Streetwearowo, oldschoolowo i kolorowo! Nowa kolekcja Lidl Fan
Pamiętacie kultowe sneakersy z Lidla, które przyciągnęły uwagę niejednego kolekcjonera? Sieć poszerza kolekcję ubrań i akcesoriów, a nawet obuwia z własnym logotypem, która ma szansę trafić na listę must-have każdego, kto jest wkręcony w streetwear! Już w czwartek, 6 czerwca, na półkach sklepów stacjonarnych oraz w sprzedaży online pojawią się buckety, nerki, klapki, komplety dresowe, skarpety i wiele więcej. Wrzuć na wakacyjny luz i ubierz się w Lidla od stóp do głów!
Najnowsza, inspirowana miejskim stylem życia kolekcja ubrań i dodatków z linii Lidl Fan na lato, wpasowuje się w obecne trendy na oldschoolowe kroje, które właśnie przeżywają drugą młodość. Już od czwartku, 6 czerwca, w sklepach stacjonarnych i internetowym sieci do kupienia będą damskie kolarki w dwóch wzorach za jedyne 9,99 zł/para, męskie spodenki dresowe za 24,99 zł/para, dostępne także w dwóch wzorach: z lampasami i w retro kratę, koszula męska z krótkim rękawkiem za 24,99 zł, bluza męska z kapturem w cenie 39,99 zł/szt., oversize’owy t-shirt z modnym nadrukiem za 14,99 zł aż w 6 różnych wariantach, a także damski komplet dresowy za 59,99 zł/szt. – na wzór ortalionowych hitów mody osiedlowej!
Streetwearowego szyku z kumpelą i przyjacielem na festiwalowych wczasach lub podczas wypadu na Mazury dodadzą rzecz jasna klapki (19,99 zł), bawełniany kapelusz typu bucket (24,99 zł) i nerka (24,99 zł). W tym zestawieniu nie może zabraknąć słynnych lidlowych długich skarpet! W sklepach sieci dostaniemy 6 różnych opcji za jedyne 5,99 zł/para. A wszystko to w kolorach charakterystycznych dla Lidla i idealnie wpasowujących się w eklektyczną modę uliczną.
To oczywiście nie wszystko! Trendsetterzy doskonale wiedzą, co w modzie piszczy, a Lidl Polska nie odstaje trendom na krok. Nowa kolekcja obejmuje premierę sneakersów w superniskiej cenie za 39,99 zł/para na wzór tych kultowych, które właśnie zalewają ulice. Elementy kolekcji Lidl Fan można ze sobą łączyć i tworzyć nieoczywiste stylizacje – wszystko w duchu mody ulicznej i pod znakiem nostalgicznych powrotów do lat 90. i 2000!
Odwiedź sklepy Lidl Polska 6 czerwca i wystylizuj się w Lidla od stóp do głów!

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.