RIDER – Twój następny krok!
RIDER to marka, która od lat specjalizuje się w modnym i wygodnym letnim obuwiu. Tworząc nowe kolekcje, inspiracje czerpie z nowej mody ulicznej, artystycznego designu i świata muzyki. Rytm miasta, letnie eksploracje, czas spędzany z przyjaciółmi, wakacyjny luz i aktywna zabawa – w kolekcji RIDER znaleźć można propozycje dostosowane do różnorodnych stylów życia. Wszystkie modele łączy zawsze wyjątkowy design i wygoda noszenia.
Co jeszcze wyróżnia markę RIDER? To buty w 100% wegańskie, a ich producent osiąga jeden z najmniejszych śladów ekologicznych wśród producentów obuwia na całym świecie. 30% materiału, z którego powstają buty pochodzi z recyklingu. Własne fabryki zapewniają odpowiedzialną produkcję i pełną szacunku pracę. W ten sposób RIDER przyczynia się do tworzenia lepszego świata poprzez zrównoważony rozwój i ochronę środowiska.
Dla niego
RIDER R1 Energy AD i RIDER Energy Plus III AD – japonki, których design oparto na świetnym mariażu stylu i designu, opartym na kolorach i wzorach inspirowanych naturą oraz charakterem wielkich miast – jak Rio de Janeiro czy Miami.
RIDER Strike Plus AD – japonki z oryginalnymi, graficznymi nadrukami. Dostępne w klasycznych kolorach, w których królują palety szarości i granatów.
RIDER ACDC Thong/ACDC Slide oraz KISS Thong/KISS Slide – najlepszy wybór dla fanów ostrych brzmień. Wyjątkowe grafiki z kultowymi zespołami, które zapisały się w historii rocka.
RIDER R1 Energy 360 AD – modne wzory, inspirowane kolażami i grafikami oraz tęczowe kolory to wyjątkowe atuty tych modeli. Wyróżniają je również nadruki 360°, naniesione także na podeszwę. Dostępne w sześciu rodzajach.
Dla niej
RIDER Splash Slide Fem – dowód na to, że klapki basenowe i na plażę mogą wyglądać naprawdę ciekawie. Oryginalny wygląd zapewniają im różnokolorowe grafiki. Buty dostępne w trzech kombinacjach odcieni – pastelowego różu, fioletu i seledynu; grafitowych szarości; czerni połączonej z różem i fioletem. Wyposażone w profilowaną wyściółkę z pianki Soft Dry Foam.
RIDER R1 Sandal Fem – damskie sandały, o uniwersalnym stylu, dzięki któremu sprawdzą się zarówno na plaży, jak i w mieście. Wygodne, z ciekawym zapięciem, dostępne w trzech wersjach kolorystycznych.
RIDER R1 Graphics Fem – klapki niebanalnie ozdobione grafiką – „Making my own way”. Dostępne w ciekawych połączeniach kolorów – zarówno bardziej stonowanych, jak i wyrazistych.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.