Rita Ora x Primark:Primark wprowadza wiosenną kolekcję w kolaboracji z Ritą Orą
• Primark wprowadza na rynek trzecią kolekcję Rita Ora x Primark, która unowocześni garderobę tej wiosny
• Kolekcja urzeczywistnia kreatywną wizję Rity i pojawi się we wszystkich sklepach Primark na 16 rynkach od 19 marca
Primark wprowadza swoją trzecią kolekcję stworzoną we współpracy z Ritą Orą, międzynarodową supergwiazdą i ikoną stylu, na wiosnę '24. To idealna propozycja dla fanów, aby uzupełnić swoją garderobę i przygotować się na nadchodzący sezon, łącząc świeżą kwiatową paletę kolorów z nowymi wzorami i projektami.
Kolekcja inspirowana jest trendami na wiosnę-lato 2024 i bazuje na kontrastujących ze sobą elementach, które zestawione razem odzwierciadlającą niepowtarzalny styl Rity.
Ubrania zostały zaprojektowane tak, aby uwydatnić delikatną paletę pastelowych kolorów z radosnymi kwiatowymi nadrukami, koronką i przetartym dżinsem. Na szczególne wyróżnienie zasługują żółta satynowa sukienka z kwiatowymi i koronkowymi detalami, wariacja na temat trzyczęściowego garnituru z bermudami, marszczone bluzki i sukienki oraz szydełkowe dzianiny w wielu fasonach.
Najnowsza wiosenna kolekcja jest konsekwentnie współtworzona przez Primark i Ritę oraz stylizowana przez osobistą stylistkę Rity, Pippę Atkinson. 60 procent asortymentu odzieży, w tym wszystkie ubrania dżinsowe, zawierają materiały pochodzące z recyklingu lub bardziej zrównoważone.
Komentując partnerstwo, Rita Ora powiedziała: "Jestem bardzo podekscytowana, że mogę rozpocząć kolejny etap mojej współpracy z Primark. Tym razem jesteśmy gotowi na wiosnę, z elementami, które są zabawne i kwiatowe oraz idealnie nadają się na co dzień lub na specjalne okazje. Ta kolekcja została zaprojektowana tak, aby można ją było nosić na mnóstwo sposobów i naprawdę odzwierciedla sezon wiosenno-letni. Denim od początku był podstawą stylu w naszych kolekcjach i zawsze był moim osobistym faworytem. Uwielbiam kwiatowe nadruki, które tym razem wprowadziliśmy i nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak te wszystkie elementy dodadzą szyku nowym i modnym stylizacjom".
John Mc Cormack, Head of Fashion Trends, Primark dodał: "Z każdą nową kolekcją staramy się wraz z Ritą i jej zespołem tworzyć odważniejsze, bardziej wyraziste stylizacje. Oznacza to, że możemy naprawdę rozwijać ekscytujące nowe trendy zapewniając, że nasza odzież będzie wyróżniać się z tłumu i pozostanie modna sezon po sezonie. Ta kolekcja jest jedną z moich ulubionych, ponieważ wszystkie nasze dżinsy zostały zaprojektowane z materiałów pochodzących z recyklingu lub przeznaczonych do recyklingu po zakończeniu ich użytkowania. Jednocześnie zderza ona charakterystyczny, wyrazisty styl Rity z delikatnymi pastelami i kwiatowymi printami oraz pomaga poczuć prawdziwy powiew wiosny".
Sesja zdjęciowa z udziałem Rity odbyła się w północnym Londynie.
Wiosenna kolekcja Rita Ora x Primark będzie dostępna we wszystkich sklepach Primark na 16 rynkach od wtorku 19 marca.
Klienci będą mogli również przeglądać pełną ofertę na stronie internetowej Primark i sprawdzać dostępność swoich ulubionych produktów za pomocą wyszukiwarki, zanim udadzą się do preferowanego sklepu.
Kolekcja składa się ze 158 elementów m.in. z dzianiny, dżinsu, odzieży codziennej, ubrań wierzchnich, a także akcesoriów i butów. Ceny zaczynają się od 19 zł za akcesoria i kończą na 175 zł za odzież wierzchnią.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.