Komunikaty PR

SHEIN wspiera polskich artystów

2022-04-20  |  11:00
Biuro prasowe

Magdalena Parfieniuk, Joanna Szumska i Tomasz Pietrzyk to pierwsi polscy artyści, którzy nawiązali współpracę z marką SHEIN. W ramach programu SHEIN X, przeniosła grafiki artystów na różne produkty dostępne w jej asortymencie. Wśród nich znalazły się m.in. ubrania, torebki, poszewki na poduszki czy etui na telefon. Motywem przewodnim kolekcji była wiosna, a wraz z nią rodząca się do życia przyroda.

Polski akcent w asortymencie SHEIN

Dzikie zwierzęta, egzotyczna roślinność i natura z nutą abstrakcjonizmu to główne motywy charakteryzujące pierwszą polską kolekcję globalnego giganta odzieżowego – SHEIN. Do współpracy przy tworzeniu kolekcji zaproszona została trójka polskich artystów - Magdalena Parfieniuk, Joanna Szumska i Tomasz Pietrzyk, których obrazy i ilustracje zostały wykorzystane przy projektowaniu produktów.

- Źródłem mojej inspiracji jest natura. Łączę intrygujące mnie zwierzęta z mocnym kolorem. I właśnie takich elementów można się spodziewać po moich grafikach wykorzystanych przez SHEIN. Swoimi pracami chcę nieść odbiorcom radość, nadzieję i dużo pozytywnej energii – mówi Magdalena Parfieniuk, polska malarka, ilustratorka i projektantka.

- Pracując nad kolekcją dla marki SHEIN przyświecała mi chęć zabrania konsumenta w podróż pełną jaskrawych kolorów, abstrakcyjnych postaci i niestandardowych sytuacji. Lubię ukrywać w swoich projektach elementy, które na początku nie są łatwo dostrzegalne: małe figurki robiące coś pozornie mało istotnego. Ale kiedy ktoś w końcu je zauważy, to mam nadzieję, że uśmiechnie się wesoło – komentuje swój udział w projekcie Tomasz Pietrzyk, malarz, artysta i pasjonat sztuki.

Z kolei Joanna Szumska, malarka i artystka, uważa, że najpiękniejsze kompozycje tworzy natura i to właśnie jej poświęciła swoje prace: - Kreuję swój świat, utrwalam wrażenia i emocje. Pragnę by moje obrazy dawały radość i pozytywną energię. Takie niesie ze sobą natura, której rola jest teraz w naszym życiu ważniejsza, niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego jej elementy są podstawą grafik, które znalazły się na produktach marki SHEIN.

W kapsułowej kolekcji stworzonej we współpracy z trójką polskich artystów znaleźć można oversizowe t-shirty nawiązujące stylistyką do lat 90., narzutki, sukienki, torebki, poszewki na poduszki oraz etui na telefon. Kolekcja dostępna jest online na stronie producenta.

Chcemy dalej wspierać artystów

Program SHEIN X zainagurowany został w 2021 roku przez globalnego producenta ubrań, kosmetyków i artykułów domowych. Jego celem jest wspieranie początkujących projektantów i niezależnych artystów poprzez danie im możliwości zaprezentowania swoich umiejętności i dzieł milionom konsumentów SHEIN na całym świecie. Producent zapewnia twórcom narzędzia, opiekę marketingową, produkcję oraz wsparcie operacyjne i finansowe, aby Ci mogli skupić się na tym, co kochają najbardziej – tworzeniu mody i sztuki.

- Branża mody jest konkurencyjna, a wielu utalentowanych projektantów nie może się przebić do mainstreamu. Poprzez inicjatywę SHEIN X chcemy wspierać artystów nowej generacji. Jesteśmy niezwykle szczęśliwi i podekscytowani, że tym razem będziemy mogli wspierać i popularyzować polskich, wspaniałych artystów  – mówi George Chiao, Prezes SHEIN US.

W przeciągu roku od startu projektu, marka SHEIN nawiązała współpracę z ponad 1 500 projektantami i artystami z ponad 20 krajów. Celem brandu na najbliższe miesiące jest podwojenie tej liczby.

By zobaczyć kolekcję kliknij TUTAJ.

 

O SHEIN:

Założona w 2012 roku firma SHEIN jest wiodącym światowym sprzedawcą internetowym, prowadzącym działalność w Kantonie, Singapurze i Los Angeles, a także na innych kluczowych rynkach. SHEIN dociera do konsumentów w ponad 150 krajach i regionach na całym świecie. Przywiązujemy wagę do wyboru, dostarczając codziennie ponad 6000 nowych produktów modowych, kosmetycznych i lifestyle’owych z ponad 600000 dostępnych. Naszą misją jest pomaganie ludziom w wyrażaniu swojej indywidualności poprzez najnowsze trendy, które są dostępne i przystępne cenowo. Aby dowiedzieć się więcej o SHEIN, wejdź na shein.com lub instagram.com/sheinofficial.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.