TATUUM celebruje 25. lat istnienia. Rozbudzamy wiosnę, rozkwitamy kolorami.

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Istniejąca od 1997 roku marka TATUUM obchodzi tej wiosny swoje 25. urodziny. To wyjątkowy czas świętowania zarówno wielu lat tworzenia kolekcji, które goszczą w szafach Polek oraz Klientów zagranicznych, jak i celebrowania tego, co ma nadejść. W tym duchu powstała kolekcja specjalna Blooming.
Zawierająca damskie ubrania oraz akcesoria kolekcja kapsułowa Blooming została stworzona z myślą o wskazywaniu nowych kierunków, o spoglądaniu z nadzieją, wiarą i energią na kolejne lata projektowania mody. Fundamentem do powstania kobiecych projektów w specjalnej, wiosennej linii były mocne barwy. Priorytetowym z nich jest głęboki odcień niebieski, którego symbolika jest bliska filozofii marki TATUUM - kreatywność, dynamika i harmonia. Oprócz niego w kolekcji użyto sporo kolorów: pomarańczowy, zielony z akcentami subtelnego różu i fioletu.
Głównym motywem kolekcji jest rozkwitanie kolorów i wzorów, które od początków istnienia TATUUM kojarzą się z tą marką. Trzy unikatowe wzory, które stworzono specjalnie w tym celu, bazują na pełnej życia palecie kolorów: róż, pomarańcz, zieleń i błękit zostały skomponowane w nieoczywistych patternach, które nie tylko nawiązują do historii tworzenia autorskich wzorów, ale też wybiegają w przyszłość swoimi nowoczesnymi reinterpretacjami klasycznego stylu. Wiosną TATUUM świętuje nie tylko to, co jest i było, ale też to, co nadejdzie.
"Mocne wzory równoważy równie wyrazisty chabrowy błękit, który pojawia się na monokolorowych modelach. Ma on nawiązywać do siły natury, ale też reprezentować nadzieję i odrodzenie. Kolekcja specjalna Blooming została stworzona z myślą o wszystkich Kobietach. Jest pielęgnowaniem mocy kobiecości i oprawą dla naturalnego piękna."- opowiada o kolekcji Dominika Pietryga, Head of Marketing TATUUM.
Dwudziestopięciolecie marki ma być okazją do wspólnego przeżywania chwil, a jak od swojej poprzedniej kampanii wyraźnie deklaruje marka – w TATUUM wszyscy są mile widziani. TATUUM zaprasza do otwierania się na to wszystko, co przynosi wiosna: energię, odwagę, siłę, nadzieję i celebrację chwil.
Rozbudź w sobie wiosnę. Rozkwitaj kolorami TATUUM. Kolekcja Blooming dostępna jest w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie online tatuum.com.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.