Komunikaty PR

Tradycyjna koronka w orzeźwiającym wydaniu – limitowana edycja termokubków

2021-06-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/

Klasyczna, polska koronka łączy się nowoczesnym wzornictwem w najnowszej kolekcji Waterdrop, celebrującej rok działalności marki na polskim rynku. Licząca 200 egzemplarzy, ściśle limitowana linia kubków termicznych dostępna jest w sklepie producenta od 17 czerwca do wyczerpania zapasów. 

Najnowsza limitowana kolekcja producenta mikrodrinków i akcesoriów do picia wody – Waterdrop to celebracja pierwszej rocznicy wejścia marki na polski rynek. Inspiracją do wzoru zdobiącego kubki termiczne w dwóch kolorach była tradycyjna polska koronka, którą twórcy połączyli z nowoczesnym, minimalistycznym wzornictwem, jakie cechuje wszystkie akcesoria marki.

“Drink more water, drop in tradition”

Koronka koniakowska, która posłużyła za bazę polskiej kolekcji od Waterdrop to unikatowa technika ręcznego szydełkowania, wpisana między innymi na listę niematerialnego dziedzictwa narodowego. Jej wykonywaniem zajmują się jedynie kobiety z położonego w Beskidzie Śląskim Koniakowa, które wiedzę o “heklowaniu”, czyli haftowaniu przekazują sobie z pokolenia na pokolenie. Tradycyjne koniakowskie wzory czerpią z przyrody i życia codziennego, a żadne dwa nie są takie same.

W polskiej kolekcji Waterdrop połączył klasyczne koronki z charakterystycznym nowoczesnym designem przyjaznym środowisku. Po raz pierwszy w historii marki tak skomplikowany wzór został wygrawerowany w ściankach kubków termicznych.

Pierwszy rok na polskim rynku chcemy celebrować w naprawdę wyjątkowy sposób. Dlatego projektując wzór odwołaliśmy się do koronki koniakowskiej. To w naszej opinii przykład fantastycznego wzornictwa i designu, który chociaż jest głęboko zakorzeniony w polskiej tradycji, nie traci na aktualności. Nadaliśmy mu nowy wyraz grawerując go na minimalistycznym kubku termicznym. W ten sposób powstał produkt łączący delikatność z wyrazistością i tradycję z nowoczesnością - nieoczywisty i wyjątkowy -wyjaśnia Kateřina Navrátilová, Dyrektor Zarządzająca Waterdrop CEE s.r.o.

Polskie kubki pod nazwą Celebration mają pojemność 600 ml i dostępne są w dwóch odcieniach różu. Dzięki właściwościom termoizolacyjnym utrzymają wysoką temperaturę godzin do sześciu godzin, a zimną do dwunastu.

Kolekcja ściśle limitowana

To produkt skierowany do miłośników unikatowych przedmiotów - stworzonych zostało dwieście sztuk. Trafią one w ręce fanów poprzez sklep internetowy marki, a także rozdania i konkursy organizowane w jej mediach społecznościowych.

Kubki dostępne samodzielnie i w zestawach można kupić na stronie producenta www.waterdrop.pl od 17 czerwca, od godziny 17:00 dla członków Klubu Waterdrop i od 19:00 dla wszystkich, do wyczerpania zapasów.
 

O Waterdrop

Waterdrop jest producentem mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, a także akcesoriów do picia wody: butelek szklanych i ze stali nierdzewnej, kubków termicznych, karafek i innych. Waterdrop obecny jest na rynkach międzynarodowych, między innymi w Austrii, Anglii, Niemczech, Francji i rynkach skandynawskich, a od 2020 roku także na rynku polskim. Podstawą działalności firmy jest wspieranie swoich odbiorców w codziennym wypijaniu odpowiedniej ilości płynów i dostarczenie im alternatywy dla słodzonych napojów, a także dbanie o środowisko naturalne poprzez ograniczenie produkcji plastiku zużywanego do pakowania i transportu napojów, produkcję trwałych i ekologicznych akcesoriów do picia wody oraz angażowanie się w inicjatywy prośrodowiskowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.