Komunikaty PR

RIDER? Wszędzie z Tobą!

2024-06-18  |  12:30
Biuro prasowe

Co warto wiedzieć o marce Rider? Wywodzi się z Brazylii i jest ekspertem od tego, jak łączyć modę i wygodę. Wszystkie buty marki są w 100% wegańskie i powstają w procesie zrównoważonej produkcji. W pełni nadają się do recyklingu, pochodzi z niego także 30% materiału, z którego wytwarzane są nowe klapki i sandały.

Co w tym sezonie Rider przygotował dla kobiet? Wsuwane klapki RIDER POOL V FEM, choć w nazwie mają „basen”, równie dobrze sprawdzą się podczas wielu innych aktywności i letnich wyjazdów. Pasują i do bikini, i do sukienki, a ich szerokie paski doskonale trzymają stopę i zapobiegają się jej ślizganiu. Każdy wariant to dwa kontrastowe kolory oraz piękne kwiatowe grafiki. Ich „siostrami” są japonki RIDER AQUA V FEM – to ta sama kolorystyka, kwiatowy motyw, tyle że dwa średniej grubości paski. Natomiast RIDER DRIP SLIDE AD to wsuwane klapki w bardziej zabudowanej formie. Są gładkie i zdobi je jedynie logo marki, warto je zestawić z ubraniami w kwiatowe wzory lub wyraźne geometryczne printy. Sprawdzą się podczas długich spacerów, gdy wygodne i stabilne obuwie to podstawa. Sportowy look mają zaś klapki RIDER SPEED SLIDE INF. Czarne z kolorowymi elementami i widocznym logo to typowy model unisex.

Mężczyźni, spośród mnóstwa modeli, mogą wybrać m.in. RIDER PUMP SLIDE AD, czyli wsuwane klapki z dużym, przyciągającym wzrok logo. Ich antypoślizgowa i oddychająca wkładka, dzięki swojej fakturze, pomaga pozostać stopom na właściwym miejscu. Każdy wariant łączy dwa kontrastowe, najmodniejsze w sezonie kolory. RIDER RZERO SLIDE AD przypominają damski model DRIP SLIDE AD. Są zabudowane, „otulają” stopy i mają widoczne logo. To idealny wybór dla mężczyzn, dla których równie ważny jak komfort, jest trendy look. Dla tych, którzy preferują japonki, Rider ma również wiele propozycji. RIDER R1 ENERGY VI AD to klasyczne japonki z cienkimi paskami, które wyróżnia print w palmy. Świetnie sprawdzą się na plaży – czy to podczas spaceru, czy wizyty w beach barze. Natomiast RIDER R1 SPEED AD są bardziej klasyczne i stonowane. Tradycyjne połączenia kolorystyczne sprawiają, że będą pasowały do wielu męskich stylizacji. Rider ma w ofercie także sandały. RIDER FREE STYLE SAND AD to must-have mężczyzn lubiących bawić się modą, bo doskonale prezentują się zarówno solo, jak i w duecie z szalonymi skarpetkami. A o to przecież chodzi!

Rider ma coś także dla małych fanów wygody i oryginalnego designu. RIDER COMFORT BABY to wygodne sandałki dla najmłodszych, zaś RIDER R LINE PAPETE KIDS oraz TENDER XII KIDS to modele dla dzieci starszych. Wszystkie mają regulowaną szerokość, dzięki wygodnemu zapięciu na rzepy. RIDER R1 STYLE THONG INF to natomiast japonki z widocznym logo marki, w neutralnych kolorach, idealne dla chłopców i dziewczynek.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.