Tej jesieni rządzić będzie Ahiroo.
Wygodne bluzo-sukienki, seksowne oficerki blisko ciała. Tej jesieni rządzić będzie Ahiroo.
Ubrania dla kobiet, które wiedzą, czego chcą! Tak markę Ahiroo określa jej właścicielka i projektantka Agata Gajewska – Frąckowiak. Wygoda, ciepło oraz starannie wyselekcjonowane tkaniny są tym, czego poszukujemy, żeby czuć się dobrze. W kolekcji Ahiroo znajdziecie ubrania, których nie macie w szafie, a które zostaną z wami na długo.
„Ubrania, które projektuję to głównie klasyczne, podkreślające kształty kobiece sukienki. Specjalne miejsce w kolekcji zajmują swobodne bluzo – sukienki, które pokochały #ahiroogirls. Zasłużyły” – mówi autorka kolekcji i trudno odmówić jej racji. Zakładane przez głowę, z kapturem, miłe dla ciała – doskonale leżą. W tegorocznej kolekcji dostępne są w kilku kolorach: żółtym, czerwonym i zielonym. W nowym sezonie pojawią się też nowości.
Ubrania na długo
Ahiroo słynie z prostych, minimalistycznych sukienek, których fason nie przemija z końcem sezonu. Układają się tak, jak sukienki układać się powinny, nie marszczą, nie przekręcają, nie denerwują. Eksponują dokładnie to, co ma być widoczne, a maskują niedoskonałości. Wykonane są z najwyższej jakości tkanin, które długo i pieczołowicie selekcjonuje ich autorka. Są połączeniem sportowej elegancji z wygodą absolutną. Tworzone dla odważnych, pewnych siebie kobiet. Oglądajcie i wybierajcie!
www.ahiroo.pl

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.