Komunikaty PR

Roxie Węgiel dla TOUS Sztuka wyrażania siebie w nowej sesji wizerunkowej

2023-11-21  |  11:35
Do pobrania TOUS ( 0.79 MB )

Roxie Węgiel dla TOUS Sztuka wyrażania siebie w nowej sesji wizerunkowej

Pasja, kreatywność i zabawa modą. Polska piosenkarka i ambasadorka marki TOUS, Roxie Węgiel, znana z wyrazistej osobowości i charakterystycznego stylu, wzięła udział w wyjątkowej sesji wizerunkowej, która jest ukoronowaniem współpracy z hiszpańską marką. W sesji wykorzystano najnowszą biżuterię z kolekcji na jesień-zimę 2023: Color Pills oraz TOUS Manifesto. 

Roxie Węgiel jest inspiracją dla swoich fanów, a jej kariera rozpoczęta w tak młodym wieku jest imponująca. Od kwietnia 2022 roku artystka pełni rolę ambasadorki TOUS, spójnie łącząc swój wizerunek artystyczny z rozpoznawalnym stylem marki. Jej współpraca z TOUS stanowi doskonały przykład harmonii między kreatywnością artystyczną a klasycznym rzemiosłem.

Roxie Węgiel i TOUS zachęcają do swobodnego wyrażania własnej osobowości przez eksperymentowanie z modą i tworzenie wyjątkowych stylizacji dopełnionych biżuteryjnymi dodatkami. Piosenkarka inspiruje wszystkich, którzy cenią sobie oryginalność i nieszablonowe podejście do mody.

Lubię łączyć różne style, a moje stylizacje charakteryzują się mocnymi akcentami. To dla mnie sposób wyrażania swojej indywidualności i kreatywności. Każdego dnia staram się tworzyć połączenia, które odzwierciedlają moją osobowość. Dzięki temu mogę bawić się modą i zawsze wyrazić to, kim jestem -

Roxie Węgiel, piosenkarka i ambasadorka TOUS.

Kolekcja TOUS Manifesto to podróż do świata kreacji i zwrócenie uwagi na detale biżuterii. Marka TOUS, znana z dbałości o jakość i estetykę, postanowiła nadać nowe oblicze klasycznemu zapięciu, przekształcając je w wyrafinowany monogram, który stał się centralnym elementem tej kolekcji. Z kolei w najnowszej linii biżuterii Color Pills z czarnym onyksem, marka nawiązuje do klasycznej elegancji. Połączenie tych dwóch kolekcji idealnie wpasowuje się w trendy sezonu jesień-zima, dopełniając każdą stylizację i dodając im szyku.

Na grudzień zaplanowano kolejną odsłonę kampanii TOUS z udziałem polskiej artystki. Czym tym razem zaskoczy nas hiszpańska marka? Tego dowiemy się już wkrótce. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.