Sprawdziliśmy, którą markę pokochały Influencerki!
W wiosennych stylizacjach influencerek dominują kwiaty i roślinne motywy. Florystyczne wzory zestawiane są przez nich z połyskującym słońcem i pogodnym uśmiechem. Sprawdź, najnowsze trendy w instagramowych stylizacjach oraz dowiedz się, którą polską markę pokochały It Girls.
Obecna sytuacja związana z koronawirusem zmusiła nas do pozostania w domu. To dobry więc czas, aby zainspirować się stylem dziewczyn, które obserwujemy na Instagramie i przygotować swoją garderobę na wiosenno-letni czas. W końcu przecież będzie lepiej, a my powrócimy do pracy, zaczniemy ponownie chodzić na długie wieczorne spacery i wypady na miasto z przyjaciółkami.
https://www.instagram.com/p/B_PCfb2FtPk/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/B_AtdbMJXxA/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/B_WssXWHCCx/
Jaka to marka?
Dobrej jakości materiały, moda w rytmie slow fashion i super trendy wzory. Marka, która na dobre zagościła w stylu instagramek to łódzka firma Oh!Zuza.
Na Instagramie znajdziemy również wykonywane przez Oh!Zuza maseczki - zarówno w wersji dla dorosłych i dla dzieci.
https://www.instagram.com/p/B_jvut5AeEI/.
Ubrania marki Oh!Zuza dostępne są na stronie: sklep.vnd.pl

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.