SHAKIRA nową ambasadorką IPANEMA! Kolekcja Ipanema Sempre Nova już dostępna!
Shakira to bez wątpienia jedna z najbardziej wpływowych Latynosek w popkulturze. To nie tylko autorka niezapomnianych hitów, wokalistka o wyjątkowej barwie głosu, która słynie ze swoich kultowych ruchów tanecznych, ale także bizneswoman i filantropka. Swoimi poglądami i działaniami doskonale ucieleśnia kluczowe dla marki Ipanema wartości, takie jak wzmacnianie pozycji kobiet w życiu prywatnym i zawodowym, zrozumienie dla codziennej bieganiny, odwagę bycia liderką i podążanie w kierunku tego, kim chce się być.
Jako nowa ambasadorka marki, w nadchodzącym sezonie letnim Shakira będzie twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova. To wielka celebracja kobiecego wszechświata poprzez modę i trendy. Najnowsza, damska kolekcja obejmuje różne modele w rozmiarach zarówno dla kobiet, jak i dziewczynek. Do wyboru są klapki typu japonki oraz wsuwane, a także sandały.
- Cieszę się, że już oficjalnie mogę ogłosić współpracę z Ipanema i to w kampanii, która ma na celu podkreślenie kobiecej drogi i niesie za sobą bardzo ważne dla nas, kobiet przesłanie. Pamiętajmy, że warto przywiązywać wagę do każdego kroku, jaki stawiamy w życiu, zwłaszcza jeśli to krok w kierunku realizacji siebie i swoich marzeń – mówi Shakira.
A Alexandre Gastaldello, dyrektor ds. eksportu Grendene, firmy do której marka należy, dodaje: Ipanema Sempre Nova to nowoczesne spojrzenie na modę, z zachowaniem słonecznego DNA marki. Kolekcja jest już wprowadzona na światową skalę i pojawia się w topowych stylizacjach. Wierzymy, że wykorzystamy jej globalny potencjał. Tak się dzieje, gdy na scenie pojawia się Shakira, która komunikuje się na szeroką skalę poprzez środowisko artystyczne i akcje humanitarne. To osobowość, która tak jak marka Ipanema, emanuje słoneczną, kobiecą siłą.
Kolekcja Ipanema Sempre Nova jest już dostępna w Polsce.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
Wokalistka zaznacza, że najnowszy singiel „Lecę” to swoiste nowe otwarcie nie tylko w jej karierze muzycznej, ale i w życiu osobistym. Z większą świadomością i bagażem cennych doświadczeń nie chce już teraz popełniać takich błędów jak kiedyś. Czuje, że ma w sobie dużo pozytywnej energii i siły do działania, dlatego zamierza jak najlepiej wykorzystać ten czas. Marta Wiśniewska podkreśla, że pozytywne komentarze utwierdzają ją w tym, że to, co robi, ma sens. Hejterami natomiast nie zamierza się przejmować.
Farmacja
Trwa kontrola szczepień dzieci. Rodzice uchylający się od tego obowiązku muszą się liczyć z karami

Kontrola kart uodpornienia, czyli kontrola szczepień przeciw 13 chorobom zakaźnym, rozpoczęła się 1 kwietnia. Główny Inspektor Sanitarny chce poznać szczegółowe statystyki szczepień dzieci w Polsce, od urodzenia do 19. roku życia. Rodzice, którzy uchylają się od tego obowiązku, muszą się liczyć z postępowaniami i karami.
Media i PR
Na X zaraz po przejęciu przez Elona Muska było znacząco więcej mowy nienawiści. To sprzeczne z jego obietnicami

Liczba anglojęzycznych wpisów zawierających mowę nienawiści na X (dawniej Twitter) przez kilka miesięcy po zakupie platformy przez Elona Muska była o ok. 50 proc. wyższa niż przed transakcją – wskazują badania naukowców z Kalifornii. Znacznie wzrosła też średnia liczba polubień takich wpisów – o 70 proc. Naukowcy przyznają, że nie są w stanie określić związku przyczynowo-skutkowego, ale wskazują, że statystyki stoją w sprzeczności z deklarowanymi zmianami na platformie przez jej nowego prezesa.