SHEIN kontynuuje ciałopozytywną kampanię #SHEINBodyPositive

SHEIN po raz kolejny zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka nieustannie dąży do tego, aby najgorętsze trendy były dostępne dla wszystkich kobiet oraz porusza temat, który dla niektórych osób wciąż stanowi tabu. SHEIN pragnie zaszczepić w każdym miłość do swojego ciała, bez względu na rozmiar oraz wygląd, bo piękno zaczyna się w momencie, w którym zaczynasz kochać siebie.
Czarująca w każdym rozmiarze, czyli ciałopozytywność według SHEIN
Body positive to nie tylko pozytywne nastawienie do swojego ciała, ale także zrozumienie relacji z własnym organizmem, dbanie o siebie oraz zrozumienie tego, że ciałopozytywność nie dotyczy jedynie rozmiarów i kształtów. Zdrowy obraz ciała ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie, samoocenę oraz bardzo ważne w dzisiejszych czasach poczucie własnej wartości. Sprawia, że czujemy się lepiej i mamy więcej energii do działania.
W nawiązaniu pozytywnej relacji z samym sobą i zaakceptowaniu swojego ciała ważną rolę odgrywają także ubrania. Dobór odpowiedniego stroju nie tylko sprawia, że czujemy się lepiej i mamy więcej energii do działania, ale jest także nośnikiem informacji o nas samych, sposobem wyrażania siebie. Odpowiednio dobrana stylizacja może dodać nam siły i pewności siebie. Ubrania to coś więcej niż same ciuchy – to narzędzie, które możemy wykorzystać do podkreślenia atutów, które każda z nas bez wątpienia posiada.
- Celem marki SHEIN jest umożliwienie każdej osobie wyrażania własnego ja poprzez modę, niezależnie od rozmiaru. Chcemy wspierać kobiety w dążeniu do samoakceptacji oraz dobrego samopoczucia. Dlatego właśnie kontynuujemy naszą kampanię #SHEINBodyPositive. Na konsumentki czeka wiele aktywacji, które pozwolą zacząć budować i utrwalać dobrą relację z samą sobą” – mówi Bonnie Liu, Dyrektor Marketingu SHEIN.
Aktywacje dla konsumentów
W ramach kampanii, globalny producent wdraża działania, które pomogą kobietom kultywować pozytywną relację z ich ciałem i ubraniami, a także przekazać społeczeństwu ważną wiadomość, aby doceniać każdego bez względu na kształt i rozmiar.
W ramach kampanii #BodyPositive marka SHEIN zaprosiła do współpracy influencerki – Joannę Cesarz oraz Vicky Kulę, które podzielą się swoim doświadczeniem w budowaniu pewności siebie i akceptacji własnego ciała. Treści przez nie stworzone dodadzą motywacji konsumentkom oraz pozwolą poznać wiele ciekawych rad dotyczących makijażu, ubrań czy zdrowego stylu życia. Kampanii towarzyszyć będą konkursy na profilach społecznościowych marki. Uczestnicy, którzy podzielą się swoimi sposobami na dobre samopoczucie oraz odpowiedzą na pytanie konkursowe będą mieli szansę wygrać bony o wartości 200 zł, 800 zł, a nawet 1000 zł. Dodatkowo na zainteresowanych czekać będzie specjalny kod zniżkowy o wartości -15% do wykorzystania na stronie SHEIN.
Kampania #BodyPostive jest kolejną odsłoną wiosennej kampanii Plus Size, w której wzięły udział trzy polskie influencerki oraz propagatorki ciałopozytywności – Zuzanna Zakrzewska, Joanna Cesarz oraz Agata Wiśniewska.
O SHEIN:
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Lanberry: Muszę teraz jak puzzle poukładać koncerty i treningi. Muzyka jest moim życiem, a taniec będzie pięknym dopełnieniem tego muzycznego świata
Ze względu na sporą liczbę koncertów wakacje to dla wokalistki niezwykle intensywny czas. Tym razem obowiązków jest jeszcze więcej, bo zaczęły się już treningi do „Tańca z gwiazdami”. Lanberry zapewnia jednak, że im więcej ma pracy, tym bardziej czuje się spełniona.
Konsument
Nadmierna dbałość o zdrowe żywienie może prowadzić do obsesji. Ryzyko ortoreksji występuje u co 10. człowieka

Co najmniej jedna piąta osób wykazuje zachowania ortorektyczne, a u 10 proc. rozwinie się ortoreksja, czyli obsesja na punkcie jakości pożywienia. Problem występuje częściej u kobiet oraz u osób utrzymujących regularną aktywność fizyczną. Konsekwencją zaburzenia może być zarówno nieprawidłowe odżywienie, jak i pojawienie się problemów natury psychicznej. Psychodietetycy radzą, by nie rezygnować ze zdrowego żywienia, ale we wdrażaniu postępowania dietetycznego zachować przede wszystkim umiar.
Media
Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda

Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.