Komunikaty PR

RIDER – Twój następny krok!

2020-05-28  |  17:00
Biuro prasowe

RIDER to marka, która od lat specjalizuje się w modnym i wygodnym letnim obuwiu. Tworząc nowe kolekcje, inspiracje czerpie z nowej mody ulicznej, artystycznego designu i świata muzyki. Rytm miasta, letnie eksploracje, czas spędzany z przyjaciółmi, wakacyjny luz i aktywna zabawa – w kolekcji RIDER znaleźć można propozycje dostosowane do różnorodnych stylów życia. Wszystkie modele łączy zawsze wyjątkowy design i wygoda noszenia.

Co jeszcze wyróżnia markę RIDER? To buty w 100% wegańskie, a ich producent osiąga jeden z najmniejszych śladów ekologicznych wśród producentów obuwia na całym świecie. 30% materiału, z którego powstają buty pochodzi z recyklingu. Własne fabryki zapewniają odpowiedzialną produkcję i pełną szacunku pracę. W ten sposób RIDER przyczynia się do tworzenia lepszego świata poprzez zrównoważony rozwój i ochronę środowiska.

Dla niego

RIDER R1 Energy AD i RIDER Energy Plus III AD – japonki, których design oparto na świetnym mariażu stylu i designu, opartym na kolorach i wzorach inspirowanych naturą oraz charakterem wielkich miast – jak Rio de Janeiro czy Miami.

RIDER Strike Plus AD – japonki z oryginalnymi, graficznymi nadrukami. Dostępne w klasycznych kolorach, w których królują palety szarości i granatów.

RIDER ACDC Thong/ACDC Slide oraz KISS Thong/KISS Slide – najlepszy wybór dla fanów ostrych brzmień. Wyjątkowe grafiki z kultowymi zespołami, które zapisały się w historii rocka.

 

RIDER R1 Energy 360 AD –  modne wzory, inspirowane kolażami i grafikami oraz tęczowe kolory to wyjątkowe atuty tych modeli. Wyróżniają je również nadruki 360°, naniesione także na podeszwę. Dostępne w sześciu rodzajach.

Dla niej

RIDER Splash Slide Fem – dowód na to, że klapki basenowe i na plażę mogą wyglądać naprawdę ciekawie. Oryginalny wygląd zapewniają im różnokolorowe grafiki. Buty dostępne w trzech kombinacjach odcieni – pastelowego różu, fioletu i seledynu; grafitowych szarości; czerni połączonej z różem i fioletem. Wyposażone w profilowaną wyściółkę z pianki Soft Dry Foam.

RIDER R1 Sandal Fem – damskie sandały, o uniwersalnym stylu, dzięki któremu sprawdzą się zarówno na plaży, jak i w mieście. Wygodne, z ciekawym zapięciem, dostępne w trzech wersjach kolorystycznych.

RIDER R1 Graphics Fem – klapki niebanalnie ozdobione grafiką – „Making my own way”. Dostępne w ciekawych połączeniach kolorów – zarówno bardziej stonowanych, jak i wyrazistych.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.