RIDER – Twój następny krok!
RIDER to marka, która od lat specjalizuje się w modnym i wygodnym letnim obuwiu. Tworząc nowe kolekcje, inspiracje czerpie z nowej mody ulicznej, artystycznego designu i świata muzyki. Rytm miasta, letnie eksploracje, czas spędzany z przyjaciółmi, wakacyjny luz i aktywna zabawa – w kolekcji RIDER znaleźć można propozycje dostosowane do różnorodnych stylów życia. Wszystkie modele łączy zawsze wyjątkowy design i wygoda noszenia.
Co jeszcze wyróżnia markę RIDER? To buty w 100% wegańskie, a ich producent osiąga jeden z najmniejszych śladów ekologicznych wśród producentów obuwia na całym świecie. 30% materiału, z którego powstają buty pochodzi z recyklingu. Własne fabryki zapewniają odpowiedzialną produkcję i pełną szacunku pracę. W ten sposób RIDER przyczynia się do tworzenia lepszego świata poprzez zrównoważony rozwój i ochronę środowiska.
Dla niego
RIDER R1 Energy AD i RIDER Energy Plus III AD – japonki, których design oparto na świetnym mariażu stylu i designu, opartym na kolorach i wzorach inspirowanych naturą oraz charakterem wielkich miast – jak Rio de Janeiro czy Miami.
RIDER Strike Plus AD – japonki z oryginalnymi, graficznymi nadrukami. Dostępne w klasycznych kolorach, w których królują palety szarości i granatów.
RIDER ACDC Thong/ACDC Slide oraz KISS Thong/KISS Slide – najlepszy wybór dla fanów ostrych brzmień. Wyjątkowe grafiki z kultowymi zespołami, które zapisały się w historii rocka.
RIDER R1 Energy 360 AD – modne wzory, inspirowane kolażami i grafikami oraz tęczowe kolory to wyjątkowe atuty tych modeli. Wyróżniają je również nadruki 360°, naniesione także na podeszwę. Dostępne w sześciu rodzajach.
Dla niej
RIDER Splash Slide Fem – dowód na to, że klapki basenowe i na plażę mogą wyglądać naprawdę ciekawie. Oryginalny wygląd zapewniają im różnokolorowe grafiki. Buty dostępne w trzech kombinacjach odcieni – pastelowego różu, fioletu i seledynu; grafitowych szarości; czerni połączonej z różem i fioletem. Wyposażone w profilowaną wyściółkę z pianki Soft Dry Foam.
RIDER R1 Sandal Fem – damskie sandały, o uniwersalnym stylu, dzięki któremu sprawdzą się zarówno na plaży, jak i w mieście. Wygodne, z ciekawym zapięciem, dostępne w trzech wersjach kolorystycznych.
RIDER R1 Graphics Fem – klapki niebanalnie ozdobione grafiką – „Making my own way”. Dostępne w ciekawych połączeniach kolorów – zarówno bardziej stonowanych, jak i wyrazistych.
Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN
LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.