Komunikaty PR

Roxie Węgiel dla TOUS Sztuka wyrażania siebie w nowej sesji wizerunkowej

2023-11-21  |  11:35
Do pobrania TOUS ( 0.79 MB )

Roxie Węgiel dla TOUS Sztuka wyrażania siebie w nowej sesji wizerunkowej

Pasja, kreatywność i zabawa modą. Polska piosenkarka i ambasadorka marki TOUS, Roxie Węgiel, znana z wyrazistej osobowości i charakterystycznego stylu, wzięła udział w wyjątkowej sesji wizerunkowej, która jest ukoronowaniem współpracy z hiszpańską marką. W sesji wykorzystano najnowszą biżuterię z kolekcji na jesień-zimę 2023: Color Pills oraz TOUS Manifesto. 

Roxie Węgiel jest inspiracją dla swoich fanów, a jej kariera rozpoczęta w tak młodym wieku jest imponująca. Od kwietnia 2022 roku artystka pełni rolę ambasadorki TOUS, spójnie łącząc swój wizerunek artystyczny z rozpoznawalnym stylem marki. Jej współpraca z TOUS stanowi doskonały przykład harmonii między kreatywnością artystyczną a klasycznym rzemiosłem.

Roxie Węgiel i TOUS zachęcają do swobodnego wyrażania własnej osobowości przez eksperymentowanie z modą i tworzenie wyjątkowych stylizacji dopełnionych biżuteryjnymi dodatkami. Piosenkarka inspiruje wszystkich, którzy cenią sobie oryginalność i nieszablonowe podejście do mody.

Lubię łączyć różne style, a moje stylizacje charakteryzują się mocnymi akcentami. To dla mnie sposób wyrażania swojej indywidualności i kreatywności. Każdego dnia staram się tworzyć połączenia, które odzwierciedlają moją osobowość. Dzięki temu mogę bawić się modą i zawsze wyrazić to, kim jestem -

Roxie Węgiel, piosenkarka i ambasadorka TOUS.

Kolekcja TOUS Manifesto to podróż do świata kreacji i zwrócenie uwagi na detale biżuterii. Marka TOUS, znana z dbałości o jakość i estetykę, postanowiła nadać nowe oblicze klasycznemu zapięciu, przekształcając je w wyrafinowany monogram, który stał się centralnym elementem tej kolekcji. Z kolei w najnowszej linii biżuterii Color Pills z czarnym onyksem, marka nawiązuje do klasycznej elegancji. Połączenie tych dwóch kolekcji idealnie wpasowuje się w trendy sezonu jesień-zima, dopełniając każdą stylizację i dodając im szyku.

Na grudzień zaplanowano kolejną odsłonę kampanii TOUS z udziałem polskiej artystki. Czym tym razem zaskoczy nas hiszpańska marka? Tego dowiemy się już wkrótce. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Biuro prasowe
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.