Technologia w parze z komfortem - nowości od Gatty Active do sportów zimowych
Sezon zimowy trwa w najlepsze, a końca nie widać! Kto z was ma jeszcze w planach szaleństwa na śniegu? Planując wyjazd na narty lub snowboard pamiętajcie o odpowiednim ubiorze. Zobaczcie, jakie rozwiązania proponuje Gatta Active z nową kolekcją termoaktywną – idealną na minusowe temperatury.
Pierwsza warstwa jest najważniejsza!
Doświadczeni pasjonaci sportów zimowych wiedzą, jak ważna jest pierwsza warstwa ubioru: odpowiada za termoregulację naszego organizmu. Dzięki niej nie marzniemy, ale i nie przegrzewamy się na stoku czy szlaku. Propozycją marki Gatta Active są inspirowane jednymi z najwyższych szczytów górskich Azji termoaktywny set damski Nanga Parbat oraz męski Broad Peak. Zastosowana w nich dwuwarstwowa dzianina idealnie przylega do ciała, pozwalając na sprawny transport wilgoci i ciepła. Wykorzystanie najnowszej technologii szycia – brak bocznych szwów, elastycznych ściągaczy oraz dopasowanych płaskich szwów – nie podrażnia naszej skóry oraz zapewnia maksymalny komfort podczas użytkowania. Zarówno koszulki jak i legginsy są szybkoschnące, co pozwoli na aktywność zimową bez przerwy.
Ciepłe akcesoria jako must have
Nie zapominajmy o ciepłych dodatkach! W termoaktywnych produktach marki Gatta Active znajdziecie też wygodne i funkcjonalne akcesoria:
⦁ seamlessowa czapka Rib – dopasowana i ciepła: możecie nosić ją pod kask lub solo,
⦁ długie podkolanówki Ski Socks z elastycznym ściągaczem, zapobiegającym zsuwaniu – idealne na narty, trekking i nie tylko,
⦁ komin Scarf – posiadający doskonałe właściwości termoizolacyjne,
⦁ kominiarka – chroniąca delikatną skórę twarzy przed zimnem, wiatrem i niskimi temperaturami.
Wszystkie akcesoria dostępne są w wersji unisex, w uniwersalnych rozmiarach dla każdego. Spakowani?
***
O firmie:
Gatta Active to sportowa siostra marki Gatta – polskiej firmy założonej w latach 90-tych, będącej niekwestionowanym liderem wśród polskich producentów rajstop i bielizny. Odzież sportowa Gatta Active to świetne połączenie wysokogatunkowych materiałów, ciekawych rozwiązań technologicznych i komfortu. Ubrania zostały przygotowane w taki sposób, aby podnosić efektywność treningów dzięki właściwej cyrkulacji powietrza oraz zapewnieniu maksymalnego komfortu. W skład kolekcji wchodzą sportowe topy i legginsy damskie, odzież sportowa męska oraz dresowe bluzy i spodenki sportowe, pozwalające maksymalnie skupić się na wykonywanej aktywności. Bezszwowa technologia redukuje możliwość powstawania bolesnych otarć czy też irytującego ocierania.
Właścicielem marki Gatta jest Grupa Ferax – znajdująca się w czołówce producentów wyrobów pończoszniczych i bezszwowych. To firma wiodąca we wprowadzaniu innowacji produktowych i technologicznych, jak również w przestrzeganiu najwyższych standardów jakości, pracy i etyki w procesie produkcji i wytwarzania. Do kluczowych marek Grupy należą: Gatta (rajstopy, pończochy, bielizna, odzież, stroje kąpielowe), Gatta Active (odzież sportowa) oraz Wola (skarpetki).
Więcej informacji o Gattcie i jej produktach:
https://gatta.pl/pl/
https://wola.pl/

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.