SHEIN kontynuuje ciałopozytywną kampanię #SHEINBodyPositive

SHEIN po raz kolejny zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka nieustannie dąży do tego, aby najgorętsze trendy były dostępne dla wszystkich kobiet oraz porusza temat, który dla niektórych osób wciąż stanowi tabu. SHEIN pragnie zaszczepić w każdym miłość do swojego ciała, bez względu na rozmiar oraz wygląd, bo piękno zaczyna się w momencie, w którym zaczynasz kochać siebie.
Czarująca w każdym rozmiarze, czyli ciałopozytywność według SHEIN
Body positive to nie tylko pozytywne nastawienie do swojego ciała, ale także zrozumienie relacji z własnym organizmem, dbanie o siebie oraz zrozumienie tego, że ciałopozytywność nie dotyczy jedynie rozmiarów i kształtów. Zdrowy obraz ciała ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie, samoocenę oraz bardzo ważne w dzisiejszych czasach poczucie własnej wartości. Sprawia, że czujemy się lepiej i mamy więcej energii do działania.
W nawiązaniu pozytywnej relacji z samym sobą i zaakceptowaniu swojego ciała ważną rolę odgrywają także ubrania. Dobór odpowiedniego stroju nie tylko sprawia, że czujemy się lepiej i mamy więcej energii do działania, ale jest także nośnikiem informacji o nas samych, sposobem wyrażania siebie. Odpowiednio dobrana stylizacja może dodać nam siły i pewności siebie. Ubrania to coś więcej niż same ciuchy – to narzędzie, które możemy wykorzystać do podkreślenia atutów, które każda z nas bez wątpienia posiada.
- Celem marki SHEIN jest umożliwienie każdej osobie wyrażania własnego ja poprzez modę, niezależnie od rozmiaru. Chcemy wspierać kobiety w dążeniu do samoakceptacji oraz dobrego samopoczucia. Dlatego właśnie kontynuujemy naszą kampanię #SHEINBodyPositive. Na konsumentki czeka wiele aktywacji, które pozwolą zacząć budować i utrwalać dobrą relację z samą sobą” – mówi Bonnie Liu, Dyrektor Marketingu SHEIN.
Aktywacje dla konsumentów
W ramach kampanii, globalny producent wdraża działania, które pomogą kobietom kultywować pozytywną relację z ich ciałem i ubraniami, a także przekazać społeczeństwu ważną wiadomość, aby doceniać każdego bez względu na kształt i rozmiar.
W ramach kampanii #BodyPositive marka SHEIN zaprosiła do współpracy influencerki – Joannę Cesarz oraz Vicky Kulę, które podzielą się swoim doświadczeniem w budowaniu pewności siebie i akceptacji własnego ciała. Treści przez nie stworzone dodadzą motywacji konsumentkom oraz pozwolą poznać wiele ciekawych rad dotyczących makijażu, ubrań czy zdrowego stylu życia. Kampanii towarzyszyć będą konkursy na profilach społecznościowych marki. Uczestnicy, którzy podzielą się swoimi sposobami na dobre samopoczucie oraz odpowiedzą na pytanie konkursowe będą mieli szansę wygrać bony o wartości 200 zł, 800 zł, a nawet 1000 zł. Dodatkowo na zainteresowanych czekać będzie specjalny kod zniżkowy o wartości -15% do wykorzystania na stronie SHEIN.
Kampania #BodyPostive jest kolejną odsłoną wiosennej kampanii Plus Size, w której wzięły udział trzy polskie influencerki oraz propagatorki ciałopozytywności – Zuzanna Zakrzewska, Joanna Cesarz oraz Agata Wiśniewska.
O SHEIN:
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki
Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.
Transport
Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.
Dziecko
Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.