Komunikaty PR

SHEIN X Challenge zaprasza do udziału polskich projektantów

2024-01-15  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania Mat.pras. ( 0.03 MB )

Inauguracyjny konkurs modowy SHEIN będzie przyjmował zgłoszenia od uczestników z całego świata, w tym od osób, które niedawno dołączyły do programu SHEIN X Designer Incubator z Japonii i Brazylii. W konkursie udział mogą brać również projektanci z Polski!

SHEIN, globalna platforma internetowa oferująca modę i produkty lifestyle’owe, rozszerzyła wyzwanie SHEIN X Challenge o uczestników z całego świata, w tym z Japonii i Brazylii, gdzie niedawno uruchomiono program SHEIN X Designer Incubator.

Konkurs SHEIN X Challenge 2023 był dostępny wyłącznie dla zgłoszeń z państw członkowskich UE i Wielkiej Brytanii. Jednak w odpowiedzi na ogromne zapotrzebowanie ze strony projektantów z całego świata, SHEIN X Challenge 2024 ponownie otworzyło zgłoszenia, tym razem dla uczestników z całego świata, w tym również Polski.

Trzecia edycja programu dla młodych projektantów

SHEIN X Challenge to inicjatywa w ramach programu SHEIN X Designer Incubator, który w 2024 roku obchodzi swoją trzecią rocznicę. Od zaledwie siedmiu projektantów, kiedy program został uruchomiony w styczniu 2021 r., program SHEIN X Designer Incubator rozrósł się do ponad 4600 twórców i artystów z całego świata, wprowadzając na rynek ponad 41 000 autorskich kreacji.

W tym roku aspirujący projektanci z dowolnego kraju, którzy chcą wziąć udział, będą musieli zaprojektować trzy kompletne damskie stylizacje Spring Summer 2024 (góra i dół), oraz wstawić je na stronę SHEIN X Global Challenge. Tegorocznym tematem projektowym jest Radiance (pol. blask). Termin przesyłania zgłoszeń upływa o 23:59:59, 15 lutego 2024, czasu lokalnego.

Wszystkie zgłoszenia spełniające wymagania i kryteria zostaną opublikowane na stronie internetowej SHEIN X Challenge, gdzie publiczność będzie mogła zagłosować na swoje ulubione prace. Wśród nich, 20 najlepszych zgłoszeń przejdzie do kolejnej rundy eliminacji, podczas której  jurorzy wyłonią 10 finalistów SHEIN X Challenge 2024.

Prestiżowe jury z całego świata

Sędziowie SHEIN X Challenge 2024 zostali wybrani ze względu na swoje bogate doświadczenie w różnych sektorach branży modowej i obejmują branżowych gigantów takich jak: Adrien Roberts (międzynarodowy konsultant ds. edukacji modowej, Włochy), Julien Fournié (założyciel Julien Fournié Haute Couture, Francja), Jill Wanless  (redaktor, Wielka Brytania) oraz Colin Horgan (niezależny projektant, Irlandia).

„Konkursy takie jak SHEIN X mają kluczowe znaczenie, ponieważ jest mnóstwo młodych talentów, które tylko czekają na odkrycie. Zapewnienie tym aspirującym projektantom platformy pozwala im wyrazić swoją kreatywność i zaprezentować swoje projekty" – wyjaśnia Jill Wanless, sędzia SHEIN X Challenge 2023 oraz 2024.

Zgłoszone projekty będą oceniane na podstawie umiejętności uczestników do przełożenia silnej, oryginalnej koncepcji na projekt, przy jednoczesnym zrównoważeniu wymagań klientów, trendów sezonowych i opłacalności komercyjnej.

Nagroda główna dla zwycięzcy – 10 000 euro

W ramach swojej przygody, wszyscy z grona 10 finalistów będą mieli okazję wziąć udział w kursie prowadzonym przez sędziów, a także w warsztatach na temat zrównoważonej mody, zanim zaprezentują swoje zgłoszenia sędziom podczas SHEIN X Challenge 2024. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 21 marca 2024 r. na tym wydarzeniu. Zgłoszenie z największą ilością głosów online zdobędzie nagrodę w postaci 10 000 euro. Sędziowie wybiorą również trzy zgłoszenia do specjalnych nagród, z których każde otrzyma po 5 000 euro. Kolejnych sześciu finalistów otrzyma po 3 000 euro. SHEIN X Challenge 2024 zakończy się efektownym pokazem mody transmitowanym na cały świat.

We wrześniu 2023 r. firma SHEIN ogłosiła, że przeznacza kolejne 50 mln dolarów na program SHEIN X Designer Incubator, aby w ciągu pięciu lat umożliwić nawet 5 000 wschodzącym projektantom na przestrzeni pięciu lat budowanie własnych, odnoszących sukcesy marek. To dodatkowe finansowanie sprawi, że całkowita inwestycja firmy w program SHEIN X Designer Incubator wyniesie 105 mln dolarów do 2028 roku.

Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o SHEIN X Designer Incubator.

O SHEIN

SHEIN to globalny sklep internetowy z modą i produktami lifestyle'owymi, oferujący odzież i produkty marki SHEIN od globalnej sieci dostawców, a wszystko to w przystępnych cenach. Z siedzibą w Singapurze, SHEIN pozostaje zaangażowany w zapewnienie wszystkim dostępu do piękna mody, promując wiodącą w branży metodologię produkcji on demand (na żądanie) dla inteligentniejszego, gotowego na przyszłość przemysłu. Aby dowiedzieć się więcej o SHEIN, odwiedź www.sheingroup.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie! Biuro prasowe
2024-08-23 | 01:00

Zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie!

Z przyjemnością zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie, które odbędzie się w sobotę 24 sierpnia w Galerii Gemini. To doskonała okazja
Moda Platforma Vinted wprowadza nowe funkcjonalności
2024-08-22 | 14:00

Platforma Vinted wprowadza nowe funkcjonalności

Zarobienie dodatkowych pieniędzy na rzeczach, których już nie potrzebujemy, jest jednym z głównych powodów, dla których tak wielu ludzi korzysta z Vinted. Platforma
Moda Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi
2024-08-22 | 10:00

Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi

By Dziubeka posiada salony firmowe w galeriach handlowych na terenie całej Polski oraz sieć punktów franczyzowych. Oryginalne naszyjniki, topowe bransoletki, kolczyki, wisiory i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.