Komunikaty PR

Sprawdź, w czym najlepiej zasypiać latem

2020-06-30  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0 MB )

 

Nadchodzą ciepłe, lipcowe noce, na które warto przygotować lekką bieliznę nocną. To dzięki niej sen może stać się wyjątkowo komfortowy, a wysoka temperatura nie sprawi dyskomfortu. Wśród propozycji na lato prym wiodą dwuczęściowe zestawy złożone z koszulki i szortów oraz mini koszule nocne.

Pierwsza propozycja to piżama wykonana z przewiewnej wiskozy. Jest dedykowana kobietom ceniącym klasyczne fasony. Jej góra pokrywa się najmodniejszym w tym sezonie florystycznym wzorem, spodnie natomiast są w odcieniu oliwki. Zestaw delikatnie otula ciało i dostarcza wygody podczas letniej nocy.

Dla kobiet preferujących koszule nocne, ten projekt to strzał w dziesiątkę. Jest on w odcieniu pudrowego różu i ma ażurową koronkę na linii biustu. To model, który zapewnia przyjemny komfort podczas zasypiania.

Uwagę przyciągają również wszelkie piżamy, te w mocno zmysłowej odsłonie. Wśród nich jest np. stylowa koszula z makaronowym tyłem, delikatnie podkreślająca plecy oraz szorty zmysłowo eksponujące nogi. W tym komplecie zasypianie w każdej pozycji będzie bardzo relaksujące!

Bez względu na to, czy preferowany strój do zasypiania to nocna koszula, czy piżama, przy wyborze należy kierować się jakością tychże produktów. Co więcej, warto pamiętać, iż nie tylko krój wpływa na komfort latem, ale także materiał, z którego powstała bielizna.

Idealna bielizna na letnie noce dostępna na: sklep.vnd.pl

O Vanilla night&day:

Polska marka założona przez Katarzyną Pastwę. Kreśli granice emocjonalnej więzi pomiędzy namiętnością a wyzwoleniem kobiecego piękna. Od 2006 roku tworzy unikalną nocną bieliznę delikatnie nasycając kształty sylwetki.

Kobiety Vanilli poszukują emocji i przyjemności. Romansują, kuszą, adorują, niezależnie od swojego wieku. Świadomie odkrywają swoje pragnienia, a modę wykorzystują do celebrowania własnej satysfakcji. Bawią się w odkrywanie tajemnic urzekających wieczorów i rześkich poranków.

Projekty Vanilla night&dayklientki spotkają w najbardziej prestiżowych centrach handlowych świata. Bielizna marki uwielbiana jest przez Włoszki, Brytyjki, Szwedki. Wybrana jako Polska Marka magazynu Elle.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Biuro prasowe
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach
Moda Poczuj wiosnę w Elektrowni Powiśle
2024-04-04 | 11:44

Poczuj wiosnę w Elektrowni Powiśle

W Elektrowni Powiśle czuć wiosnę. Pełne kolorów kolekcje ubrań, kwiatowe zapachy perfum i mnogość akcesoriów inspirowanych kolekcjami największych domów mody

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Artur Barciś: Często sąsiedzi nic o sobie nie wiedzą. Mój spektakl „Barabuum!” prowokuje do tego, żeby się poznać i podzielić swoimi skrytymi pragnieniami

– „Barabuum!” to dramat psychologiczny, farsa i komedia romantyczna w jednym – tak o swoim najnowszym spektaklu mówi reżyser. Artur Barciś zabiera widzów w emocjonalną i zwariowaną podróż przez małżeńskie życie dwóch par. Ich z pozoru normalne relacje zostają zaburzone podczas pewnego wieczoru w nowoczesnym mieszkaniu. Nieoczekiwane odkrycie zmienia sąsiedzkie i małżeńskie stosunki w arenę emocji, konfrontacji i głęboko skrywanych uczuć. Twórcy mają nadzieję, że ta sztuka pozwoli widzom spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy nie tylko na życie bohaterów, ale i na swoje własne.

Muzyka

Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna

Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.

Farmacja

Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych

Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.