza minimalizmu i klasyki? Dzięki marce RIDER już nie trzeba wybierać, ponieważ od lat łączy ona komfort noszenia z obowiązującymi trendami.

Inspiracji do tworzenia swoich kolekcji RIDER nie musi szukać daleko. Jako marka rodem z gorącej Brazylii, jest ekspertem od projektowania modeli jednocześnie wygodnych – przewiewnych i lekkich, a przy tym idealnie wpisujących się w to, co w danym sezonie jest na topie. Życie miasta, moda, sztuka, design – to główne inspiracje dla kolekcji RIDER.

Warto również wiedzieć, że obuwie RIDER jest w 100% wegańskie i w 100% nadaje się do recyklingu. Ponadto, z recyklingu pochodzi także 30% materiału, z jakiego produkowane są nowe klapki i sandały. Własne fabryki umożliwiają zaś produkcję w duchu zrównoważonego rozwoju – zredukowanie zużycia wody, energii oraz śladu ekologicznego.

RIDER dla niej

Japonki to jeden z modeli, po jaki kobiety latem sięgają najczęściej. I nic w tym dziwnego – pięknie eksponują stopy, pozwalają założyć bransoletkę na kostkę, a przy tym pasują i do dżinsowych szortów i do sukienek maxi. Można w niech iść dosłownie wszędzie: na plażę, kolację czy romantyczny spacer. Jednym z najbardziej uniwersalnych modeli RIDER jest AQUA III THONG FEM. Japonki te dostępne są w pięciu wersjach kolorystycznych, mają lekko szersze paski, które doskonale utrzymują je na nogach, a wypustki sprawiają, że nawet mokra stopa się w nich nie ślizga. Paniom preferującym klasyczne wsuwane klapki spodoba się model SPLASH III SLIDE FEM (również pięć odcieni do wyboru). Z uwagi na wygodę oraz szeroki pasek, to doskonały wybór także do hotelowego basenu. Na dłuższe wędrówki warto zaś sięgnąć po FREE PAPETE SANDAL AD, czyli sandałki z zapięciem na rzep. Pozwala ono perfekcyjnie dopasować je do szerokości stopy i zapewnia jej większą stabilność.

RIDER dla niego

Męska oferta RIDER jest na tyle szeroka, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Panowie preferujący japonki mogą wybierać między modelami bardziej plażowymi, sportowymi lub miejskimi. R1 ENERGY THONG AD to propozycja dla tych, którzy lubią łączyć wygodę z modnymi detalami. Japonki te wyróżnia ciekawy print, m. in. w palmy oraz klasyczny cienki pasek ozdobiony widocznym logo Rider. FREE MIX THONG AD to zaś typowe męskie japonki w stonowanych kolorach, jak granat, czerń czy miedź. To połączenie klasycznej formy, wyprofilowanej podeszwy i doskonale utrzymujących stopę pasków. Natomiast SPIN THONG AD powinni wybrać ci, którzy planują (zwłaszcza długie) letnie spacery. Inspiracją do ich powstania były klasyczne sneakersy, a nowoczesna podeszwa zapewnia przyjemne noszenie, dosłownie, na każdym kroku. RIDER oferuje także wiele opcji klapków wsuwanych, a wśród nich m.in. PUMP SLIDE AD, czyli model o stonowanej kolorystyce (granat, czerń, szarość) z wypustkami zabezpieczającymi stopy przed ślizganiem i z dyskretnym, aczkolwiek widocznym napisem: „Rider Sandals The Coolest Since 1986” lub GO SLIDE AD – klapki specjalnie zaprojektowane dla tych, którzy lubią sport i aktywny wypoczynek. Natomiast panom preferującym sandały może przypaść do gustu model R1 PLUS PAPETE AD – w czarnym lub grafitowym odcieniu, z regulowanym zapięciem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.