SHEIN wspiera polskich artystów
Magdalena Parfieniuk, Joanna Szumska i Tomasz Pietrzyk to pierwsi polscy artyści, którzy nawiązali współpracę z marką SHEIN. W ramach programu SHEIN X, przeniosła grafiki artystów na różne produkty dostępne w jej asortymencie. Wśród nich znalazły się m.in. ubrania, torebki, poszewki na poduszki czy etui na telefon. Motywem przewodnim kolekcji była wiosna, a wraz z nią rodząca się do życia przyroda.
Polski akcent w asortymencie SHEIN
Dzikie zwierzęta, egzotyczna roślinność i natura z nutą abstrakcjonizmu to główne motywy charakteryzujące pierwszą polską kolekcję globalnego giganta odzieżowego – SHEIN. Do współpracy przy tworzeniu kolekcji zaproszona została trójka polskich artystów - Magdalena Parfieniuk, Joanna Szumska i Tomasz Pietrzyk, których obrazy i ilustracje zostały wykorzystane przy projektowaniu produktów.
- Źródłem mojej inspiracji jest natura. Łączę intrygujące mnie zwierzęta z mocnym kolorem. I właśnie takich elementów można się spodziewać po moich grafikach wykorzystanych przez SHEIN. Swoimi pracami chcę nieść odbiorcom radość, nadzieję i dużo pozytywnej energii – mówi Magdalena Parfieniuk, polska malarka, ilustratorka i projektantka.
- Pracując nad kolekcją dla marki SHEIN przyświecała mi chęć zabrania konsumenta w podróż pełną jaskrawych kolorów, abstrakcyjnych postaci i niestandardowych sytuacji. Lubię ukrywać w swoich projektach elementy, które na początku nie są łatwo dostrzegalne: małe figurki robiące coś pozornie mało istotnego. Ale kiedy ktoś w końcu je zauważy, to mam nadzieję, że uśmiechnie się wesoło – komentuje swój udział w projekcie Tomasz Pietrzyk, malarz, artysta i pasjonat sztuki.
Z kolei Joanna Szumska, malarka i artystka, uważa, że najpiękniejsze kompozycje tworzy natura i to właśnie jej poświęciła swoje prace: - Kreuję swój świat, utrwalam wrażenia i emocje. Pragnę by moje obrazy dawały radość i pozytywną energię. Takie niesie ze sobą natura, której rola jest teraz w naszym życiu ważniejsza, niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego jej elementy są podstawą grafik, które znalazły się na produktach marki SHEIN.
W kapsułowej kolekcji stworzonej we współpracy z trójką polskich artystów znaleźć można oversizowe t-shirty nawiązujące stylistyką do lat 90., narzutki, sukienki, torebki, poszewki na poduszki oraz etui na telefon. Kolekcja dostępna jest online na stronie producenta.
Chcemy dalej wspierać artystów
Program SHEIN X zainagurowany został w 2021 roku przez globalnego producenta ubrań, kosmetyków i artykułów domowych. Jego celem jest wspieranie początkujących projektantów i niezależnych artystów poprzez danie im możliwości zaprezentowania swoich umiejętności i dzieł milionom konsumentów SHEIN na całym świecie. Producent zapewnia twórcom narzędzia, opiekę marketingową, produkcję oraz wsparcie operacyjne i finansowe, aby Ci mogli skupić się na tym, co kochają najbardziej – tworzeniu mody i sztuki.
- Branża mody jest konkurencyjna, a wielu utalentowanych projektantów nie może się przebić do mainstreamu. Poprzez inicjatywę SHEIN X chcemy wspierać artystów nowej generacji. Jesteśmy niezwykle szczęśliwi i podekscytowani, że tym razem będziemy mogli wspierać i popularyzować polskich, wspaniałych artystów – mówi George Chiao, Prezes SHEIN US.
W przeciągu roku od startu projektu, marka SHEIN nawiązała współpracę z ponad 1 500 projektantami i artystami z ponad 20 krajów. Celem brandu na najbliższe miesiące jest podwojenie tej liczby.
By zobaczyć kolekcję kliknij TUTAJ.
O SHEIN:
Założona w 2012 roku firma SHEIN jest wiodącym światowym sprzedawcą internetowym, prowadzącym działalność w Kantonie, Singapurze i Los Angeles, a także na innych kluczowych rynkach. SHEIN dociera do konsumentów w ponad 150 krajach i regionach na całym świecie. Przywiązujemy wagę do wyboru, dostarczając codziennie ponad 6000 nowych produktów modowych, kosmetycznych i lifestyle’owych z ponad 600000 dostępnych. Naszą misją jest pomaganie ludziom w wyrażaniu swojej indywidualności poprzez najnowsze trendy, które są dostępne i przystępne cenowo. Aby dowiedzieć się więcej o SHEIN, wejdź na shein.com lub instagram.com/sheinofficial.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Julia Kamińska: Dzięki roli lekarki z większą pewnością wykonywałabym teraz masaż serca. Potrafiłabym pewnie też zrobić szew na skórze
Aktorka przyznaje, że rola lekarki w serialu „Szpital św. Anny” wiąże się z dodatkowymi trudnościami. Przygotowując się do poszczególnych scen, musi bowiem opanować dość trudną terminologię medyczną. Julia Kamińska zaznacza też, że wykonywanie poszczególnych zabiegów również wymaga dużej precyzji, by na ekranie wszystko wyglądało jak najbardziej profesjonalnie. Najwięcej zawsze dzieje się na SOR-ze i producentom zależało, żeby odzwierciedlić właśnie tę atmosferę i ekstremalne warunki pracy.
Zdrowie
Przybywa osób biorących leki dla chorych na cukrzycę, aby szybciej schudnąć. To rozwiązanie niekorzystne dla zdrowia

Dietetycy ostrzegają przed wykorzystywaniem leków niezgodnie z ich przeznaczeniem. Tak dzieje się coraz częściej z lekami na cukrzycę, które stosują osoby chcące zrzucić zbędne kilogramy. Jak podkreśla dietetyk Jakub Mauricz, może to prowadzić do przykrych dolegliwości zdrowotnych, a nawet zagrażać życiu. Jednocześnie zaznacza, że podstawą leczenia dla osób z nadwagą powinna być zmiana nawyków żywieniowych.
Media
Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza

Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.