Tradycyjna koronka w orzeźwiającym wydaniu – limitowana edycja termokubków

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk@planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Klasyczna, polska koronka łączy się nowoczesnym wzornictwem w najnowszej kolekcji Waterdrop, celebrującej rok działalności marki na polskim rynku. Licząca 200 egzemplarzy, ściśle limitowana linia kubków termicznych dostępna jest w sklepie producenta od 17 czerwca do wyczerpania zapasów.
Najnowsza limitowana kolekcja producenta mikrodrinków i akcesoriów do picia wody – Waterdrop to celebracja pierwszej rocznicy wejścia marki na polski rynek. Inspiracją do wzoru zdobiącego kubki termiczne w dwóch kolorach była tradycyjna polska koronka, którą twórcy połączyli z nowoczesnym, minimalistycznym wzornictwem, jakie cechuje wszystkie akcesoria marki.
“Drink more water, drop in tradition”
Koronka koniakowska, która posłużyła za bazę polskiej kolekcji od Waterdrop to unikatowa technika ręcznego szydełkowania, wpisana między innymi na listę niematerialnego dziedzictwa narodowego. Jej wykonywaniem zajmują się jedynie kobiety z położonego w Beskidzie Śląskim Koniakowa, które wiedzę o “heklowaniu”, czyli haftowaniu przekazują sobie z pokolenia na pokolenie. Tradycyjne koniakowskie wzory czerpią z przyrody i życia codziennego, a żadne dwa nie są takie same.
W polskiej kolekcji Waterdrop połączył klasyczne koronki z charakterystycznym nowoczesnym designem przyjaznym środowisku. Po raz pierwszy w historii marki tak skomplikowany wzór został wygrawerowany w ściankach kubków termicznych.
Pierwszy rok na polskim rynku chcemy celebrować w naprawdę wyjątkowy sposób. Dlatego projektując wzór odwołaliśmy się do koronki koniakowskiej. To w naszej opinii przykład fantastycznego wzornictwa i designu, który chociaż jest głęboko zakorzeniony w polskiej tradycji, nie traci na aktualności. Nadaliśmy mu nowy wyraz grawerując go na minimalistycznym kubku termicznym. W ten sposób powstał produkt łączący delikatność z wyrazistością i tradycję z nowoczesnością - nieoczywisty i wyjątkowy -wyjaśnia Kateřina Navrátilová, Dyrektor Zarządzająca Waterdrop CEE s.r.o.
Polskie kubki pod nazwą Celebration mają pojemność 600 ml i dostępne są w dwóch odcieniach różu. Dzięki właściwościom termoizolacyjnym utrzymają wysoką temperaturę godzin do sześciu godzin, a zimną do dwunastu.
Kolekcja ściśle limitowana
To produkt skierowany do miłośników unikatowych przedmiotów - stworzonych zostało dwieście sztuk. Trafią one w ręce fanów poprzez sklep internetowy marki, a także rozdania i konkursy organizowane w jej mediach społecznościowych.
Kubki dostępne samodzielnie i w zestawach można kupić na stronie producenta www.waterdrop.pl od 17 czerwca, od godziny 17:00 dla członków Klubu Waterdrop i od 19:00 dla wszystkich, do wyczerpania zapasów.
O Waterdrop
Waterdrop jest producentem mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, a także akcesoriów do picia wody: butelek szklanych i ze stali nierdzewnej, kubków termicznych, karafek i innych. Waterdrop obecny jest na rynkach międzynarodowych, między innymi w Austrii, Anglii, Niemczech, Francji i rynkach skandynawskich, a od 2020 roku także na rynku polskim. Podstawą działalności firmy jest wspieranie swoich odbiorców w codziennym wypijaniu odpowiedniej ilości płynów i dostarczenie im alternatywy dla słodzonych napojów, a także dbanie o środowisko naturalne poprzez ograniczenie produkcji plastiku zużywanego do pakowania i transportu napojów, produkcję trwałych i ekologicznych akcesoriów do picia wody oraz angażowanie się w inicjatywy prośrodowiskowe.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.