Tej wiosny postaw na sportową elegancję!
„Smart casual” pokochały największe blogerki modowe. Jest to trend, który nie wymaga wymyślnych stylizacji. Tak naprawdę im mniej tym lepiej. Zasada sportowej elegancji jest bardzo prosta, ponieważ bazuje na kontrastach. Połączenie garnituru i tenisówek, kiedyś było nie do pomyślenia, jednak teraz jak najbardziej wpisuję się w obecne trendy. Odbiegamy od klasycznego szufladkowania konkretnych stylizacji, łącząc je w nowatorski sposób. Niesztampowe ubrania idealnie wpasują się w trend sportowej elegancji.
I tu z pomocą nadchodzi niezawodna kolekcja ubrań Sportalm. Kurtki damskie Sportalm wyróżnia nietuzinkowy styl w najlepszym wydaniu. Są idealnym wyborem dla osób, które z jednej strony cenią sobie wygodę, komfort i aktywność na świeżym powietrzu, z drugiej natomiast elegancję i najnowsze trendy. Marka Sportalm oferuje kurtki damskie, które sprawdzą się doskonale zarówno podczas spotkania biznesowego jak i na polu golfowym. W najnowszej kolekcji dominuje moda sportowa, którą cechuje wysoka funkcjonalność.
Ubrania te są wykonywane przy użyciu sprawdzonych tradycyjnych technik, i z zastosowaniem wysokiej jakości materiałów. Kolekcje rekomendowane przez stylistów z Dono Da Scheggia podzielone są na różne kategorie i na pewno znajdziesz wśród nich coś idealnie dopasowanego do Twojej sylwetki.
Poniżej prezentujemy kilka wiosennych propozycji kurtek szytych przy wykorzystaniu najlepszej jakości tkanin.
Szaleństwo printów
Wiosna niesie za sobą ochotę na odrobinę szaleństwa. Jeżeli lubisz odważne kolory i połączenia koniecznie wybierz którąś z poniższych stylizacji. Kurtka z motywem zwierzęcym zapewni ciepło i komfort. Jest to propozycja nietuzinkowa, obok której na pewno nikt nie przejdzie obojętnie. Co ważne, kurtka jest dwustronna. Druga propozycja to wyposażona w kaptur kurtka o kroju bomberki. Jej lekki, niebanalny fason – trochę kurtki, a trochę bluzy sprawia, że ta pozycja doda charakteru każdej stylizacji.
Bombowe bomberki
W naszych szafach gości od paru lat dodająca jednocześnie szyku i lekkości niezastąpiona bomberka. I choć na rynku fashion roi się od jej krojów i modeli, odzież którą mamy do zaoferowania jest zupełnie wyjątkowa. Pierwsza z nich to skórzana, złota bomberka ze stójką. Wykonana z doskonałej jakości owczej skóry. Jeżeli jednak zależy Ci na lekkości stylizacji i kroju bluzy, zdecydowanie wybierz naszą drugą propozycję. Kolorowa bomberka ze ściągaczem jest na tyle uniwersalna, że możesz do niej ubrać zarówno spodnie jak i spódnicę. Pięknie się prezentuje, a wiosenne kolory i printy nadadzą świeżości każdej stylizacji.
Codzienny Luz
Jeżeli interesuje Cię odzież wierzchnia, która pomimo swego sportowego charakteru, świetnie nadaje się do krótkiej, dopasowanej spódnicy koniecznie wybierz model Kila – lekką, sportową kurteczkę zakończoną imitacją falbany.Jeżeli natomiast interesuje Cię kurtka, która jest połączeniem klasyki z nowoczesnym luzem wybierz naszą propozycję jeansowej kurtki wykonanej z różnych gatunków tkanin. Połączenie jeansu z dzianiną nadaje jej luźny, nieformalny styl. Kurtka posiada obszerny kaptur, dzięki czemu z tyłu wygląda jak bluza.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.