Tajemnice nieba: kolekcja bielizny Samanta wiosna - lato 22.

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Niebo jest jak puste płótno, które prosi każdego z nas o interpretację. Niemalże codziennie widzimy na nim niezwykłe obiekty i zjawiska, które inspirują nas, uspokajają, bądź po prostu - zachwycają swoim kształtem czy kolorem. W sezonie wiosna-lato 2022 marka Samanta zainspirowana pięknem nieba, stworzyła kolekcję, która zaprasza do świata tajemnicy i zmysłowości.
Kampania bielizny Samanta na sezon wiosna-lato 2022 to opowieść o beztroskim, letnim dniu - błękitnym, nieskazitelnym niebie i puszystych obłokach, przez które delikatnie przebijają się promienie słońca. Zdjęcia autorstwa Hani Kantor ukazują radość i błogostan. Marka pragnie zwiększać świadomość na temat samoakceptacji
i uczyć miłości do swojego ciała - postrzegać je jako jedną, harmonijną całość. Polska marka ponownie zdecydowała się na dobrze znane Klientkom modelki o różnych sylwetkach – Patrycję Biedrzycką oraz Joannę Manikowską. Kobiety zostały przedstawione w jasnym świetle i naturalnych pozach tak, aby kadry wywoływały pozytywne emocje, które marka pragnie przekazać swoim wiernym oraz nowym Klientkom. Nowa kampania bielizny Samanta to również inspiracja pięknem natury i zachęta, aby cieszyć się każdą chwilą.
„W tym sezonie postanowiliśmy nadać innego charakteru naszej wiosennej kolekcji. Źródłem naszej inspiracji było niebo – jako tajemnicza przestrzeń, pełna zagadek i wielu niezwykłych zjawisk, które Każdy z nas może interpretować inaczej, na swój własny sposób. W odpowiedzi na oczekiwania Klientek wprowadziliśmy również białą wersję naszego bestsellerowego modelu Hazel. Czysta, orzeźwiająca biel nawiązuje do zjawiska astronomicznego "biała noc", polegającego na tym, że w nocy nie zapada całkowita ciemność, a zmierzch przechodzi bezpośrednio w brzask.” – opowiada Kornelia Adamek, główna projektantka bielizny Samanta.
Po eleganckiej i sensualnej serii jesienno-zimowej 2021 przyszedł czas na orzeźwienie i jasne odcienie. Podzielona na dwie części kolekcja wiosna-lato 2022 marki Samanta składa się z projektów zainspirowanych niebem o dwóch różnych porach - dzień i noc. Jedna z nich inspirowana wschodem słońca i układem słonecznym opiera się na jasnej, pastelowej kolorystyce, a zwiewne, subtelne hafty opływają ciało niczym chmury na niebie. Z kolei inspiracją "Nieba Nocą" stały się zjawiska astronomiczne, takie jak zorza polarna, supernowa, zachód słońca, a także gwiazdozbiory. Nocna część kolekcji charakteryzuje się nieco ciemniejszą, mocno nasyconą kolorystyką. Detale projektów, takie jak lureksowe nici mienią się niczym gwiazdy na niebie, nadając produktom zmysłowości i sensualności. Cała kolekcja Samanta SS22 została uszyta w Polsce. Projektantka marki - Kornelia Adamek - wychodząc naprzeciw potrzebom Klientek stworzyła niezwykłe zestawy bielizny, wykorzystując materiały z nowoczesnymi nadrukami i haftami oraz innowacyjne nici Soft Lureks, które są przyjemne w dotyku i nie podrażniają ciała. Marka wyróżnia się szeroką rozmiarówką miseczek, dzięki czemu każda Kobieta znajdzie dla siebie odpowiedni model i rozmiar. Działając w duchu braffitingu z doświadczonymi ekspertami firma Samanta daje gwarancje dopracowanego i dopieszczonego w każdym calu wygodnego i modnego biustonosza.
Uzupełnieniem kolekcji są kimona oraz zmysłowe koszule nocne stworzone z miękkiej, przyjemnej w dotyku satyny. W projektach wykorzystano szwajcarski haft w motywie ornamentów, tworzący na ciele zjawiskowy efekt tatuażu i nadający całości luksusowego charakteru.
Kolekcja marki Samanta jest dostępna w wybranych salonach partnerskich oraz na platformie samanta.pl.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.