Święta i karnawał w stylu bling-bling z nową kolekcją „I can and I will”
Święta i karnawał w stylu bling-bling z nową kolekcją „I can and I will” Answear.LAB
Answear.LAB prezentuje nową, świąteczno-sylwestrową kolekcję ubrań i dodatków. W kapsule znaleźć można między innymi wiele propozycji w odcieniu Viva Magenta, wybranym jako kolor 2023 roku przez Pantone. Premierze najnowszej kolekcji towarzyszy hasło „I can and I will”, które inspiruje kobiety do bycia odważnymi, pewnymi siebie i samowystarczalnymi.
Świąteczno-sylwestrowa kolekcja „I can and I will” od Answear.LAB zawiera propozycje, które sprawdzą się zarówno w trakcie uroczystej kolacji, jak i mniej zobowiązującego wyjścia, kiedy można pozwolić sobie na więcej szaleństwa i swobody w stylizacji. W nowej kapsule połyskliwe materiały współgrają z podkreślającymi mocną sylwetkę fasonami i głębokimi odcieniami różu, butelkowej zieleni oraz czerni, odznaczającymi się na tle grudniowej nocy. Zwieńczeniem jest tutaj biżuteria: odważna, wyrazista i zjawiskowa, która przyciąga wzrok i dopełnia stylizację – na przykład długie pozłacane kolczyki oraz bransoletka w tym samym kolorze z grubym splotem.
Odważna i nieustraszona jak Viva Magenta
W kolekcji znaleźć można również ubrania w najmodniejszym kolorze 2023 roku według Pantone, Viva Magenta. Barwa ta, opisywana jest jako „odcień zakorzeniony w naturze, wywodzący się z rodziny czerwieni i wyrażający nowy sygnał siły, odważny i nieustraszony, pulsujący kolor, którego żywiołowość sprzyja radosnemu i optymistycznemu świętowaniu, pisaniu nowej historii”. Doskonale wpisuje się w wartości stojące za ideą nową kolekcji „I can and I will”. Gładka sukienka z materiału o satynowym splocie ze szpiczastym dekoltem, satynowy kombinezon, czy welurowy, dwuczęściowy garnitur to jedne z wielu propozycji w najmodniejszym odcieniu nadchodzącego roku.
Ponadczasowa klasyka
Kapsula „I can and I will” zawiera również klasyczne propozycje w postaci czarnych sukienek. Znajdziemy w niej model o rozkloszowanym fasonie z bufiastymi rękawami i wzorzystym materiale, który świetnie prezentuje się z długimi skórzanymi kozakami i paskiem podkreślającym talię. Inną propozycją jest prosta sukienka wykonana z gładkiej tkaniny z ozdobnymi wiązaniami. Warto mieć je w swojej szafie, gdyż są podstawowym elementem kobiecej garderoby. Tak zwana „mała czarna” dodaje klasy i szyku oraz jest idealna na każdą okazję.
Bling-bling na święta i Sylwestra
W świąteczno-sylwestrowych propozycjach nie mogło zabraknąć cekinów. W kapsule znalazło się wiele modeli cekinowych sukienek. Na Sylwestra idealnie sprawdzi się dopasowana sukienka na jedno ramię z ozdobnymi marszczeniami w beżowym odcieniu lub czarna sukienka z dekoltem typu halter.
Mogę i to zrobię
Nowej kapsule towarzyszy hasło „I can and I will”, które mówi o odwadze, samowystarczalności i pewności siebie. Poprzez ideę kolekcji Answear.LAB chcemy zainspirować kobiety do tego, by były odważne i zuchwałe w dążeniu do realizacji swoich planów i marzeń. Aby nie bały się konfrontować swoich pomysłów z rzeczywistością. Nie gasiły w sobie energii do działania tylko dlatego, że ktoś ma inny pogląd na ich życie. Wreszcie, aby nie bały się popełniać błędów – mówi Agnieszka Korsak, dyrektorka marki Answear.LAB. To rozważania o samodzielnym podejmowaniu decyzji, z których nie trzeba się nikomu tłumaczyć ani prosić o pozwolenie, to także opowieść o podążaniu za swoją intuicją bez wyrzutów sumienia – podsumowuje.
Kolekcja „I can and I will” dostępna jest w sklepie internetowym Answear.com:
https://answear.com/s/i-can-and-i-will
***
Answear to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 500 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear działa na 11 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.