Tej wiosny postaw na stylowe dodatki
Powoli żegnamy śnieg i mrozy, a witamy słońce, piękną pogodę i znacznie wyższe temperatury. Innymi słowy: wreszcie możemy poczuć podmuch wiosny, jej pierwsze podrygi i jeszcze nieco nieśmiałe przepędzanie zimy. Co to dla nas wszystkich oznacza? Zmianę garderoby! Jakie torebki będą modne w 2022 roku? Trendy Wiosna Lato 2022 mogą niektórych z nas totalnie zaskoczyć! Modne torebki wiosna 2022 to intensywnie kolorowe modele i niecodzienne formy. Wśród hitów znajdą się zarówno niewielkie, miniaturowe fasony, jaki i ogromne torby XXL!
Torebki na sezon Wiosna Lato 2022 będą odzwierciedlać to, co najważniejsze wiosną – energię, świeżość, kolory.
NERKI
Ten typ torebki jest idealny dla Pań ceniących sobie przede wszystkim wygodę . Nerki cechuje niezwykły komfort noszenia. Są przepasane przez biodra lub przewieszane przez ramię, dzięki czemu mamy zapewnioną pełną swobodę ruchu. To akcesorium pomieści wszystkie najpotrzebniejsze przedmioty. Pomimo, że stereotypowo przyjęło się myśleć o nerce jako o turystycznym dodatku, jest jednym z najmodniejszych akcesoriów kilu ostatnich sezonów. W naszej ofercie znajdują się zarówno eleganckie, skórzane modele oraz te bardziej młodzieżowe, materiałowe.
TOREBKI SHOPPER
Ponadczasowy klasyk, absolutny must-have każdej kobiety, czyli torebka typu shopper. Jest to duża torba, od której się wziął stereotyp o nieskończenie pojemnej „damskiej torebki”. Ten model sprawdzi się idealnie, kiedy potrzebujemy zapakować większą ilość rzeczy np. idąc na uczelnie czy do biura. W definicji torebki typu shopper mieści się wiele różnych odmian tego modelu np torebki miękkie i sztywne. Marka Rovicky oferuję bogaty wybór najróżniejszych typów torebki shopper, dzięki czemu każda znajdzię „tą jedyną”
TOREBKI KUFERKI
Model torebki kuferek dedykowany jest specjalnie dla kobiet eleganckich, które cenią sobie efektowne dodatki, reprezentujące ich styl. Dzięki swojemu minimalizmowi i klasyce, komponuję się z każdą stylizacją. Jest usztywniany model torebki o charakterystycznym trapezowym kształcie. Występuje z rączką do trzymania oraz bardzo często z poręcznym paskiem. Dzięki swojej sztywnej formie zawsze wygląda estetyczne i szykownie. Jest to obowiązkowy model każdej bizneswoman.
TOREBKI LISTONOSZKI
Nie ma bardziej uniwersalnej, małej torebki niż torebka listonoszka. Tak naprawdę każdą przewieszana przez ramię torebka, to listonoszka. Wszystkie kształty, faktury, paski zawierają się w definicji tego modelu. Dzięki temu decydując się na te typ torebki możemy postawić na klasykę lub na bardziej szalone modele.
TORBKI BAGUETTE
Absolutny hit ostatnich dwóch sezonów. Model z lat 90tych, który właśnie przeżywa swój wielki powrót. Torebki baguette pojawiają się na wybiegach u większości topwych projektantów. Jest to mała torebka na ramię z krótkim paskiem. Modele w klasycznych kolorach stanowią spójny element w stylizacji, a te odważniejsze tworzą wyraźny akcent. Szczególnie poleca się je wszystkim fankom mody, które chcą wpisać się w najnowsze trendy.
Marka Rovicky to polska firma działająca na rynku wysokogatunkowej galanterii skórzanej od niemal 20 lat. Oferuje portfele i torebki o praktycznych i ponadczasowych fasonach, teczki, paski oraz drobne akcesoria, dzięki którym powstanie wiele niezwykle efektownych stylizacji. Wsłuchując się w opinie klientów, marka nieustannie rozwija swoją ofertę, wzbogacając ją o nowe modele.
Rovicky to doskonałe połączenie najnowszych światowych trendów z klasycznymi formami oraz unikatowym wzornictwem. Oferowane produkty to ponadczasowa stylistyka, która nigdy nie przestanie zachwycać - sprawdzą się wyśmienicie nie tylko w przypadku wydarzeń wymagających oficjalnego stroju, ale także sytuacjach codziennych, w których nie jest konieczne zachowanie odpowiedniej etykiety.
LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
Poczuj wiosnę w Elektrowni Powiśle
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Moda
Maria Sadowska: Często kupujemy ubrania tylko na jeden sezon, a powinniśmy recyklingować modę. Ja jestem królową second handów
Wokalistka zauważa, że co kilka miesięcy do sprzedaży trafiają nowe kolekcje ubrań, a te, które jeszcze nie są zniszczone i mogłyby się przydać innym, lądują na śmietniku. Podobnie jest z różnymi urządzeniami elektronicznymi, sprzętem RTV i AGD. Nowe modele z dnia na dzień wypierają starsze, a góra elektrośmieci stale rośnie. Maria Sadowska apeluje więc, by zadać sobie trochę trudu i niepotrzebne telefony, tablety czy komputery oddać do odpowiedniego punktu, z którego trafią do recyklingu i utylizacji. Artystka docenia też kreatywność swojego męża, który maluje obrazy na starych, skórzanych kurtkach i tworzy w ten sposób nietuzinkowe elementy garderoby.
Media
Edyta Herbuś: Program „Tańcząca ze światem” łączy ze sobą moją pasję do podróży, tańca i odkrywania świata. Podczas nagrań wskakuję z jednej półki energetycznej w drugą
W nowej odsłonie programu „Tańcząca ze światem” Edyta Herbuś zabierze widzów do Jordanii. Jak zaznacza, plan wyjazdu był bardzo intensywny. Przez dziewięć dni ekipa realizująca pracowała po 12 godz., by pokazać niezwykłe, kulturowe i historyczne bogactwo tego fascynującego kraju. Tancerka zdradza też, że te wyjątkowe miejsca pozwoliły jej odkryć w sobie uśpione pokłady wrażliwości i stały się powodem wielu wzruszeń.
Konsument
Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć
Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.