Komunikaty PR

SHAKIRA nową ambasadorką IPANEMA! Kolekcja Ipanema Sempre Nova już dostępna!

2024-05-27  |  14:40
Biuro prasowe

Shakira to bez wątpienia jedna z najbardziej wpływowych Latynosek w popkulturze. To nie tylko  autorka niezapomnianych hitów, wokalistka o wyjątkowej barwie głosu, która słynie ze swoich kultowych ruchów tanecznych, ale także bizneswoman i filantropka. Swoimi poglądami i działaniami doskonale ucieleśnia kluczowe dla marki Ipanema wartości, takie jak wzmacnianie pozycji kobiet w życiu prywatnym i zawodowym, zrozumienie dla codziennej bieganiny, odwagę bycia liderką i podążanie w kierunku tego, kim chce się być.

Jako nowa ambasadorka marki, w nadchodzącym sezonie letnim Shakira będzie twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova. To wielka celebracja kobiecego wszechświata poprzez modę i trendy. Najnowsza, damska kolekcja obejmuje różne modele w rozmiarach zarówno dla kobiet, jak i dziewczynek. Do wyboru są klapki typu japonki oraz wsuwane, a także sandały.

- Cieszę się, że już oficjalnie mogę ogłosić współpracę z Ipanema i to w kampanii, która ma na celu podkreślenie kobiecej drogi i niesie za sobą bardzo ważne dla nas, kobiet przesłanie. Pamiętajmy, że warto przywiązywać wagę do każdego kroku, jaki stawiamy w życiu, zwłaszcza jeśli to krok w kierunku realizacji siebie i swoich marzeń – mówi Shakira.

A Alexandre Gastaldello, dyrektor ds. eksportu Grendene, firmy do której marka należy, dodaje: Ipanema Sempre Nova to nowoczesne spojrzenie na modę, z zachowaniem słonecznego DNA marki. Kolekcja jest już wprowadzona na światową skalę i pojawia się w topowych stylizacjach. Wierzymy, że wykorzystamy jej globalny potencjał. Tak się dzieje, gdy na scenie pojawia się Shakira, która komunikuje się na szeroką skalę poprzez środowisko artystyczne i akcje humanitarne. To osobowość, która tak jak marka Ipanema, emanuje słoneczną, kobiecą siłą.

Kolekcja Ipanema Sempre Nova jest już dostępna w Polsce. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda KAROLINA PIENIĄŻEK ZE ZŁOTĄ NITKĄ ÓSMA EDYCJA ŁÓDŹ YOUNG FASHION DOBIEGŁA KOŃCA Biuro prasowe
2024-11-26 | 08:00

KAROLINA PIENIĄŻEK ZE ZŁOTĄ NITKĄ ÓSMA EDYCJA ŁÓDŹ YOUNG FASHION DOBIEGŁA KOŃCA

Wyobraźnia, emocje i absolutna swoboda w posługiwaniu się językiem projektowania – tak jurorzy prestiżowego konkursu „Złota Nitka” określają „UNIVERSUM
Moda Black Week w salonach Pierre Cardin. Najlepsze okazje roku w dniach 25.11 – 02.
2024-11-25 | 11:00

Black Week w salonach Pierre Cardin. Najlepsze okazje roku w dniach 25.11 – 02.

Przygotuj się na wyjątkowe zakupy! Tylko raz w roku oferujemy tak atrakcyjne promocje, które pozwalają odkryć świat mody Pierre Cardin w najlepszych cenach. Od 25 listopada do 2
Moda „MY ALICE” NAJLEPSZĄ KOLEKCJĄ GALI DYPLOMOWEJ INSTYTUTU UBIORU ŁÓDZKIEJ ASP
2024-11-22 | 09:00

„MY ALICE” NAJLEPSZĄ KOLEKCJĄ GALI DYPLOMOWEJ INSTYTUTU UBIORU ŁÓDZKIEJ ASP

Twórcza interpretacja osobistych doświadczeń, niebanalna wyobraźnia oraz umiejętność kreowania autorskiego uniwersum – to dzięki tym przymiotom kolekcja „My Alice”

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.