Tej wiosny postaw na stylowe dodatki

Powoli żegnamy śnieg i mrozy, a witamy słońce, piękną pogodę i znacznie wyższe temperatury. Innymi słowy: wreszcie możemy poczuć podmuch wiosny, jej pierwsze podrygi i jeszcze nieco nieśmiałe przepędzanie zimy. Co to dla nas wszystkich oznacza? Zmianę garderoby! Jakie torebki będą modne w 2022 roku? Trendy Wiosna Lato 2022 mogą niektórych z nas totalnie zaskoczyć! Modne torebki wiosna 2022 to intensywnie kolorowe modele i niecodzienne formy. Wśród hitów znajdą się zarówno niewielkie, miniaturowe fasony, jaki i ogromne torby XXL!
Torebki na sezon Wiosna Lato 2022 będą odzwierciedlać to, co najważniejsze wiosną – energię, świeżość, kolory.
NERKI
Ten typ torebki jest idealny dla Pań ceniących sobie przede wszystkim wygodę . Nerki cechuje niezwykły komfort noszenia. Są przepasane przez biodra lub przewieszane przez ramię, dzięki czemu mamy zapewnioną pełną swobodę ruchu. To akcesorium pomieści wszystkie najpotrzebniejsze przedmioty. Pomimo, że stereotypowo przyjęło się myśleć o nerce jako o turystycznym dodatku, jest jednym z najmodniejszych akcesoriów kilu ostatnich sezonów. W naszej ofercie znajdują się zarówno eleganckie, skórzane modele oraz te bardziej młodzieżowe, materiałowe.
TOREBKI SHOPPER
Ponadczasowy klasyk, absolutny must-have każdej kobiety, czyli torebka typu shopper. Jest to duża torba, od której się wziął stereotyp o nieskończenie pojemnej „damskiej torebki”. Ten model sprawdzi się idealnie, kiedy potrzebujemy zapakować większą ilość rzeczy np. idąc na uczelnie czy do biura. W definicji torebki typu shopper mieści się wiele różnych odmian tego modelu np torebki miękkie i sztywne. Marka Rovicky oferuję bogaty wybór najróżniejszych typów torebki shopper, dzięki czemu każda znajdzię „tą jedyną”
TOREBKI KUFERKI
Model torebki kuferek dedykowany jest specjalnie dla kobiet eleganckich, które cenią sobie efektowne dodatki, reprezentujące ich styl. Dzięki swojemu minimalizmowi i klasyce, komponuję się z każdą stylizacją. Jest usztywniany model torebki o charakterystycznym trapezowym kształcie. Występuje z rączką do trzymania oraz bardzo często z poręcznym paskiem. Dzięki swojej sztywnej formie zawsze wygląda estetyczne i szykownie. Jest to obowiązkowy model każdej bizneswoman.
TOREBKI LISTONOSZKI
Nie ma bardziej uniwersalnej, małej torebki niż torebka listonoszka. Tak naprawdę każdą przewieszana przez ramię torebka, to listonoszka. Wszystkie kształty, faktury, paski zawierają się w definicji tego modelu. Dzięki temu decydując się na te typ torebki możemy postawić na klasykę lub na bardziej szalone modele.
TORBKI BAGUETTE
Absolutny hit ostatnich dwóch sezonów. Model z lat 90tych, który właśnie przeżywa swój wielki powrót. Torebki baguette pojawiają się na wybiegach u większości topwych projektantów. Jest to mała torebka na ramię z krótkim paskiem. Modele w klasycznych kolorach stanowią spójny element w stylizacji, a te odważniejsze tworzą wyraźny akcent. Szczególnie poleca się je wszystkim fankom mody, które chcą wpisać się w najnowsze trendy.
Marka Rovicky to polska firma działająca na rynku wysokogatunkowej galanterii skórzanej od niemal 20 lat. Oferuje portfele i torebki o praktycznych i ponadczasowych fasonach, teczki, paski oraz drobne akcesoria, dzięki którym powstanie wiele niezwykle efektownych stylizacji. Wsłuchując się w opinie klientów, marka nieustannie rozwija swoją ofertę, wzbogacając ją o nowe modele.
Rovicky to doskonałe połączenie najnowszych światowych trendów z klasycznymi formami oraz unikatowym wzornictwem. Oferowane produkty to ponadczasowa stylistyka, która nigdy nie przestanie zachwycać - sprawdzą się wyśmienicie nie tylko w przypadku wydarzeń wymagających oficjalnego stroju, ale także sytuacjach codziennych, w których nie jest konieczne zachowanie odpowiedniej etykiety.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.