Komunikaty PR

Sprawdziliśmy, którą markę pokochały Influencerki!

2020-05-29  |  07:34

W wiosennych stylizacjach influencerek dominują kwiaty i roślinne motywy. Florystyczne wzory zestawiane są przez nich z połyskującym słońcem i pogodnym uśmiechem. Sprawdź, najnowsze trendy w instagramowych stylizacjach oraz dowiedz się, którą polską markę pokochały It Girls.

Obecna sytuacja związana z koronawirusem zmusiła nas do pozostania w domu. To dobry więc czas, aby zainspirować się stylem dziewczyn, które obserwujemy na Instagramie i przygotować swoją garderobę na wiosenno-letni czas. W końcu przecież będzie lepiej, a my powrócimy do pracy, zaczniemy ponownie chodzić na długie wieczorne spacery i wypady na miasto z przyjaciółkami.

https://www.instagram.com/p/B_PCfb2FtPk/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/B_AtdbMJXxA/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/B_WssXWHCCx/

Jaka to marka?

Dobrej jakości materiały, moda w rytmie slow fashion i super trendy wzory. Marka, która na dobre zagościła w stylu instagramek to łódzka firma Oh!Zuza.

Na Instagramie znajdziemy również wykonywane przez Oh!Zuza maseczki - zarówno w wersji dla dorosłych i dla dzieci.

https://www.instagram.com/p/B_jvut5AeEI/.

Ubrania marki Oh!Zuza dostępne są na stronie: sklep.vnd.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Biuro prasowe
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Konsument

Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware

Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.