Komunikaty PR

Święta w domowym klimacie. Poznaj limitowaną kolekcję Coca-Cola i Tezenis

2020-12-02  |  16:00
Biuro prasowe

Święta w domowym klimacie. Poznaj najnowszą, limitowaną kolekcję Coca-Cola i Tezenis

Każdy z nas ma swoje ulubione tradycje świąteczne. Dla wielu miłośników zimy idealny wieczór tworzą świeczki, koc oraz ulubione filmy i seriale. Jedno nie pozostawia jednak wątpliwości – bez względu na ulubione zajęcia, najprzyjemniej spędzać grudniowe wieczory w wygodnym i ciepłym ubraniu. Właśnie dlatego, by umilić ten świąteczny czas, który w tym roku będziemy spędzać przede wszystkim w domu, Coca-Cola połączyła swoją kreatywność z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, doskonała na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat!

 

Motywem przewodnim produktów z serii świątecznej bielizny jest kultowy biały niedźwiedź, znany z kampanii świątecznych Coca-Coli. Po raz pierwszy pojawił się w reklamach Coca-Coli w 1993 roku i wciąż pozostaje symbolem marki. Jego różne i zabawne interpretacje można zobaczyć na wszystkich elementach kolekcji – od wygodnych bawełnianych koszulek i spodni, aż po ciepłe kombinezony do spania. Cała kolekcja – damska oraz męska - jest już dostępna w sklepie internetowym marki Tezenis oraz w wybranych salonach stacjonarnych.

- Współpraca z markami modowymi takimi jak Tezenis, to dla nas doskonały sposób na zbliżenie się do konsumenta, który uwielbia modę i jednocześnie chce relaksować się w zaciszu domowym. Marka Coca-Cola od lat towarzyszy nam podczas Świąt i jest dla wielu jednym z elementów świątecznego czasu. W wyniku współpracy z Tezenis, przenieśliśmy naszego ikonicznego niedźwiedzia polarnego na produkty, dzięki którym w te Święta będziemy mogli być jeszcze bliżej naszych konsumentów. Mamy nadzieję, że tym samym pomożemy im w podtrzymaniu wyjątkowej atmosfery Świąt, które w tym roku będą odrobinę inne, bo spędzane głównie w kameralnym gronie, w domowym zaciszu – mówi Magdalena Kluziak, Brand Manager marki Coca-Cola w Polsce.

To już drugi raz, gdy obie marki połączyły siły, by stworzyć limitowaną kolekcję ubrań. Po raz pierwszy Coca-Cola i Tezenis współpracowały w 2016 roku, gdy na rynku pojawiła się linia ubrań sportowych i rekreacyjnych, która wyprzedała się w rekordowym tempie. 

Najnowsza, świąteczna kolekcja Coca-Cola i Tezenis dostępna jest w 32 krajach w Europie, a jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania w mediach społecznościowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Zdrowie

Przybywa osób biorących leki dla chorych na cukrzycę, aby szybciej schudnąć. To rozwiązanie niekorzystne dla zdrowia

Dietetycy ostrzegają przed wykorzystywaniem leków niezgodnie z ich przeznaczeniem. Tak dzieje się coraz częściej z lekami na cukrzycę, które stosują osoby chcące zrzucić zbędne kilogramy. Jak podkreśla dietetyk Jakub Mauricz, może to prowadzić do przykrych dolegliwości zdrowotnych, a nawet zagrażać życiu. Jednocześnie zaznacza, że podstawą leczenia dla osób z nadwagą powinna być zmiana nawyków żywieniowych.

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza

Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.