Komunikaty PR

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

2024-04-23  |  14:30
Biuro prasowe

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny każdego roku przynosi za sobą nowe trendy i inspiracje, które kształtują nie tylko wygląd panny młodej, ale także stylizacje gości i elementy dekoracyjne. W odpowiedzi na tegoroczne trendy, marka SHEIN przygotowała wyjątkową ofertę łączącą elegancję, nowoczesność i indywidualny styl, które uczynią każdą ceremonię wyjątkową i niezapomnianą.

 

Wypełniając, ale też tworząc wyżej wspomniane trendy, marka SHEIN inspiruje do stworzenia niezapomnianych, stylowych ślubnych kreacji oraz wyjątkowych dekoracji. W najnowszej kolekcji Wedding Season każda panna młoda znajdzie coś dla siebie w tym najważniejszym dniu. Znajdziemy w niej bogactwo stylów – od klasycznej elegancji po nowoczesne kreacje, które zachwycą oryginalnością. Każda sukienka została starannie zaprojektowana, aby podkreślić piękno i wyjątkowość każdej panny młodej. Wśród propozycji znalazły się suknie idealne na miłośniczek minimalizmu oraz panien młodych, które kochają koronki i styl boho. Nie zabrakło również klasycznych sukni o kroju litery A, zmysłowych i zwiewnych kreacji oraz zjawiskowych księżniczek. W kolekcji SHEIN można znaleźć stylizację w każdym stylu i na każdą kieszeń.

 

SHEIN przygotował także szeroki wybór eleganckich, ale i komfortowych kreacji dla gości, które idealnie wpisują się w trendy ślubne na rok 2024. W tym sezonie kolorystyka dla gości weselnych daje wiele możliwości. Od pastelowych odcieni różu, mięty i lawendy po głębokie burgundy, szmaragd i granat. Trendem są również stonowane, naturalne odcienie, które harmonijnie współgrają z romantyczną atmosferą ślubu. Królują delikatne, zwiewne sukienki o romantycznych krojach oraz szerokie i pełne dodatków kreacje. Dodatkowo, modne są też kombinezony dla kobiet, które stanowią odważny i elegancki wybór. Niezależnie od tego, czy wolisz klasyczną stylizację czy odważniejsze, nowoczesne wzory, kolekcja oferuje stroje wpasowujące się w każdy gust oraz rozmiar tak, aby podkreślić osobowość, ale także wpisać się w klimat i charakter wydarzenia, tworząc niezapomnianą atmosferę pełną radości i miłości.

 

Marka SHEIN nie zapomniała także o detalach, które sprawią, że każda ceremonia będzie niezapomniana. Kolekcja Wedding Season zawiera nie tylko stroje, ale również eleganckie elementy dekoracyjne, które nadadzą ceremonii wyjątkowy charakter. Od delikatnych kwiatowych aranżacji po minimalistyczne, nowoczesne dodatki będące idealnym dopełnieniem dla każdej ślubnej przestrzeni, dodając jej niepowtarzalnego uroku.

 

Wybrane produkty z oferty SHEIN Wedding Season dostępne są w opcji QuickShip. Oznacza to, że dotrą do konsumenta w przeciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

 

Odkryj kolekcję Wedding Season na stronie SHEIN i przygotuj się na ślub marzeń: Wedding | Moda Wedding | SHEIN Polska.

 

 

O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Wakacyjny pop-up Converse wraca Biuro prasowe
2024-07-01 | 11:30

Wakacyjny pop-up Converse wraca

Converse wie, że lato to czas relaksu i zabawy. Pop Up marki to świetna strefa chillu, gier, spotkań, warsztatów i wydarzeń specjalnych, których kalendarz obfituje
Moda Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk
2024-06-28 | 01:00

Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk

Jakie są trendy w modzie męskiej na obecny sezon wiosna/lato 2024? Magdalena Szawel: Sezon wiosna/lato 2024 to w modzie męskiej mieszanka ponadczasowej klasyki, reinterpretacji
Moda Kazar Care x woshwosh
2024-06-27 | 14:45

Kazar Care x woshwosh

W wyniku tej współpracy powstała nowa, innowacyjna usługa Kazar Care x woshwosh – abonament na  czyszczenie butów, która jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.