Komunikaty PR

Tajemnice nieba: kolekcja bielizny Samanta wiosna - lato 22.

2022-03-21  |  08:10
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Niebo jest jak puste płótno, które prosi każdego z nas o interpretację. Niemalże codziennie widzimy na nim niezwykłe obiekty i zjawiska, które inspirują nas, uspokajają, bądź po prostu - zachwycają swoim kształtem czy kolorem. W sezonie wiosna-lato 2022 marka Samanta zainspirowana pięknem nieba, stworzyła kolekcję, która zaprasza do świata tajemnicy i zmysłowości.

Kampania bielizny Samanta na sezon wiosna-lato 2022 to opowieść o beztroskim, letnim dniu - błękitnym, nieskazitelnym niebie i puszystych obłokach, przez które delikatnie przebijają się promienie słońca. Zdjęcia autorstwa Hani Kantor ukazują radość i błogostan. Marka pragnie zwiększać świadomość na temat samoakceptacji
i uczyć miłości do swojego ciała - postrzegać je jako jedną, harmonijną całość. Polska marka ponownie zdecydowała się na dobrze znane Klientkom modelki o różnych sylwetkach – Patrycję Biedrzycką oraz Joannę Manikowską. Kobiety zostały przedstawione w jasnym świetle i naturalnych pozach tak, aby kadry wywoływały pozytywne emocje, które marka pragnie przekazać swoim wiernym oraz nowym Klientkom. Nowa kampania bielizny Samanta to również inspiracja pięknem natury i zachęta, aby cieszyć się każdą chwilą.

W tym sezonie postanowiliśmy nadać innego charakteru naszej wiosennej kolekcji. Źródłem naszej inspiracji było niebo – jako tajemnicza przestrzeń, pełna zagadek i wielu niezwykłych zjawisk, które Każdy z nas może interpretować inaczej, na swój własny sposób. W odpowiedzi na oczekiwania Klientek wprowadziliśmy również białą wersję naszego bestsellerowego modelu Hazel. Czysta, orzeźwiająca biel nawiązuje do zjawiska astronomicznego "biała noc", polegającego na tym, że w nocy nie zapada całkowita ciemność, a zmierzch przechodzi bezpośrednio w brzask.” – opowiada Kornelia Adamek, główna projektantka bielizny Samanta.

Po eleganckiej i sensualnej serii jesienno-zimowej 2021 przyszedł czas na orzeźwienie i jasne odcienie. Podzielona na dwie części kolekcja wiosna-lato 2022 marki Samanta składa się z projektów zainspirowanych niebem o dwóch różnych porach - dzień i noc. Jedna z nich inspirowana wschodem słońca i układem słonecznym opiera się na jasnej, pastelowej kolorystyce, a zwiewne, subtelne hafty opływają ciało niczym chmury na niebie. Z kolei inspiracją "Nieba Nocą" stały się zjawiska astronomiczne, takie jak zorza polarna, supernowa, zachód słońca, a także gwiazdozbiory. Nocna część kolekcji charakteryzuje się nieco ciemniejszą, mocno nasyconą kolorystyką. Detale projektów, takie jak lureksowe nici mienią się niczym gwiazdy na niebie, nadając produktom zmysłowości i sensualności. Cała kolekcja Samanta SS22 została uszyta w Polsce. Projektantka marki - Kornelia Adamek - wychodząc naprzeciw potrzebom Klientek stworzyła niezwykłe zestawy bielizny, wykorzystując materiały z nowoczesnymi nadrukami i haftami oraz innowacyjne nici Soft Lureks, które są przyjemne w dotyku i nie podrażniają ciała. Marka wyróżnia się szeroką rozmiarówką miseczek, dzięki czemu każda Kobieta znajdzie dla siebie odpowiedni model i rozmiar. Działając w duchu braffitingu z doświadczonymi ekspertami firma Samanta daje gwarancje dopracowanego i dopieszczonego w każdym calu wygodnego i modnego biustonosza. 

 

Uzupełnieniem kolekcji są kimona oraz zmysłowe koszule nocne stworzone z miękkiej, przyjemnej w dotyku satyny. W projektach wykorzystano szwajcarski haft w motywie ornamentów, tworzący na ciele zjawiskowy efekt tatuażu i nadający całości luksusowego charakteru.

Kolekcja marki Samanta jest dostępna w wybranych salonach partnerskich oraz na platformie samanta.pl. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.