Komunikaty PR

SYOSS x SHINING TALENTS - konkurs dla młodych projektantów!

2024-06-24  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Kosz
Warsaw Creatives

Aleja Szucha 5
00-580 Warszawa
ewa|warsawcreatives.com| |ewa|warsawcreatives.com
+48 000 000 000
www.warsawcreatives.com

17 czerwca 2024 roku wystartował konkurs dla młodych projektantów pod patronatem marki SYOSS. Debiutanci w świecie mody będą mieli za zadanie stworzenie kapsułowej kolekcji, interpretującej kreatywnie hasło marki “Uwolnij Swój Blask” i nawiązującej do nowej linii produktów SYOSS Intense Plex. Termin zgłoszeń upływa 10 lipca 2024 roku.

Błyszczące i zadbane włosy, spektakularne fryzury - SYOSS nie ma sobie równych. Niedawna premiera innowacyjnej linii pielęgnacyjnej INTENSE PLEX jest idealnym momentem, aby w zdecydowany sposób wejść do świata mody i uwydatnić kreatywną stronę marki.  Tak powstała idea konkursu dla młodych projektantów, który wystartował 17 czerwca 2024 roku. Przez kolejne tygodnie na stronie www.shiningtalents.pl przyjmowane będą zgłoszenia od debiutujących projektantów mody, które w kreatywny sposób odnoszą się do hasła marki SYOSS "Unbreak your shine" ("Uwolnij swój blask") nie tylko w projekcie sylwetki, ale i w koncepcji na akcesoria do włosów. 
W kolejnym etapie jury w składzie Agnieszka Ścibior, Jessica Mercedes i Piotr Sierpiński wybiorą 3 półfinalistów, którzy poproszeni zostaną o uszycie jednej z zaprojektowanych sylwetek. Na podstawie zrealizowanych projektów jurorzy 19 sierpnia 2024 roku wybiorą osobę, która podczas gali Kobiety Roku GLAMOUR 24 października 2024 roku zaprezentuje całą kolekcję w wyjątkowym pokazie mody.

Do jury konkursu SYOSS x SHINING TALENTS marka zaprosiła osoby, które bezdyskusyjnie są autorytetami w świecie mody. Agnieszki Ścibior, dyrektorki kreatywnej magazynu VIVA! Moda nie trzeba nikomu przedstawiać - to niezaprzeczalnie jedna 

z ważniejszych i opiniotwórczych postaci polskiego świata mody. Influencerka Jessica Mercedes od lat potwierdza, że jej instynkt do tego, co jest “w trendach” w mainstreamowej modzie jest bezbłędny. Natomiast Piotr Sierpiński to ambasador marki SYOSS, znany i ceniony stylista fryzur, który o włosach wie wszystko.

W konkursie SYOSS x SHINING TALENTS poza pokazem podczas gali Kobiety Roku GLAMOUR do zdobycia jest także atrakcyjna nagroda główna w wysokości 15 tysięcy złotych i sesja fotograficzna, która zostanie opublikowana w grudniowym numerze GLAMOUR. Z trójki półfinalistów internauci będą mieli także okazję wybrać swoją ulubioną kolekcję. Głosowanie to startuje 20 sierpnia 2024 roku i trwa do końca września.  Dla uczestników konkursu SYOSS przygotował też zaskakujące wsparcie - marka sfinansuje uszycie 1 sylwetki zarówno w dla wszystkich trzech półfinalistów, jak i fundusze na realizację finałowej kolekcji składającej się z 6 sylwetek dla osoby, która wygra konkurs.

Wszystkie informacje związane z SYOSS x SHINING TALENTS opisujące poszczególne etapy, harmonogram i regulamin konkursu znajdują się na stronie www.shiningtalents.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Warsaw Creatives
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś

Wokalistka zaznacza, że najnowszy singiel „Lecę” to swoiste nowe otwarcie nie tylko w jej karierze muzycznej, ale i w życiu osobistym. Z większą świadomością i bagażem cennych doświadczeń nie chce już teraz popełniać takich błędów jak kiedyś. Czuje, że ma w sobie dużo pozytywnej energii i siły do działania, dlatego zamierza jak najlepiej wykorzystać ten czas. Marta Wiśniewska podkreśla, że pozytywne komentarze utwierdzają ją w tym, że to, co robi, ma sens. Hejterami natomiast nie zamierza się przejmować.

Farmacja

Trwa kontrola szczepień dzieci. Rodzice uchylający się od tego obowiązku muszą się liczyć z karami

Kontrola kart uodpornienia, czyli kontrola szczepień przeciw 13 chorobom zakaźnym, rozpoczęła się 1 kwietnia. Główny Inspektor Sanitarny chce poznać szczegółowe statystyki szczepień dzieci w Polsce, od urodzenia do 19. roku życia. Rodzice, którzy uchylają się od tego obowiązku, muszą się liczyć z postępowaniami i karami.

Media i PR

Na X zaraz po przejęciu przez Elona Muska było znacząco więcej mowy nienawiści. To sprzeczne z jego obietnicami

Liczba anglojęzycznych wpisów zawierających mowę nienawiści na X (dawniej Twitter) przez kilka miesięcy po zakupie platformy przez Elona Muska była o ok. 50 proc. wyższa niż przed transakcją – wskazują badania naukowców z Kalifornii. Znacznie wzrosła też średnia liczba polubień takich wpisów – o 70 proc. Naukowcy przyznają, że nie są w stanie określić związku przyczynowo-skutkowego, ale wskazują, że statystyki stoją w sprzeczności z deklarowanymi zmianami na platformie przez jej nowego prezesa.