Sąsiedzka wymiana w Centrum Handlowym Osowa

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Już 21 marca w CH Osowa mieszkańcy Gdańska będą mogli wziąć udział w inicjatywie w duchu zero waste. „Moda na wymianę” to garażowa wyprzedaż, podczas której każdy będzie mógł sprzedać lub wymienić swoje rzeczy, a tym samym dać im nowe życie. To wydarzenie skierowane do miłośników mody, biżuterii, winyli i książek.
Nadchodząca wiosna to dobry pretekst do porządków. Przygotowując swoją garderobę na nową porę roku, prawdopodobnie dojdziemy do wniosku, że części ubrań już nie nosimy. Być może zauważymy również, że brakuje nam dodatków, które dodadzą stylizacji charakteru. Sąsiedzkie wymiany są dobrym miejscem do nabycia prawdziwych perełek.
Każdy może nieodpłatnie wystawić się na wydarzeniu. Zgłoszenia przyjmowane są do 10 marca pod adresem mailowym: kontakt@agencjazycie.pl CH Osowa zapewnia udostępnienie miejsca, wieszaków i stołów. Na wymianę lub sprzedaż można przynosić nie tylko ubrania, biżuterię czy dodatki, lecz również książki, komiksy i płyty.
Podczas wydarzenia można będzie skorzystać z porad stylistki, która podpowie, jak dobrać ubrania do naszego
typu urody i sylwetki, a także z pomocy krawcowej, która na miejscu dokona drobnych przeróbek i ozdobi zakupioną odzież modnymi aplikacjami czy przypinkami. Dodatkowo każdy, kto tego dnia dokona zakupu w dowolnym sklepie w CH Osowa (oprócz Auchan) za min. 50 zł i okaże paragon, otrzyma ekologiczną torbę.
„Obecnie coraz więcej osób skłania się ku inicjatywom zero waste. Ludzie chcą korzystać z rzeczy świadomie, przedłużać ich żywotność i dawać im drugie życie. Tyczy się to zarówno ubrań, jak i książek czy płyt. To właśnie dlatego postanowiliśmy zorganizować Modę na wymianę, podczas której mieszkańcy Gdańska będą mogli w naszym centrum sprzedać lub wymienić swoje rzeczy. Liczymy na spore zainteresowanie "– mówi Justyna Siemińska, dyrektor CH Osowa.
Oprócz sąsiedzkiej wymianki 21 marca będzie również dniem szczególnych rabatów w sklepach CH Osowa. To doskonały moment aby obejrzeć premiery wiosennych kolekcji. Informacje o planowanych okazjach już wkrótce na stronie www.chosowa.pl.
Wstęp na wydarzenie „Moda na wymianę” jest bezpłatny.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.