Sprawdziliśmy, którą markę pokochały Influencerki!
W wiosennych stylizacjach influencerek dominują kwiaty i roślinne motywy. Florystyczne wzory zestawiane są przez nich z połyskującym słońcem i pogodnym uśmiechem. Sprawdź, najnowsze trendy w instagramowych stylizacjach oraz dowiedz się, którą polską markę pokochały It Girls.
Obecna sytuacja związana z koronawirusem zmusiła nas do pozostania w domu. To dobry więc czas, aby zainspirować się stylem dziewczyn, które obserwujemy na Instagramie i przygotować swoją garderobę na wiosenno-letni czas. W końcu przecież będzie lepiej, a my powrócimy do pracy, zaczniemy ponownie chodzić na długie wieczorne spacery i wypady na miasto z przyjaciółkami.
https://www.instagram.com/p/B_PCfb2FtPk/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/B_AtdbMJXxA/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/B_WssXWHCCx/
Jaka to marka?
Dobrej jakości materiały, moda w rytmie slow fashion i super trendy wzory. Marka, która na dobre zagościła w stylu instagramek to łódzka firma Oh!Zuza.
Na Instagramie znajdziemy również wykonywane przez Oh!Zuza maseczki - zarówno w wersji dla dorosłych i dla dzieci.
https://www.instagram.com/p/B_jvut5AeEI/.
Ubrania marki Oh!Zuza dostępne są na stronie: sklep.vnd.pl
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.