Komunikaty PR

Święta i karnawał w stylu bling-bling z nową kolekcją „I can and I will”

2022-12-22  |  01:00
Biuro prasowe

Święta i karnawał w stylu bling-bling z nową kolekcją „I can and I will” Answear.LAB

Answear.LAB prezentuje nową, świąteczno-sylwestrową kolekcję ubrań i dodatków. W kapsule znaleźć można między innymi wiele propozycji w odcieniu Viva Magenta, wybranym jako kolor 2023 roku przez Pantone. Premierze najnowszej kolekcji towarzyszy hasło „I can and I will”, które inspiruje kobiety do bycia odważnymi, pewnymi siebie i samowystarczalnymi.

Świąteczno-sylwestrowa kolekcja „I can and I will” od Answear.LAB zawiera propozycje, które sprawdzą się zarówno w trakcie uroczystej kolacji, jak i mniej zobowiązującego wyjścia, kiedy można pozwolić sobie na więcej szaleństwa i swobody w stylizacji. W nowej kapsule połyskliwe materiały współgrają z podkreślającymi mocną sylwetkę fasonami i głębokimi odcieniami różu, butelkowej zieleni oraz czerni, odznaczającymi się na tle grudniowej nocy. Zwieńczeniem jest tutaj biżuteria: odważna, wyrazista i zjawiskowa, która przyciąga wzrok i dopełnia stylizację – na przykład długie pozłacane kolczyki oraz bransoletka w tym samym kolorze z grubym splotem.

Odważna i nieustraszona jak Viva Magenta

W kolekcji znaleźć można również ubrania w najmodniejszym kolorze 2023 roku według Pantone, Viva Magenta. Barwa ta, opisywana jest jako „odcień zakorzeniony w naturze, wywodzący się z rodziny czerwieni i wyrażający nowy sygnał siły, odważny i nieustraszony, pulsujący kolor, którego żywiołowość sprzyja radosnemu i optymistycznemu świętowaniu, pisaniu nowej historii”. Doskonale wpisuje się w wartości stojące za ideą nową kolekcji „I can and I will”. Gładka sukienka z materiału o satynowym splocie ze szpiczastym dekoltem, satynowy kombinezon, czy welurowy, dwuczęściowy garnitur to jedne z wielu propozycji w najmodniejszym odcieniu nadchodzącego roku.   

Ponadczasowa klasyka

Kapsula „I can and I will” zawiera również klasyczne propozycje w postaci czarnych sukienek. Znajdziemy w niej model o rozkloszowanym fasonie z bufiastymi rękawami i wzorzystym materiale, który świetnie prezentuje się z długimi skórzanymi kozakami i paskiem podkreślającym talię. Inną propozycją jest prosta sukienka wykonana z gładkiej tkaniny z ozdobnymi wiązaniami. Warto mieć je w swojej szafie, gdyż są podstawowym elementem kobiecej garderoby. Tak zwana „mała czarna” dodaje klasy i szyku oraz jest idealna na każdą okazję.

Bling-bling na święta i Sylwestra

W świąteczno-sylwestrowych propozycjach nie mogło zabraknąć cekinów. W kapsule znalazło się wiele modeli cekinowych sukienek. Na Sylwestra idealnie sprawdzi się dopasowana sukienka na jedno ramię z ozdobnymi marszczeniami w beżowym odcieniu lub czarna sukienka z dekoltem typu halter.

Mogę i to zrobię

Nowej kapsule towarzyszy hasło „I can and I will”, które mówi o odwadze, samowystarczalności i pewności siebie. Poprzez ideę kolekcji Answear.LAB chcemy zainspirować kobiety do tego,  by były odważne i zuchwałe w dążeniu do realizacji swoich planów i marzeń. Aby nie bały się konfrontować swoich pomysłów z rzeczywistością. Nie gasiły w sobie energii do działania tylko dlatego, że ktoś ma inny pogląd na ich życie. Wreszcie, aby nie bały się popełniać błędów – mówi Agnieszka Korsak, dyrektorka marki Answear.LAB. To rozważania o samodzielnym podejmowaniu decyzji, z których nie trzeba się nikomu tłumaczyć ani prosić o pozwolenie, to także opowieść o podążaniu za swoją intuicją bez wyrzutów sumienia – podsumowuje.

Kolekcja „I can and I will” dostępna jest w sklepie internetowym Answear.com:

https://answear.com/s/i-can-and-i-will

***

 

Answear to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 500 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear działa na 11 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.