Komunikaty PR

SHEIN kontynuuje ciałopozytywną kampanię #SHEINBodyPositive

2022-11-10  |  13:40
Biuro prasowe
Do pobrania 11 ( 0.16 MB )

SHEIN po raz kolejny zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka nieustannie dąży do tego, aby najgorętsze trendy były dostępne dla wszystkich kobiet oraz porusza temat, który dla niektórych osób wciąż stanowi tabu. SHEIN pragnie zaszczepić w każdym miłość do swojego ciała, bez względu na rozmiar oraz wygląd, bo piękno zaczyna się w momencie, w którym zaczynasz kochać siebie.

 

Czarująca w każdym rozmiarze, czyli ciałopozytywność według SHEIN

Body positive to nie tylko pozytywne nastawienie do swojego ciała, ale także zrozumienie relacji z własnym organizmem, dbanie o siebie oraz zrozumienie tego, że ciałopozytywność nie dotyczy jedynie rozmiarów i kształtów. Zdrowy obraz ciała ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie, samoocenę oraz bardzo ważne w dzisiejszych czasach poczucie własnej wartości. Sprawia, że czujemy się lepiej i mamy więcej energii do działania.

 

W nawiązaniu pozytywnej relacji z samym sobą i zaakceptowaniu swojego ciała ważną rolę odgrywają także ubrania. Dobór odpowiedniego stroju nie tylko sprawia, że czujemy się lepiej i mamy więcej energii do działania, ale jest także nośnikiem informacji o nas samych, sposobem wyrażania siebie. Odpowiednio dobrana stylizacja może dodać nam siły i pewności siebie. Ubrania to coś więcej niż same ciuchy – to narzędzie, które możemy wykorzystać do podkreślenia atutów, które każda z nas bez wątpienia posiada.

 

- Celem marki SHEIN jest umożliwienie każdej osobie wyrażania własnego ja poprzez modę, niezależnie od rozmiaru. Chcemy wspierać kobiety w dążeniu do samoakceptacji oraz dobrego samopoczucia. Dlatego właśnie kontynuujemy naszą kampanię #SHEINBodyPositive. Na konsumentki czeka wiele aktywacji, które pozwolą zacząć budować i utrwalać dobrą relację z samą sobą” – mówi Bonnie Liu, Dyrektor Marketingu SHEIN.

 

Aktywacje dla konsumentów

W ramach kampanii, globalny producent wdraża działania, które pomogą kobietom kultywować pozytywną relację z ich ciałem i ubraniami, a także przekazać społeczeństwu ważną wiadomość, aby doceniać każdego bez względu na kształt i rozmiar.

 

W ramach kampanii #BodyPositive marka SHEIN zaprosiła do współpracy influencerki – Joannę Cesarz oraz Vicky Kulę, które podzielą się swoim doświadczeniem w budowaniu pewności siebie i akceptacji własnego ciała. Treści przez nie stworzone dodadzą motywacji konsumentkom oraz pozwolą poznać wiele ciekawych rad dotyczących makijażu, ubrań czy zdrowego stylu życia. Kampanii towarzyszyć będą konkursy na profilach społecznościowych marki. Uczestnicy, którzy podzielą się swoimi sposobami na dobre samopoczucie oraz odpowiedzą na pytanie konkursowe będą mieli szansę wygrać bony o wartości 200 zł, 800 zł, a nawet 1000 zł. Dodatkowo na zainteresowanych czekać będzie specjalny kod zniżkowy o wartości -15% do wykorzystania na stronie SHEIN.

 

Kampania #BodyPostive jest kolejną odsłoną wiosennej kampanii Plus Size, w której wzięły udział trzy polskie influencerki oraz propagatorki ciałopozytywności – Zuzanna Zakrzewska, Joanna Cesarz oraz Agata Wiśniewska.

 

 

O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Biuro prasowe
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach
Moda Poczuj wiosnę w Elektrowni Powiśle
2024-04-04 | 11:44

Poczuj wiosnę w Elektrowni Powiśle

W Elektrowni Powiśle czuć wiosnę. Pełne kolorów kolekcje ubrań, kwiatowe zapachy perfum i mnogość akcesoriów inspirowanych kolekcjami największych domów mody

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Maria Sadowska: Często kupujemy ubrania tylko na jeden sezon, a powinniśmy recyklingować modę. Ja jestem królową second handów

Wokalistka zauważa, że co kilka miesięcy do sprzedaży trafiają nowe kolekcje ubrań, a te, które jeszcze nie są zniszczone i mogłyby się przydać innym, lądują na śmietniku. Podobnie jest z różnymi urządzeniami elektronicznymi, sprzętem RTV i AGD. Nowe modele z dnia na dzień wypierają starsze, a góra elektrośmieci stale rośnie. Maria Sadowska apeluje więc, by zadać sobie trochę trudu i niepotrzebne telefony, tablety czy komputery oddać do odpowiedniego punktu, z którego trafią do recyklingu i utylizacji. Artystka docenia też kreatywność swojego męża, który maluje obrazy na starych, skórzanych kurtkach i tworzy w ten sposób nietuzinkowe elementy garderoby.

Media

Edyta Herbuś: Program „Tańcząca ze światem” łączy ze sobą moją pasję do podróży, tańca i odkrywania świata. Podczas nagrań wskakuję z jednej półki energetycznej w drugą

W nowej odsłonie programu „Tańcząca ze światem” Edyta Herbuś zabierze widzów do Jordanii. Jak zaznacza, plan wyjazdu był bardzo intensywny. Przez dziewięć dni ekipa realizująca pracowała po 12 godz., by pokazać niezwykłe, kulturowe i historyczne bogactwo tego fascynującego kraju. Tancerka zdradza też, że te wyjątkowe miejsca pozwoliły jej odkryć w sobie uśpione pokłady wrażliwości i stały się powodem wielu wzruszeń.

Konsument

Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć

Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.