Komunikaty PR

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

2024-07-12  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę eleganckiej, nowoczesnej i silnej kobiety. Projekty są kwintesencją modowych, podkreślających kobiecość form w naturalnej, subtelnej kolorystyce.

Kapsułowa kolekcja Atelier marki Patrizia Aryton na jesień-zimę 2024, to hołd dla linearności – subtelnej doskonałości linii, która przejawia się w kontrastowych lamówkach, printach i wykończeniach. Ta luksusowa kapsuła w jasnej, naturalnej kolorystyce, przełamanej klasyczną czernią, taupe i doskonałymi odcieniami nude pozwala wyrazić i podkreślić kobiecość w sytuacjach zarówno formalnych, codziennych, jak i podczas specjalnych okazji. Uwagę zwracają propozycje w najmodniejszym odcieniu śmietanowej bieli, która najpełniej wyraża się w total lookach – wyrazistym elementem kolekcji jest wełniany płaszcz doubleface z dodatkiem jedwabiu, z rękawami typu kimono wzbogacony szalowym kołnierzem, jak również śmietanowy elegancki kombinezon z szerokimi nogawkami, z podkreślającym linię dekoltem halter. Na szczególną uwagę zasługują także wełniane dwurzędowe garnitury w jaśniejszym odcieniu śmietanowej bieli czy koszula z lejącej się jedwabnej organzy. To zestawy podkreślające kobiecość wyrażaną w sile i pewności siebie, które pewnie wprowadzają nas w nowy sezon.

Misją marki Patrizia Aryton jest projektowanie mody dla kobiet, które w ubiorze szukają sposobu na podkreślenie pewności siebie w pełnionych przez nie rolach. To ubrania, w których kobiety czują się pewniej, które doskonale podkreślając kobiecość, nie ujmując im siły i elegancji. Ich moc tkwi nie tylko w mistrzowskiej konstrukcji, dzięki której projekty doskonale leżą na sylwetkach w różnych rozmiarach, lecz także w materiałach, które zawsze przechodzą testy najwyższej jakości.

W kolekcji jesień-zima 2024 znalazły się projekty z najwyższej jakości tkanin – koszule z jedwabnej organzy ozdobione szalem, jedwabne kamizelki i płaszcze z wielbłądziej wełny, kurtki z naturalnej skóry, skórzane czółenka i eleganckie kozaki z połyskującej czarnej skóry oraz w matowej wersji w odcieniu nude, które doskonale równoważą lejącą się fakturę podkreślanych kontrastową lamówką śmietanowych sukienek midi.

W kolekcji Atelier Patrizia Aryton na jesień-zimę 2024 wyróżnia się także lejąca sukienka w czarny, linearny kwiatowy deseń – to flagowy projekt, który uzupełnia tę elegancką, monochromatyczną kapsułę. Pozwala na łagodne przejście z sezonu letniego w jesienno-zimowy, bo zestawiony z płaszczami marki będzie kwintesencją stylu quiet luxury.

Płaszcze marki Patrizia Artyton to kwintesencja jakości w najdoskonalszej formie. W sezonie JZ24 marka stawia na klasyczne kroje, jasne kolory i sprawdzone, szlachetne tkaniny. Tym razem na szczególną uwagę zasługuje dwurzędowy płaszcz skrojony z wełny baby camel w szlachetnym, rzadko występującym, naturalnym, nie farbowanym kolorze Albino Camel. Szlachetny połysk tej luksusowej tkaniny, widoczny zarówno w naturalnym, jak i sztucznym świetle zachwyci najbardziej wymagające koneserki. W kapsule znajdują się również płaszcze wełniane z jedwabiem w kolorze camel, które można zestawiać ze spodniami z tej samej tkaniny. Dla fanek garniturów przygotowano również wełniane garnitury w najmodniejszym odcieniu taupe – dwurzędowe marynarki doskonale podkreślają linię ramion, a eleganckie, proste nogawki spodni wydłużają linię nóg. Fanki czerni znajdą w kolekcji Patrizia Aryton na sezon JZ24 wyjątkowo miękki kaszmirowy płaszcz w tym ponadczasowym kolorze oraz nowoczesną wersję małej czarnej, w prostym t-shirtowym kroju, która dzięki odpowiedniej stylizacji może występować w roli głównej o każdej porze dnia.

Marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon jesień-zima 2024 kolekcją Atelier 2 lipca 2024. Projekty są dostępne w salonach firmowych marki Patrizia Aryton oraz na patrizia.aryton.pl

 

Zdjęcia: Marcin Biedroń / A12

Stylizacje: Patrycja Cierocka-Szumichora

MUA&H: Poppy Ramos

Modelka: Carmen Maria / View Management

Produkcja: Monika Biedroń / A12

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.