Stylowe lato z kolekcją Summer Sale & Beach Party marki SHEIN
Gotowe na lato? SHEIN jak najbardziej! Najnowsza letnia kolekcja marki – SHEIN Summer Sale & Beach Party, to celebracja gorących, wakacyjnych dni i szalonych chwil. Odkryj zwiewne sukienki, kolorowe kostiumy kąpielowe oraz obuwie i dodatki idealne na plażowe dni. Znajdź swój styl i przygotuj się do beztroskich wakacji.
Lato 2023 czas start!
Lato to czas wakacji i niezapomnianych chwil, ale także idealna pora na eksperymentowanie z modą. Każdy z nas lubi w tym czasie puścić wodze fantazji i mieszać różnorodne fasony z wzorami i kolorami. Podczas tego sezonu najczęściej sięgać będziemy ziemiste kolory, total looki, dżins i dziergane dodatki.
To wszystko znajduje się w najnowszej kolekcji SHEIN Summer Sale & Beach Party. Inspiracją do jej stworzenia były nie tylko aktualne trendy, ale także wakacyjna energia i manifestacja indywidualności. W najnowszej linii króluje różnorodność. Dżins niejedno ma imię i w tym sezonie przyjmuje formę spódnic mini, mid i asymetrycznych, szortów i kombinezonów w różnych fasonach. Dla miłośniczek bardziej klasycznych printów przewidziane są lekkie sukienki i spódnice w kwiatowe wzory, zdobione falbankami. To kolejny sezon, gdy stawiać będziemy na monochrom w kolorach, szczególnie tych zmiemistych. Beżowe, lniane szorty, brązowa sukienka i spódnica w kolorze stonowanej zieleni mile widziane. Dopełnieniem stylizacji będą dziergane akcesoria: plecione torby w stylu boho, słomiane kapelusze i ażurowe klapki.
W letniej kolekcji SHEIN Summer Sale & Beach Party nie mogło zabraknąć strojów kąpielowych. Utrzymane są w intensywnych, letnich kolorach czerwieni, żółci, różu i fantazyjnych wzorach z motywami geometrycznymi, kwiatowymi i zwierzęcymi.
Kolekcja dostępna będzie online pod TYM LINKIEM.
Szybsza dostawa z opcją QuickShip
Wybrane produkty z oferty SHEIN Summer Sale & Beach Party dostępne są w opcji QuickShip. Oznacza to, że dotrą do konsumenta w przeciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. W przeszłości paczki od SHEIN mogły docierać do klientów nawet po dwóch tygodniach. Dzięki nowej opcji dostawy czas ten skrócony został o połowę. QuickShip obejmuje wybrane produkty z kategorii moda i akcesoria domowe. Kupujący mogą znaleźć produkty kwalifikujące się do usługi w zakładce QuickShip na stronie internetowej i aplikacji mobilnej SHEIN. Więcej informacji na temat QuickShip w Polsce można znaleźć na stronie https://pl.shein.com/campaigns/mallinfos.
O SHEIN:
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Dążę do tego, by żyć w autentyczności. Stawiam więc granice w relacjach z innymi
Wokalistka podkreśla, że życie w zgodzie z własnym wnętrzem wymaga nie tylko autorefleksji, ale także odważnego wyrażania siebie i dbania o własne potrzeby. Taki sposób funkcjonowania pomaga utrzymać komfort emocjonalny, pozwala maksymalnie wykorzystać drzemiący w nas potencjał i jest fundamentem szczęśliwego życia. Mika Urbaniak zwraca też uwagę na konieczność wyznaczania granic w relacjach z innymi i budowanie zdrowych relacji.
Ochrona środowiska
Mężczyźni generują dużo wyższy ślad węglowy z transportu i konsumpcji niż kobiety. Główne powody to spożycie czerwonego mięsa i jazda samochodem

Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i brytyjscy naukowcy na podstawie badań przeprowadzonych we Francji. Nawet po skorygowaniu wyników, na przykład o różnice płciowe w zapotrzebowaniu na kalorie, luka pozostaje bardzo duża. Tym, co w większości odpowiada za te różnice, są czerwone mięso i samochody – oba wysokoemisyjne i oba powiązane ze stereotypowym wizerunkiem mężczyzny.
Gwiazdy
Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych

Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.