Komunikaty PR

Tej jesieni rządzić będzie Ahiroo.

2021-08-04  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania com ( 0.23 MB )

Wygodne bluzo-sukienki, seksowne oficerki blisko ciała. Tej jesieni rządzić będzie Ahiroo.

Ubrania dla kobiet, które wiedzą, czego chcą! Tak markę Ahiroo określa jej właścicielka i projektantka  Agata Gajewska – Frąckowiak. Wygoda, ciepło oraz starannie wyselekcjonowane tkaniny są tym, czego poszukujemy, żeby czuć się dobrze. W kolekcji Ahiroo znajdziecie ubrania, których nie macie w szafie, a które zostaną z wami na długo.

„Ubrania, które projektuję to głównie klasyczne, podkreślające kształty kobiece sukienki. Specjalne miejsce w kolekcji zajmują swobodne bluzo – sukienki, które pokochały #ahiroogirls. Zasłużyły” – mówi autorka kolekcji i trudno odmówić jej racji. Zakładane przez głowę, z kapturem, miłe dla ciała – doskonale leżą. W tegorocznej kolekcji dostępne są w kilku kolorach: żółtym, czerwonym i zielonym. W nowym sezonie pojawią się też nowości.

 

Ubrania na długo

 

Ahiroo słynie z prostych, minimalistycznych sukienek, których fason nie przemija z końcem sezonu. Układają się tak, jak sukienki układać się powinny, nie marszczą, nie przekręcają, nie denerwują. Eksponują dokładnie to, co ma być widoczne, a maskują niedoskonałości. Wykonane są z najwyższej jakości tkanin, które długo i pieczołowicie selekcjonuje ich autorka. Są połączeniem sportowej elegancji z wygodą absolutną. Tworzone dla odważnych, pewnych siebie kobiet. Oglądajcie i wybierajcie!

 

www.ahiroo.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.