Komunikaty PR

Romantyczne kreacje na karnawałowy wieczór. Jak wybrać tą jedyną?

2023-01-27  |  12:45
Biuro prasowe

Nie ma nic piękniejszego niż spędzenie romantycznej nocy z drugą połówką... Niezależnie od tego, czy świętujesz rocznicę, czy wychodzisz na „tradycyjną” randkę, taka okazja zawsze dodaje skrzydeł. Charakter wyjścia może być oczywiście różny. Kameralne kino, klimatyczna restauracja czy pełen rozmachu bal karnawałowy – wybór należy do was. Ważne, aby w tym wszystkim nie zapomnieć o sobie i swojej... wieczorowej kreacji, która nie powinna być wyłącznie dodatkiem, lecz wyrafinowanym dopełnieniem naszej osobowości.

Wybierając stylizację na wieczór we dwoje, najlepiej kierować się trzema zasadami: wygodnie, elegancko i szykownie. Każda sylwetka potrzebuje indywidualnego dopasowania, warto więc zwrócić uwagę na krój. Nie bójmy się podkreślać naszych atutów i tego, co gra nam w duszy – wyraźmy siebie i swoje pasje w naszym stroju.

Ta jedyna, wyjątkowa sukienka...

Przy wybieraniu kreacji często mówi się o intuicji. Jeśli jakaś sukienka „chwyci” nas za serce, prawdopodobnie zasługuje na wygraną. Ująć może nas detal, wzór haLu, kołnierzyk albo niespotykany kolor materiału. Każda z nas ma swoją wizję piękna, do której chce dążyć. Pamiętajmy jednak, że równie istotna jest jakość wykonania sukni. Warto postawić na tkaninę, która delikatnie otuli ciało. Lekkie koronki, odbijający światło materiał, minimalistyczne falbany – to tylko niektóre elementy tworzące efekt „glamour”. Odpowiednia sukienka może dodać wiele pewności siebie i sprawić, że nasz wieczór stanie się niezapomniany!

Poczuj swoją aurę

Styl romantyczny w modzie istnieje od czasów starożytnej Grecji i stał się szczególnie popularny w XIX wieku w epoce wiktoriańskiej. Myśląc o takich strojach, wyobrażamy sobie marzycielkę z włosami rozwianymi na wietrze, ubraną w (najczęściej) zwiewną sukienkę. Jest łagodna, swobodna, uwielbia falbany i haLowane wzory. Zachwyca ją też ręcznie stworzony detal. Chce oczarować nie tylko innych, ale przede wszystkim samą siebie. To kobieta- arystokratka, która nie musi krzyczeć, by zostać zauważoną. Nie chodzi bowiem o podążanie za trendami – kluczowe jest własne wyczucie stylu, z którym czujemy się swobodnie. Projektantka Izabela Łapińska przyznaje, że również dziś coraz więcej kobiet ceni sobie indywidualność. – To pragnienie, by zostać zauważoną, przekłada się na zmianę myślenia o modzie. Unikatowe projekty, tzw. „białe kruki”, to maksymalnie dopracowana odzież. Tutaj każdy nawet najmniejszy element ma własną historię i tworzy perfekcyjną całość – mówi.

Kolekcja Pantera, autorstwa Izabeli Łapińskiej, nawiązuje do sensualnej kobiety, która podchodzi do codzienności z pasją. Suknie inspirowane włoską sztuką i historią sprawią, że poczujesz się jak na romantycznym spacerze w Rzymie. TAMARA to definicja wdzięku i elegancji. Kreację wzbogaca detal w postaci urokliwej koronki. Mityczna GLORIA została stworzona w imię klasycznego piękna. Sukienkę można przewiązać w talii. KLARA jest prosta, ale zmysłowa - zapada w pamięć niczym dzieło sztuki. Wyróżnia ją delikatnie odsłaniający dekolt.

IZABELA ŁAPIŃSKA – projektantka, artystka, od piętnastu lat wyróżnia się na tle polskiej sceny modowej jakością, ponadczasową elegancją oraz luksusowymi wykończeniami. Projekty Izabeli Łapińskiej cieszą się zainteresowaniem nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Jej pokazy dwukrotnie odbywały się w Paryżu oraz w Wiedniu. Inspiruje ją także sama kobieta - elegancka, stonowana, intrygująca. Typ arystokratki, która nie musi krzyczeć, by zostać zauważoną.

Więcej inspiracji na stronie: hdps://www.izabelalapinska.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.