TATUUM celebruje 25. lat istnienia. Rozbudzamy wiosnę, rozkwitamy kolorami.
Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Istniejąca od 1997 roku marka TATUUM obchodzi tej wiosny swoje 25. urodziny. To wyjątkowy czas świętowania zarówno wielu lat tworzenia kolekcji, które goszczą w szafach Polek oraz Klientów zagranicznych, jak i celebrowania tego, co ma nadejść. W tym duchu powstała kolekcja specjalna Blooming.
Zawierająca damskie ubrania oraz akcesoria kolekcja kapsułowa Blooming została stworzona z myślą o wskazywaniu nowych kierunków, o spoglądaniu z nadzieją, wiarą i energią na kolejne lata projektowania mody. Fundamentem do powstania kobiecych projektów w specjalnej, wiosennej linii były mocne barwy. Priorytetowym z nich jest głęboki odcień niebieski, którego symbolika jest bliska filozofii marki TATUUM - kreatywność, dynamika i harmonia. Oprócz niego w kolekcji użyto sporo kolorów: pomarańczowy, zielony z akcentami subtelnego różu i fioletu.
Głównym motywem kolekcji jest rozkwitanie kolorów i wzorów, które od początków istnienia TATUUM kojarzą się z tą marką. Trzy unikatowe wzory, które stworzono specjalnie w tym celu, bazują na pełnej życia palecie kolorów: róż, pomarańcz, zieleń i błękit zostały skomponowane w nieoczywistych patternach, które nie tylko nawiązują do historii tworzenia autorskich wzorów, ale też wybiegają w przyszłość swoimi nowoczesnymi reinterpretacjami klasycznego stylu. Wiosną TATUUM świętuje nie tylko to, co jest i było, ale też to, co nadejdzie.
"Mocne wzory równoważy równie wyrazisty chabrowy błękit, który pojawia się na monokolorowych modelach. Ma on nawiązywać do siły natury, ale też reprezentować nadzieję i odrodzenie. Kolekcja specjalna Blooming została stworzona z myślą o wszystkich Kobietach. Jest pielęgnowaniem mocy kobiecości i oprawą dla naturalnego piękna."- opowiada o kolekcji Dominika Pietryga, Head of Marketing TATUUM.
Dwudziestopięciolecie marki ma być okazją do wspólnego przeżywania chwil, a jak od swojej poprzedniej kampanii wyraźnie deklaruje marka – w TATUUM wszyscy są mile widziani. TATUUM zaprasza do otwierania się na to wszystko, co przynosi wiosna: energię, odwagę, siłę, nadzieję i celebrację chwil.
Rozbudź w sobie wiosnę. Rozkwitaj kolorami TATUUM. Kolekcja Blooming dostępna jest w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie online tatuum.com.
Vinted sprawdza, co Polacy robią z rzeczami, z których już przestali korzystać
adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów
Międzynarodowy gigant otwiera drzwi debiutującym projektantom
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Gwiazdy
Monika Richardson: Co roku na święta organizujemy zjazd rodzinny w pięknym dworku w Wielkopolsce. Do śniadania wielkanocnego siada 40 osób
Była prezenterka podkreśla, że spędzanie świąt z dala od domu to duży komfort. Wtedy bowiem zamiast robić wielkie zakupy i stać godzinami w kuchni, przygotowując tradycyjne menu, można naprawdę odpocząć i nacieszyć się spotkaniem z bliskimi. Monika Richardson z ekscytacją czeka więc na wyjazd do Wielkopolski, gdzie od lat celebruje Wielkanoc w dużym, rodzinnym gronie.
Gwiazdy
Marcin Bosak: Mam to szczęście, że nie dostaję nietrafionych prezentów. Sam bardzo lubię je dawać
Aktor zaznacza, że lubi wręczać prezenty i obserwować reakcję osób, którym je wręcza. Raczej nie zdarzyło mu się w tej kwestii nieprzyjemnie kogoś zaskoczyć. On sam również nie dostał czegoś, co szybko wylądowało w koszu.
Gwiazdy
Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi
Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.