RIDER – Twój następny krok!
RIDER to marka, która od lat specjalizuje się w modnym i wygodnym letnim obuwiu. Tworząc nowe kolekcje, inspiracje czerpie z nowej mody ulicznej, artystycznego designu i świata muzyki. Rytm miasta, letnie eksploracje, czas spędzany z przyjaciółmi, wakacyjny luz i aktywna zabawa – w kolekcji RIDER znaleźć można propozycje dostosowane do różnorodnych stylów życia. Wszystkie modele łączy zawsze wyjątkowy design i wygoda noszenia.
Co jeszcze wyróżnia markę RIDER? To buty w 100% wegańskie, a ich producent osiąga jeden z najmniejszych śladów ekologicznych wśród producentów obuwia na całym świecie. 30% materiału, z którego powstają buty pochodzi z recyklingu. Własne fabryki zapewniają odpowiedzialną produkcję i pełną szacunku pracę. W ten sposób RIDER przyczynia się do tworzenia lepszego świata poprzez zrównoważony rozwój i ochronę środowiska.
Dla niego
RIDER R1 Energy AD i RIDER Energy Plus III AD – japonki, których design oparto na świetnym mariażu stylu i designu, opartym na kolorach i wzorach inspirowanych naturą oraz charakterem wielkich miast – jak Rio de Janeiro czy Miami.
RIDER Strike Plus AD – japonki z oryginalnymi, graficznymi nadrukami. Dostępne w klasycznych kolorach, w których królują palety szarości i granatów.
RIDER ACDC Thong/ACDC Slide oraz KISS Thong/KISS Slide – najlepszy wybór dla fanów ostrych brzmień. Wyjątkowe grafiki z kultowymi zespołami, które zapisały się w historii rocka.
RIDER R1 Energy 360 AD – modne wzory, inspirowane kolażami i grafikami oraz tęczowe kolory to wyjątkowe atuty tych modeli. Wyróżniają je również nadruki 360°, naniesione także na podeszwę. Dostępne w sześciu rodzajach.
Dla niej
RIDER Splash Slide Fem – dowód na to, że klapki basenowe i na plażę mogą wyglądać naprawdę ciekawie. Oryginalny wygląd zapewniają im różnokolorowe grafiki. Buty dostępne w trzech kombinacjach odcieni – pastelowego różu, fioletu i seledynu; grafitowych szarości; czerni połączonej z różem i fioletem. Wyposażone w profilowaną wyściółkę z pianki Soft Dry Foam.
RIDER R1 Sandal Fem – damskie sandały, o uniwersalnym stylu, dzięki któremu sprawdzą się zarówno na plaży, jak i w mieście. Wygodne, z ciekawym zapięciem, dostępne w trzech wersjach kolorystycznych.
RIDER R1 Graphics Fem – klapki niebanalnie ozdobione grafiką – „Making my own way”. Dostępne w ciekawych połączeniach kolorów – zarówno bardziej stonowanych, jak i wyrazistych.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.