Komunikaty PR

TATUUM celebruje 25. lat istnienia. Rozbudzamy wiosnę, rozkwitamy kolorami.

2022-04-26  |  22:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Istniejąca od 1997 roku marka TATUUM obchodzi tej wiosny swoje 25. urodziny. To wyjątkowy czas świętowania zarówno wielu lat tworzenia kolekcji, które goszczą w szafach Polek oraz Klientów zagranicznych, jak i celebrowania tego, co ma nadejść. W tym duchu powstała kolekcja specjalna Blooming.

Zawierająca damskie ubrania oraz akcesoria kolekcja kapsułowa Blooming została stworzona z myślą o wskazywaniu nowych kierunków, o spoglądaniu z nadzieją, wiarą i energią na kolejne lata projektowania mody. Fundamentem do powstania kobiecych projektów w specjalnej, wiosennej linii były mocne barwy. Priorytetowym z nich jest głęboki odcień niebieski, którego symbolika jest bliska filozofii marki TATUUM - kreatywność, dynamika i harmonia. Oprócz niego w kolekcji użyto sporo kolorów: pomarańczowy, zielony z akcentami subtelnego różu i fioletu. 

Głównym motywem kolekcji jest rozkwitanie kolorów i wzorów, które od początków istnienia TATUUM kojarzą się z tą marką. Trzy unikatowe wzory, które stworzono specjalnie w tym celu, bazują na pełnej życia palecie kolorów: róż, pomarańcz, zieleń i błękit zostały skomponowane w nieoczywistych patternach, które nie tylko nawiązują do historii tworzenia autorskich wzorów, ale też wybiegają w przyszłość swoimi nowoczesnymi reinterpretacjami klasycznego stylu. Wiosną TATUUM świętuje nie tylko to, co jest i było, ale też to, co nadejdzie. 

"Mocne wzory równoważy równie wyrazisty chabrowy błękit, który pojawia się na monokolorowych modelach. Ma on nawiązywać do siły natury, ale też reprezentować nadzieję i odrodzenie. Kolekcja specjalna Blooming została stworzona z myślą o wszystkich Kobietach. Jest pielęgnowaniem mocy kobiecości i oprawą dla naturalnego piękna."- opowiada o kolekcji Dominika Pietryga, Head of Marketing TATUUM.

Dwudziestopięciolecie marki ma być okazją do wspólnego przeżywania chwil, a jak od swojej poprzedniej kampanii wyraźnie deklaruje marka – w TATUUM wszyscy są mile widziani. TATUUM zaprasza do otwierania się na to wszystko, co przynosi wiosna: energię, odwagę, siłę, nadzieję i celebrację chwil. 

Rozbudź w sobie wiosnę. Rozkwitaj kolorami TATUUM. Kolekcja Blooming dostępna jest w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie online tatuum.com.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Vinted sprawdza, co Polacy robią z rzeczami, z których już przestali korzystać Biuro prasowe
2024-03-27 | 13:00

Vinted sprawdza, co Polacy robią z rzeczami, z których już przestali korzystać

Wiosna zwykle oznacza sezonowe wietrzenie szaf i porządkowanie przestrzeni domowej, a wraz z tym pozbywanie się rzeczy, których już nie używamy. Dokąd trafiają najczęściej? Jak
Moda adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów
2024-03-26 | 10:00

adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów

adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów w najnowszej odsłonie kampanii „1000 Back” Warszawa, 26 marca 2024 - Po wdrożeniu w 2023 roku nowej globalnej
Moda Międzynarodowy gigant otwiera drzwi debiutującym projektantom
2024-03-26 | 08:00

Międzynarodowy gigant otwiera drzwi debiutującym projektantom

SHEIN, międzynarodowy sklep z modą oraz produktami lifestyle ogłosił, że zwycięzcą SHEIN X Global Challenge 2024 została Eleonora Falcone z Włoch. Młoda projektantka pokonała prawie 1

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Gwiazdy

Gwiazdy

Marcin Bosak: Mam to szczęście, że nie dostaję nietrafionych prezentów. Sam bardzo lubię je dawać

Aktor zaznacza, że lubi wręczać prezenty i obserwować reakcję osób, którym je wręcza. Raczej nie zdarzyło mu się w tej kwestii nieprzyjemnie kogoś zaskoczyć. On sam również nie dostał czegoś, co szybko wylądowało w koszu.

Gwiazdy

Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi

Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.