Komunikaty PR

Tej jesieni rządzić będzie Ahiroo.

2021-08-04  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania com ( 0.23 MB )

Wygodne bluzo-sukienki, seksowne oficerki blisko ciała. Tej jesieni rządzić będzie Ahiroo.

Ubrania dla kobiet, które wiedzą, czego chcą! Tak markę Ahiroo określa jej właścicielka i projektantka  Agata Gajewska – Frąckowiak. Wygoda, ciepło oraz starannie wyselekcjonowane tkaniny są tym, czego poszukujemy, żeby czuć się dobrze. W kolekcji Ahiroo znajdziecie ubrania, których nie macie w szafie, a które zostaną z wami na długo.

„Ubrania, które projektuję to głównie klasyczne, podkreślające kształty kobiece sukienki. Specjalne miejsce w kolekcji zajmują swobodne bluzo – sukienki, które pokochały #ahiroogirls. Zasłużyły” – mówi autorka kolekcji i trudno odmówić jej racji. Zakładane przez głowę, z kapturem, miłe dla ciała – doskonale leżą. W tegorocznej kolekcji dostępne są w kilku kolorach: żółtym, czerwonym i zielonym. W nowym sezonie pojawią się też nowości.

 

Ubrania na długo

 

Ahiroo słynie z prostych, minimalistycznych sukienek, których fason nie przemija z końcem sezonu. Układają się tak, jak sukienki układać się powinny, nie marszczą, nie przekręcają, nie denerwują. Eksponują dokładnie to, co ma być widoczne, a maskują niedoskonałości. Wykonane są z najwyższej jakości tkanin, które długo i pieczołowicie selekcjonuje ich autorka. Są połączeniem sportowej elegancji z wygodą absolutną. Tworzone dla odważnych, pewnych siebie kobiet. Oglądajcie i wybierajcie!

 

www.ahiroo.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.