Technologia w parze z komfortem - nowości od Gatty Active do sportów zimowych
Sezon zimowy trwa w najlepsze, a końca nie widać! Kto z was ma jeszcze w planach szaleństwa na śniegu? Planując wyjazd na narty lub snowboard pamiętajcie o odpowiednim ubiorze. Zobaczcie, jakie rozwiązania proponuje Gatta Active z nową kolekcją termoaktywną – idealną na minusowe temperatury.
Pierwsza warstwa jest najważniejsza!
Doświadczeni pasjonaci sportów zimowych wiedzą, jak ważna jest pierwsza warstwa ubioru: odpowiada za termoregulację naszego organizmu. Dzięki niej nie marzniemy, ale i nie przegrzewamy się na stoku czy szlaku. Propozycją marki Gatta Active są inspirowane jednymi z najwyższych szczytów górskich Azji termoaktywny set damski Nanga Parbat oraz męski Broad Peak. Zastosowana w nich dwuwarstwowa dzianina idealnie przylega do ciała, pozwalając na sprawny transport wilgoci i ciepła. Wykorzystanie najnowszej technologii szycia – brak bocznych szwów, elastycznych ściągaczy oraz dopasowanych płaskich szwów – nie podrażnia naszej skóry oraz zapewnia maksymalny komfort podczas użytkowania. Zarówno koszulki jak i legginsy są szybkoschnące, co pozwoli na aktywność zimową bez przerwy.
Ciepłe akcesoria jako must have
Nie zapominajmy o ciepłych dodatkach! W termoaktywnych produktach marki Gatta Active znajdziecie też wygodne i funkcjonalne akcesoria:
⦁ seamlessowa czapka Rib – dopasowana i ciepła: możecie nosić ją pod kask lub solo,
⦁ długie podkolanówki Ski Socks z elastycznym ściągaczem, zapobiegającym zsuwaniu – idealne na narty, trekking i nie tylko,
⦁ komin Scarf – posiadający doskonałe właściwości termoizolacyjne,
⦁ kominiarka – chroniąca delikatną skórę twarzy przed zimnem, wiatrem i niskimi temperaturami.
Wszystkie akcesoria dostępne są w wersji unisex, w uniwersalnych rozmiarach dla każdego. Spakowani?
***
O firmie:
Gatta Active to sportowa siostra marki Gatta – polskiej firmy założonej w latach 90-tych, będącej niekwestionowanym liderem wśród polskich producentów rajstop i bielizny. Odzież sportowa Gatta Active to świetne połączenie wysokogatunkowych materiałów, ciekawych rozwiązań technologicznych i komfortu. Ubrania zostały przygotowane w taki sposób, aby podnosić efektywność treningów dzięki właściwej cyrkulacji powietrza oraz zapewnieniu maksymalnego komfortu. W skład kolekcji wchodzą sportowe topy i legginsy damskie, odzież sportowa męska oraz dresowe bluzy i spodenki sportowe, pozwalające maksymalnie skupić się na wykonywanej aktywności. Bezszwowa technologia redukuje możliwość powstawania bolesnych otarć czy też irytującego ocierania.
Właścicielem marki Gatta jest Grupa Ferax – znajdująca się w czołówce producentów wyrobów pończoszniczych i bezszwowych. To firma wiodąca we wprowadzaniu innowacji produktowych i technologicznych, jak również w przestrzeganiu najwyższych standardów jakości, pracy i etyki w procesie produkcji i wytwarzania. Do kluczowych marek Grupy należą: Gatta (rajstopy, pończochy, bielizna, odzież, stroje kąpielowe), Gatta Active (odzież sportowa) oraz Wola (skarpetki).
Więcej informacji o Gattcie i jej produktach:
https://gatta.pl/pl/
https://wola.pl/

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.