Spakuj klapki na wakacje – nowe kolekcje Kuboty zaskakują designem
Neonowe szaleństwo i klapki w paski, które pasują każdemu, szczególnie latem. To najnowsze propozycje kultowej marki Kubota. Charakterystyczne, nowoczesne kolekcje właśnie trafiły do sprzedaży. Wygodne, praktyczne klapki są idealnym dopełnieniem wyposażenia wakacyjnej walizki i każdej letniej imprezy.
Minikolekcje Rzep 2.0 Tech Zebra oraz Rzep 2.0 Neon to kolejne wariacje na temat klasycznych rzepów, tym razem ubrane w paski i intensywne kolory.
Klapki, które nie omijają żadnej letniej imprezy
Marka Kubota po raz kolejny polemizuje z modowymi stereotypami i poddaje w wątpliwość stylistyczne konwenanse. Na pytanie o dress code Kubota konsekwetnie odpowiada: nie obowiązuje! Klapki w zestawieniu z elegancką sukienką i skarpetami albo w miejskim, letnim outficie to nie dowód ignorancji, co – przeciwnie – wyraz modowej ekspresji i przywiązania do komfortu, który latem jest na wagę złota.
— Klapki Kubota urosły już do synonimu wygody i stały się symbolem dystansu do utartych schematów, w tym modowych prawideł. O tym, że pasują do każdych okoliczności przekonaliśmy się już niejednokrotnie – bywa, że sami jesteśmy zaskoczeni fantazją naszych klientów, którzy cały czas udowadniają, że nie istnieje okazja, w jakiej klapków Kubota nie da się założyć. Śluby, eleganckie uroczystości, imprezy – kuboty uwielbiają brylować na salonach – komentuje Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.
Klapki Kubota goszczą nie tylko na salonach, ale i na plażach oraz domówkach. Dzięki pogrubionej podeszwie i regulowanemu paskowi, nowy modele Rzep Tech 2.0 Zebra i Rzep 2.0 Neon gwarantują komfort w każdych warunkach.
— Głównym założeniem, które towarzyszyło powstawaniu tych kolekcji było stworzenie unisexowych produktów, łączących wszystkie zalety klasycznej wersji klapka Rzep z nieco bardziej wyrazistym, modowym charakterem. Nie po raz pierwszy sięgnęliśmy również do estetyki lat 90., wykorzystując dobrze znany i powracający w trendach motyw zebry – opowiada Iwona Dąbrowska, Collection Director Kubota S.A.
Nowy model klapków Rzep Tech 2.0 Zebra jest dostępny w czterech wariantach kolorystycznych – chłodnej oliwce, jasnej szarości, beżu oraz jasnym różu. Natomiast fani neonów mogą wybrać jedną z trzech propozycji: intensywną fuksję, szalony pomarańcz lub zieleń, której nie da się nie zauważyć.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.