SHEIN wspiera polskich artystów
Magdalena Parfieniuk, Joanna Szumska i Tomasz Pietrzyk to pierwsi polscy artyści, którzy nawiązali współpracę z marką SHEIN. W ramach programu SHEIN X, przeniosła grafiki artystów na różne produkty dostępne w jej asortymencie. Wśród nich znalazły się m.in. ubrania, torebki, poszewki na poduszki czy etui na telefon. Motywem przewodnim kolekcji była wiosna, a wraz z nią rodząca się do życia przyroda.
Polski akcent w asortymencie SHEIN
Dzikie zwierzęta, egzotyczna roślinność i natura z nutą abstrakcjonizmu to główne motywy charakteryzujące pierwszą polską kolekcję globalnego giganta odzieżowego – SHEIN. Do współpracy przy tworzeniu kolekcji zaproszona została trójka polskich artystów - Magdalena Parfieniuk, Joanna Szumska i Tomasz Pietrzyk, których obrazy i ilustracje zostały wykorzystane przy projektowaniu produktów.
- Źródłem mojej inspiracji jest natura. Łączę intrygujące mnie zwierzęta z mocnym kolorem. I właśnie takich elementów można się spodziewać po moich grafikach wykorzystanych przez SHEIN. Swoimi pracami chcę nieść odbiorcom radość, nadzieję i dużo pozytywnej energii – mówi Magdalena Parfieniuk, polska malarka, ilustratorka i projektantka.
- Pracując nad kolekcją dla marki SHEIN przyświecała mi chęć zabrania konsumenta w podróż pełną jaskrawych kolorów, abstrakcyjnych postaci i niestandardowych sytuacji. Lubię ukrywać w swoich projektach elementy, które na początku nie są łatwo dostrzegalne: małe figurki robiące coś pozornie mało istotnego. Ale kiedy ktoś w końcu je zauważy, to mam nadzieję, że uśmiechnie się wesoło – komentuje swój udział w projekcie Tomasz Pietrzyk, malarz, artysta i pasjonat sztuki.
Z kolei Joanna Szumska, malarka i artystka, uważa, że najpiękniejsze kompozycje tworzy natura i to właśnie jej poświęciła swoje prace: - Kreuję swój świat, utrwalam wrażenia i emocje. Pragnę by moje obrazy dawały radość i pozytywną energię. Takie niesie ze sobą natura, której rola jest teraz w naszym życiu ważniejsza, niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego jej elementy są podstawą grafik, które znalazły się na produktach marki SHEIN.
W kapsułowej kolekcji stworzonej we współpracy z trójką polskich artystów znaleźć można oversizowe t-shirty nawiązujące stylistyką do lat 90., narzutki, sukienki, torebki, poszewki na poduszki oraz etui na telefon. Kolekcja dostępna jest online na stronie producenta.
Chcemy dalej wspierać artystów
Program SHEIN X zainagurowany został w 2021 roku przez globalnego producenta ubrań, kosmetyków i artykułów domowych. Jego celem jest wspieranie początkujących projektantów i niezależnych artystów poprzez danie im możliwości zaprezentowania swoich umiejętności i dzieł milionom konsumentów SHEIN na całym świecie. Producent zapewnia twórcom narzędzia, opiekę marketingową, produkcję oraz wsparcie operacyjne i finansowe, aby Ci mogli skupić się na tym, co kochają najbardziej – tworzeniu mody i sztuki.
- Branża mody jest konkurencyjna, a wielu utalentowanych projektantów nie może się przebić do mainstreamu. Poprzez inicjatywę SHEIN X chcemy wspierać artystów nowej generacji. Jesteśmy niezwykle szczęśliwi i podekscytowani, że tym razem będziemy mogli wspierać i popularyzować polskich, wspaniałych artystów – mówi George Chiao, Prezes SHEIN US.
W przeciągu roku od startu projektu, marka SHEIN nawiązała współpracę z ponad 1 500 projektantami i artystami z ponad 20 krajów. Celem brandu na najbliższe miesiące jest podwojenie tej liczby.
By zobaczyć kolekcję kliknij TUTAJ.
O SHEIN:
Założona w 2012 roku firma SHEIN jest wiodącym światowym sprzedawcą internetowym, prowadzącym działalność w Kantonie, Singapurze i Los Angeles, a także na innych kluczowych rynkach. SHEIN dociera do konsumentów w ponad 150 krajach i regionach na całym świecie. Przywiązujemy wagę do wyboru, dostarczając codziennie ponad 6000 nowych produktów modowych, kosmetycznych i lifestyle’owych z ponad 600000 dostępnych. Naszą misją jest pomaganie ludziom w wyrażaniu swojej indywidualności poprzez najnowsze trendy, które są dostępne i przystępne cenowo. Aby dowiedzieć się więcej o SHEIN, wejdź na shein.com lub instagram.com/sheinofficial.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.