RIDER? Wszędzie z Tobą!
Co warto wiedzieć o marce Rider? Wywodzi się z Brazylii i jest ekspertem od tego, jak łączyć modę i wygodę. Wszystkie buty marki są w 100% wegańskie i powstają w procesie zrównoważonej produkcji. W pełni nadają się do recyklingu, pochodzi z niego także 30% materiału, z którego wytwarzane są nowe klapki i sandały.
Co w tym sezonie Rider przygotował dla kobiet? Wsuwane klapki RIDER POOL V FEM, choć w nazwie mają „basen”, równie dobrze sprawdzą się podczas wielu innych aktywności i letnich wyjazdów. Pasują i do bikini, i do sukienki, a ich szerokie paski doskonale trzymają stopę i zapobiegają się jej ślizganiu. Każdy wariant to dwa kontrastowe kolory oraz piękne kwiatowe grafiki. Ich „siostrami” są japonki RIDER AQUA V FEM – to ta sama kolorystyka, kwiatowy motyw, tyle że dwa średniej grubości paski. Natomiast RIDER DRIP SLIDE AD to wsuwane klapki w bardziej zabudowanej formie. Są gładkie i zdobi je jedynie logo marki, warto je zestawić z ubraniami w kwiatowe wzory lub wyraźne geometryczne printy. Sprawdzą się podczas długich spacerów, gdy wygodne i stabilne obuwie to podstawa. Sportowy look mają zaś klapki RIDER SPEED SLIDE INF. Czarne z kolorowymi elementami i widocznym logo to typowy model unisex.
Mężczyźni, spośród mnóstwa modeli, mogą wybrać m.in. RIDER PUMP SLIDE AD, czyli wsuwane klapki z dużym, przyciągającym wzrok logo. Ich antypoślizgowa i oddychająca wkładka, dzięki swojej fakturze, pomaga pozostać stopom na właściwym miejscu. Każdy wariant łączy dwa kontrastowe, najmodniejsze w sezonie kolory. RIDER RZERO SLIDE AD przypominają damski model DRIP SLIDE AD. Są zabudowane, „otulają” stopy i mają widoczne logo. To idealny wybór dla mężczyzn, dla których równie ważny jak komfort, jest trendy look. Dla tych, którzy preferują japonki, Rider ma również wiele propozycji. RIDER R1 ENERGY VI AD to klasyczne japonki z cienkimi paskami, które wyróżnia print w palmy. Świetnie sprawdzą się na plaży – czy to podczas spaceru, czy wizyty w beach barze. Natomiast RIDER R1 SPEED AD są bardziej klasyczne i stonowane. Tradycyjne połączenia kolorystyczne sprawiają, że będą pasowały do wielu męskich stylizacji. Rider ma w ofercie także sandały. RIDER FREE STYLE SAND AD to must-have mężczyzn lubiących bawić się modą, bo doskonale prezentują się zarówno solo, jak i w duecie z szalonymi skarpetkami. A o to przecież chodzi!
Rider ma coś także dla małych fanów wygody i oryginalnego designu. RIDER COMFORT BABY to wygodne sandałki dla najmłodszych, zaś RIDER R LINE PAPETE KIDS oraz TENDER XII KIDS to modele dla dzieci starszych. Wszystkie mają regulowaną szerokość, dzięki wygodnemu zapięciu na rzepy. RIDER R1 STYLE THONG INF to natomiast japonki z widocznym logo marki, w neutralnych kolorach, idealne dla chłopców i dziewczynek.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
Wokalistka zaznacza, że najnowszy singiel „Lecę” to swoiste nowe otwarcie nie tylko w jej karierze muzycznej, ale i w życiu osobistym. Z większą świadomością i bagażem cennych doświadczeń nie chce już teraz popełniać takich błędów jak kiedyś. Czuje, że ma w sobie dużo pozytywnej energii i siły do działania, dlatego zamierza jak najlepiej wykorzystać ten czas. Marta Wiśniewska podkreśla, że pozytywne komentarze utwierdzają ją w tym, że to, co robi, ma sens. Hejterami natomiast nie zamierza się przejmować.
Farmacja
Trwa kontrola szczepień dzieci. Rodzice uchylający się od tego obowiązku muszą się liczyć z karami

Kontrola kart uodpornienia, czyli kontrola szczepień przeciw 13 chorobom zakaźnym, rozpoczęła się 1 kwietnia. Główny Inspektor Sanitarny chce poznać szczegółowe statystyki szczepień dzieci w Polsce, od urodzenia do 19. roku życia. Rodzice, którzy uchylają się od tego obowiązku, muszą się liczyć z postępowaniami i karami.
Media i PR
Na X zaraz po przejęciu przez Elona Muska było znacząco więcej mowy nienawiści. To sprzeczne z jego obietnicami

Liczba anglojęzycznych wpisów zawierających mowę nienawiści na X (dawniej Twitter) przez kilka miesięcy po zakupie platformy przez Elona Muska była o ok. 50 proc. wyższa niż przed transakcją – wskazują badania naukowców z Kalifornii. Znacznie wzrosła też średnia liczba polubień takich wpisów – o 70 proc. Naukowcy przyznają, że nie są w stanie określić związku przyczynowo-skutkowego, ale wskazują, że statystyki stoją w sprzeczności z deklarowanymi zmianami na platformie przez jej nowego prezesa.