Święta i karnawał w stylu bling-bling z nową kolekcją „I can and I will”
Święta i karnawał w stylu bling-bling z nową kolekcją „I can and I will” Answear.LAB
Answear.LAB prezentuje nową, świąteczno-sylwestrową kolekcję ubrań i dodatków. W kapsule znaleźć można między innymi wiele propozycji w odcieniu Viva Magenta, wybranym jako kolor 2023 roku przez Pantone. Premierze najnowszej kolekcji towarzyszy hasło „I can and I will”, które inspiruje kobiety do bycia odważnymi, pewnymi siebie i samowystarczalnymi.
Świąteczno-sylwestrowa kolekcja „I can and I will” od Answear.LAB zawiera propozycje, które sprawdzą się zarówno w trakcie uroczystej kolacji, jak i mniej zobowiązującego wyjścia, kiedy można pozwolić sobie na więcej szaleństwa i swobody w stylizacji. W nowej kapsule połyskliwe materiały współgrają z podkreślającymi mocną sylwetkę fasonami i głębokimi odcieniami różu, butelkowej zieleni oraz czerni, odznaczającymi się na tle grudniowej nocy. Zwieńczeniem jest tutaj biżuteria: odważna, wyrazista i zjawiskowa, która przyciąga wzrok i dopełnia stylizację – na przykład długie pozłacane kolczyki oraz bransoletka w tym samym kolorze z grubym splotem.
Odważna i nieustraszona jak Viva Magenta
W kolekcji znaleźć można również ubrania w najmodniejszym kolorze 2023 roku według Pantone, Viva Magenta. Barwa ta, opisywana jest jako „odcień zakorzeniony w naturze, wywodzący się z rodziny czerwieni i wyrażający nowy sygnał siły, odważny i nieustraszony, pulsujący kolor, którego żywiołowość sprzyja radosnemu i optymistycznemu świętowaniu, pisaniu nowej historii”. Doskonale wpisuje się w wartości stojące za ideą nową kolekcji „I can and I will”. Gładka sukienka z materiału o satynowym splocie ze szpiczastym dekoltem, satynowy kombinezon, czy welurowy, dwuczęściowy garnitur to jedne z wielu propozycji w najmodniejszym odcieniu nadchodzącego roku.
Ponadczasowa klasyka
Kapsula „I can and I will” zawiera również klasyczne propozycje w postaci czarnych sukienek. Znajdziemy w niej model o rozkloszowanym fasonie z bufiastymi rękawami i wzorzystym materiale, który świetnie prezentuje się z długimi skórzanymi kozakami i paskiem podkreślającym talię. Inną propozycją jest prosta sukienka wykonana z gładkiej tkaniny z ozdobnymi wiązaniami. Warto mieć je w swojej szafie, gdyż są podstawowym elementem kobiecej garderoby. Tak zwana „mała czarna” dodaje klasy i szyku oraz jest idealna na każdą okazję.
Bling-bling na święta i Sylwestra
W świąteczno-sylwestrowych propozycjach nie mogło zabraknąć cekinów. W kapsule znalazło się wiele modeli cekinowych sukienek. Na Sylwestra idealnie sprawdzi się dopasowana sukienka na jedno ramię z ozdobnymi marszczeniami w beżowym odcieniu lub czarna sukienka z dekoltem typu halter.
Mogę i to zrobię
Nowej kapsule towarzyszy hasło „I can and I will”, które mówi o odwadze, samowystarczalności i pewności siebie. Poprzez ideę kolekcji Answear.LAB chcemy zainspirować kobiety do tego, by były odważne i zuchwałe w dążeniu do realizacji swoich planów i marzeń. Aby nie bały się konfrontować swoich pomysłów z rzeczywistością. Nie gasiły w sobie energii do działania tylko dlatego, że ktoś ma inny pogląd na ich życie. Wreszcie, aby nie bały się popełniać błędów – mówi Agnieszka Korsak, dyrektorka marki Answear.LAB. To rozważania o samodzielnym podejmowaniu decyzji, z których nie trzeba się nikomu tłumaczyć ani prosić o pozwolenie, to także opowieść o podążaniu za swoją intuicją bez wyrzutów sumienia – podsumowuje.
Kolekcja „I can and I will” dostępna jest w sklepie internetowym Answear.com:
https://answear.com/s/i-can-and-i-will
***
Answear to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 500 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear działa na 11 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.