Stylowe lato z kolekcją SHEIN Summer Sale Collection
Lato 2022 czas start!
Lato to czas gorących wakacji, niezapomnianych chwil oraz idealna pora na eksperymentowanie z modą. Każda z nas lubi w tym czasie puścić wodze fantazji i mieszać różnorodne fasony, wzory, kolory. Z pomocą przychodzi najnowsza kolekcja marki SHEIN Summer Sale Collection, charakteryzująca się letnim stylem i różnorodnością krojów, które świetnie sprawdzą się podczas wypadu na miasto, jak i na wakacyjny wyjazd. Częścią najnowszej kolekcji jest specjalna linia SHEIN x Suzan, a na zdjęciach ją promujących pojawia się polska influencerka – Zuzanna Dembińska.
Wakacyjne szaleństwo stylizacji
Lato to czas, w którym najchętniej nosimy ubrania w wyrazistych kolorach, z szalonymi wzorami, o niecodziennym kroju. To wszystko znajdziemy w najnowszej kolekcji SHEIN Summer Sale, która wyróżnia się wakacyjnym charakterem i pełnią energii, jak na letnie dni przystało. Wśród najnowszej linii nie zabrakło spódniczek, sukienek oraz kombinezonów, a także wszelkich dodatków i obuwia, które idealnie dopełnią każdą stylizację i nadadzą jej pazura. Kolekcja podbije serca zarówno miłośniczek klasyki i stonowanych kolorów, jak i osób, które lubią poeksperymentować ze swoimi stylizacjami w wakacyjny czas. W palecie barw najnowszej linii znajdziemy nie tylko ponadczasową czerń i klasyczną biel, ale również żywy róż, morski niebieski i soczysty pomarańcz, które idealnie wpiszą się w letnie nastroje. Tym razem nie tylko kolory zawrócą nam w głowie, ale również ciekawe fasony i wzornictwo stworzone na upalne dni w mieście, jak i wakacyjny urlop. Nie ważne dokąd wybierasz się latem, ubrania z kolekcji SHEIN Summer Sale wpasują się w Twój styl.
- W naszej najnowszej letniej kolekcji marki SHEIN zadbaliśmy o każdy najmniejszy szczegół, który pozwoli Klientkom eksperymentować ze stylizacjami w tym szalonym, wakacyjnym czasie. Linia SHEIN Summer Sale przepełniona jest wyjątkowymi kostiumami i letnimi sukienkami, a także modnymi dodatkami i butami. Każda z nas, cieniąca modę i styl, znajdzie w niej coś dla siebie - mówi Bonnie Liu, Dyrektor Marketingu SHEIN Polska
Kolekcja dostępna będzie online pod TYM LINKIEM już 20 czerwca, a ubrania i akcesoria w jej ramach kosztować będą między 20 zł a 90 zł.
O SHEIN:
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com
![SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1847194362,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW
![Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.](/files/_uploaded/glownekonf_289022252,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
![Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?](/files/_uploaded/glownekonf_355597111,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.