Świąteczne torby zakupowe Primark z możliwością ponownego wykorzystania!
W Primark dążymy do tego, aby stać się bardziej zrównoważoną firmą we wszystkich obszarach naszej działalności. Sezon świąteczny jest idealnym momentem do podejmowania świadomych wyborów zakupowych, oczywiście jak na Primark przystało – w niesamowitych cenach.
Napawa nas dumą fakt, że byliśmy jednym z pierwszych sprzedawców detalicznych, który postawił na bardziej ekologiczną alternatywę dla toreb plastikowych, kiedy w 2001 roku wprowadziliśmy na rynek nasze kultowe, w 100% nadające się do recyklingu brązowe torby papierowe. Teraz chcemy pójść dalej. W tym sezonie świątecznym zachęcamy klientów, aby nadali swoim torbom zakupowym drugie życie, wykorzystując je ponownie jako papier do pakowania. Dlatego zaprojektowaliśmy je na nowo, używając świątecznego wzoru w czerwonym kolorze i dodając przywieszki prezentowe.
Jedną z głównych idei Primarka jest to, by zrównoważone życie było przystępne cenowo i dostępne dla wszystkich. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na etykietach produktowych Primark Cares w sklepie Primark.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.