Sprawdź, w czym najlepiej zasypiać latem
Nadchodzą ciepłe, lipcowe noce, na które warto przygotować lekką bieliznę nocną. To dzięki niej sen może stać się wyjątkowo komfortowy, a wysoka temperatura nie sprawi dyskomfortu. Wśród propozycji na lato prym wiodą dwuczęściowe zestawy złożone z koszulki i szortów oraz mini koszule nocne.
Pierwsza propozycja to piżama wykonana z przewiewnej wiskozy. Jest dedykowana kobietom ceniącym klasyczne fasony. Jej góra pokrywa się najmodniejszym w tym sezonie florystycznym wzorem, spodnie natomiast są w odcieniu oliwki. Zestaw delikatnie otula ciało i dostarcza wygody podczas letniej nocy.
Dla kobiet preferujących koszule nocne, ten projekt to strzał w dziesiątkę. Jest on w odcieniu pudrowego różu i ma ażurową koronkę na linii biustu. To model, który zapewnia przyjemny komfort podczas zasypiania.
Uwagę przyciągają również wszelkie piżamy, te w mocno zmysłowej odsłonie. Wśród nich jest np. stylowa koszula z makaronowym tyłem, delikatnie podkreślająca plecy oraz szorty zmysłowo eksponujące nogi. W tym komplecie zasypianie w każdej pozycji będzie bardzo relaksujące!
Bez względu na to, czy preferowany strój do zasypiania to nocna koszula, czy piżama, przy wyborze należy kierować się jakością tychże produktów. Co więcej, warto pamiętać, iż nie tylko krój wpływa na komfort latem, ale także materiał, z którego powstała bielizna.
Idealna bielizna na letnie noce dostępna na: sklep.vnd.pl
O Vanilla night&day:
Polska marka założona przez Katarzyną Pastwę. Kreśli granice emocjonalnej więzi pomiędzy namiętnością a wyzwoleniem kobiecego piękna. Od 2006 roku tworzy unikalną nocną bieliznę delikatnie nasycając kształty sylwetki.
Kobiety Vanilli poszukują emocji i przyjemności. Romansują, kuszą, adorują, niezależnie od swojego wieku. Świadomie odkrywają swoje pragnienia, a modę wykorzystują do celebrowania własnej satysfakcji. Bawią się w odkrywanie tajemnic urzekających wieczorów i rześkich poranków.
Projekty Vanilla night&dayklientki spotkają w najbardziej prestiżowych centrach handlowych świata. Bielizna marki uwielbiana jest przez Włoszki, Brytyjki, Szwedki. Wybrana jako Polska Marka magazynu Elle.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.