Komunikaty PR

Stylowe lato z kolekcją SHEIN Summer Sale Collection

2022-06-27  |  10:15
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.17 MB )

 

Lato 2022 czas start!

Lato to czas gorących wakacji, niezapomnianych chwil oraz idealna pora na eksperymentowanie z modą. Każda z nas lubi w tym czasie puścić wodze fantazji i mieszać różnorodne fasony, wzory, kolory. Z pomocą przychodzi najnowsza kolekcja marki SHEIN Summer Sale Collection, charakteryzująca się letnim stylem i różnorodnością krojów, które świetnie sprawdzą się podczas wypadu na miasto, jak i na wakacyjny wyjazd. Częścią najnowszej kolekcji jest specjalna linia SHEIN x Suzan, a na zdjęciach ją promujących pojawia się polska influencerka – Zuzanna Dembińska.

Wakacyjne szaleństwo stylizacji

Lato to czas, w którym najchętniej nosimy ubrania w wyrazistych kolorach, z szalonymi wzorami, o niecodziennym kroju. To wszystko znajdziemy w najnowszej kolekcji SHEIN Summer Sale, która wyróżnia się wakacyjnym charakterem i pełnią energii, jak na letnie dni przystało. Wśród najnowszej linii nie zabrakło spódniczek, sukienek oraz kombinezonów, a także wszelkich dodatków i obuwia, które idealnie dopełnią każdą stylizację i nadadzą jej pazura. Kolekcja podbije serca zarówno miłośniczek klasyki i stonowanych kolorów, jak i osób, które lubią poeksperymentować ze swoimi stylizacjami w wakacyjny czas. W palecie barw najnowszej linii znajdziemy nie tylko ponadczasową czerń i klasyczną biel, ale również żywy róż, morski niebieski i soczysty pomarańcz, które idealnie wpiszą się w letnie nastroje. Tym razem nie tylko kolory zawrócą nam w głowie, ale również ciekawe fasony i wzornictwo stworzone na upalne dni w mieście, jak i wakacyjny urlop. Nie ważne dokąd wybierasz się latem, ubrania z kolekcji SHEIN Summer Sale wpasują się w Twój styl.

- W naszej najnowszej letniej kolekcji marki SHEIN zadbaliśmy o każdy najmniejszy szczegół, który pozwoli Klientkom eksperymentować ze stylizacjami w tym szalonym, wakacyjnym czasie. Linia SHEIN Summer Sale przepełniona jest wyjątkowymi kostiumami i letnimi sukienkami, a także modnymi dodatkami i butami. Każda z nas, cieniąca modę i styl,  znajdzie w niej coś dla siebie - mówi Bonnie Liu, Dyrektor Marketingu SHEIN Polska

Kolekcja dostępna będzie online pod TYM LINKIEM już 20 czerwca, a ubrania i akcesoria w jej ramach kosztować będą między 20 zł a 90 zł.

 

O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.