Komunikaty PR

SHEIN wspiera polskich artystów

2022-04-20  |  11:00
Biuro prasowe

Magdalena Parfieniuk, Joanna Szumska i Tomasz Pietrzyk to pierwsi polscy artyści, którzy nawiązali współpracę z marką SHEIN. W ramach programu SHEIN X, przeniosła grafiki artystów na różne produkty dostępne w jej asortymencie. Wśród nich znalazły się m.in. ubrania, torebki, poszewki na poduszki czy etui na telefon. Motywem przewodnim kolekcji była wiosna, a wraz z nią rodząca się do życia przyroda.

Polski akcent w asortymencie SHEIN

Dzikie zwierzęta, egzotyczna roślinność i natura z nutą abstrakcjonizmu to główne motywy charakteryzujące pierwszą polską kolekcję globalnego giganta odzieżowego – SHEIN. Do współpracy przy tworzeniu kolekcji zaproszona została trójka polskich artystów - Magdalena Parfieniuk, Joanna Szumska i Tomasz Pietrzyk, których obrazy i ilustracje zostały wykorzystane przy projektowaniu produktów.

- Źródłem mojej inspiracji jest natura. Łączę intrygujące mnie zwierzęta z mocnym kolorem. I właśnie takich elementów można się spodziewać po moich grafikach wykorzystanych przez SHEIN. Swoimi pracami chcę nieść odbiorcom radość, nadzieję i dużo pozytywnej energii – mówi Magdalena Parfieniuk, polska malarka, ilustratorka i projektantka.

- Pracując nad kolekcją dla marki SHEIN przyświecała mi chęć zabrania konsumenta w podróż pełną jaskrawych kolorów, abstrakcyjnych postaci i niestandardowych sytuacji. Lubię ukrywać w swoich projektach elementy, które na początku nie są łatwo dostrzegalne: małe figurki robiące coś pozornie mało istotnego. Ale kiedy ktoś w końcu je zauważy, to mam nadzieję, że uśmiechnie się wesoło – komentuje swój udział w projekcie Tomasz Pietrzyk, malarz, artysta i pasjonat sztuki.

Z kolei Joanna Szumska, malarka i artystka, uważa, że najpiękniejsze kompozycje tworzy natura i to właśnie jej poświęciła swoje prace: - Kreuję swój świat, utrwalam wrażenia i emocje. Pragnę by moje obrazy dawały radość i pozytywną energię. Takie niesie ze sobą natura, której rola jest teraz w naszym życiu ważniejsza, niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego jej elementy są podstawą grafik, które znalazły się na produktach marki SHEIN.

W kapsułowej kolekcji stworzonej we współpracy z trójką polskich artystów znaleźć można oversizowe t-shirty nawiązujące stylistyką do lat 90., narzutki, sukienki, torebki, poszewki na poduszki oraz etui na telefon. Kolekcja dostępna jest online na stronie producenta.

Chcemy dalej wspierać artystów

Program SHEIN X zainagurowany został w 2021 roku przez globalnego producenta ubrań, kosmetyków i artykułów domowych. Jego celem jest wspieranie początkujących projektantów i niezależnych artystów poprzez danie im możliwości zaprezentowania swoich umiejętności i dzieł milionom konsumentów SHEIN na całym świecie. Producent zapewnia twórcom narzędzia, opiekę marketingową, produkcję oraz wsparcie operacyjne i finansowe, aby Ci mogli skupić się na tym, co kochają najbardziej – tworzeniu mody i sztuki.

- Branża mody jest konkurencyjna, a wielu utalentowanych projektantów nie może się przebić do mainstreamu. Poprzez inicjatywę SHEIN X chcemy wspierać artystów nowej generacji. Jesteśmy niezwykle szczęśliwi i podekscytowani, że tym razem będziemy mogli wspierać i popularyzować polskich, wspaniałych artystów  – mówi George Chiao, Prezes SHEIN US.

W przeciągu roku od startu projektu, marka SHEIN nawiązała współpracę z ponad 1 500 projektantami i artystami z ponad 20 krajów. Celem brandu na najbliższe miesiące jest podwojenie tej liczby.

By zobaczyć kolekcję kliknij TUTAJ.

 

O SHEIN:

Założona w 2012 roku firma SHEIN jest wiodącym światowym sprzedawcą internetowym, prowadzącym działalność w Kantonie, Singapurze i Los Angeles, a także na innych kluczowych rynkach. SHEIN dociera do konsumentów w ponad 150 krajach i regionach na całym świecie. Przywiązujemy wagę do wyboru, dostarczając codziennie ponad 6000 nowych produktów modowych, kosmetycznych i lifestyle’owych z ponad 600000 dostępnych. Naszą misją jest pomaganie ludziom w wyrażaniu swojej indywidualności poprzez najnowsze trendy, które są dostępne i przystępne cenowo. Aby dowiedzieć się więcej o SHEIN, wejdź na shein.com lub instagram.com/sheinofficial.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park Biuro prasowe
2024-05-08 | 09:15

Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park

Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Nieuczciwi najemcy bardziej chronieni przez prawo niż właściciele mieszkań. Konieczne są zmiany przepisów i sprawny system eksmisyjny

Zaległości w czynszach, zniszczenia czy wyprowadzka bez płatności – to tylko niektóre z problemów, jakie lokatorzy wynajmujący mieszkania mogą sprawić właścicielom lokali. Z badania Rendin wynika, że blisko 70 proc. właścicieli mieszkań na wynajem borykało się z podobnymi trudnościami. Wypowiedzenie najmu nieuczciwemu lokatorowi to dopiero początek długiej drogi, na której końcu niekoniecznie jest eksmisja. – Potrzebujemy zmiany w kierunku dodania pewnych praw właścicielom i sprawnego systemu eksmisyjnego – podkreśla Alina Muzioł-Węcławowicz, specjalistka ds. polityki mieszkaniowej.

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.