Sportowy, monochromatyczny, kultowy - Fieldforce Sport Chrono
W zeszłym roku firma Victorinox przedstawiła zegarki FieldForce Sport Chrono w wersji ze sportowymi, barwnymi akcentami. Obecnie nasz nowy model FieldForce Sport Chrono jest także dostępny w tonacji monochromatycznej, by uczcić powrót mody do czerni, ciemnych odcieni szarości oraz bieli. Niniejszy zegarek jest symbolicznym uosobieniem siły, funkcjonalności oraz bardziej odważnego designu.
Zegarki FieldForce Sport Chrono przeznaczone są dla mężczyzn lubiących swobodny styl oraz proste, męskie dodatki. Sportowy wygląd, monochromatyczna stylistka w kolorze białym i czarnym, doskonała czytelność i niezawodność czynią z FieldForce Sport Chrono idealnego towarzysza codziennych przygód. Spacer z psem, praca z domu lub biura – niezależnie od tego, gdzie zaczyna i kończy się dzień, ten zegarek będzie zawsze z Tobą.
Koperta ze stali nierdzewnej oraz wykończenie powłoką PVD, w kolorze matowej czerni nadają temu modelowi zmysłowy, owiany tajemniczością charakter. Zegarek ten oddaje hołd modnemu, nowoczesnemu designowi w czarnej stylistyce. Został wyposażony w czarny pierścień o matowym wykończeniu w odcieniu black ice, czarny pasek z naturalnego kauczuku i przeciwwagę sekundnika w kształcie legendarnego szwajcarskiego noża oficerskiego. Zegarek FieldForce Sport Chrono to uosobienie eleganckiej klasyki, który równie dobrze sprawdza się podczas każdej sportowej aktywności na świeżym powietrzu.
To monochromatyczne dzieło szwajcarskiej sztuki zegarmistrzowskiej to jednak znacznie więcej niż kultowe wzornictwo . Jest synonimem jakości, niezawodności oraz wysokiej funkcjonalności. Zegarek wyposażony został w tachometr oraz funkcję chronografu. Czytelność w każdych warunkach świetlnych – w dzień i w nocy – gwarantują wyraźne cyfry oraz duże wskazówki, a także powłoka Super-LumiNova®, odbijające światło.
Najwyższą jakość wykonania widać w każdym detalu – od zaawansowanej ochrony koronki, poprzez różne modele szafirowego szkła, po wodoszczelność do 100 metrów zanurzenia. Koperta ze stali nierdzewnej, poza nowoczesnym wyglądem nadaje zegarkowi solidne wykończenie. Zegarek FieldForce Sport został poddany ponad 100 ekstremalnym testom homologacyjnym. Na ich podstawie przyznano mu pieczęć jakości marki Victorinox.
Zegarek jednak nie jest jedynym elementem, który przykuwa wzrok. Funkcjonalność modelu dodatkowo podnosi dołączony do zestawu wyjątkowy, ekskluzywny scyzoryk Spartan „PS” z matowymi czarnymi okładkami.
Wszystkie zegarki Victorinox są opracowywane i produkowane w Szwajcarii oraz objęte 5-letnią gwarancją 5-Year Warranty+ potwierdzającą zobowiązanie Victorinox do oferowania produktów najwyższej jakości.
Szczegóły
FieldForce Sport Chrono
- 42-milimetrowa koperta ze stali nierdzewnej (316L), matowa czarna powłoka PVD w odcieniu black ice
- Odporne na zarysowania szafirowe szkło z potrójną powłoką antyrefleksyjną
- Wodoszczelność do 100 m (10 ATM / 330 stóp)
- Funkcje chronografu i skala tachometryczna
- Zakręcany dekiel
Tarcza i pasek
- Wskazówki, indeksy i symbol Cross & Shield pokryte warstwą Super-LumiNova®
- Okienko datownika na godzinie 6:00
- Wskazówka w kolorze black ice
- Pasek z naturalnego kauczuku
Mechanizm:
- Szwajcarski mechanizm kwarcowy Ronda 5030.D
Dodatki:
- Zestaw zawiera ekskluzywny scyzoryk Spartan „PS” oferowany w specjalnym opakowaniu
Sugerowana cena detaliczna:
- 2 390.00 zł
Gwarancja
Zegarek jest objęty gwarancją 5-Year Warranty + potwierdzającą
najwyższą jakość Victorinox.
https://www.victorinox.com/
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.