Komunikaty PR

Tradycyjna koronka w orzeźwiającym wydaniu – limitowana edycja termokubków

2021-06-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/

Klasyczna, polska koronka łączy się nowoczesnym wzornictwem w najnowszej kolekcji Waterdrop, celebrującej rok działalności marki na polskim rynku. Licząca 200 egzemplarzy, ściśle limitowana linia kubków termicznych dostępna jest w sklepie producenta od 17 czerwca do wyczerpania zapasów. 

Najnowsza limitowana kolekcja producenta mikrodrinków i akcesoriów do picia wody – Waterdrop to celebracja pierwszej rocznicy wejścia marki na polski rynek. Inspiracją do wzoru zdobiącego kubki termiczne w dwóch kolorach była tradycyjna polska koronka, którą twórcy połączyli z nowoczesnym, minimalistycznym wzornictwem, jakie cechuje wszystkie akcesoria marki.

“Drink more water, drop in tradition”

Koronka koniakowska, która posłużyła za bazę polskiej kolekcji od Waterdrop to unikatowa technika ręcznego szydełkowania, wpisana między innymi na listę niematerialnego dziedzictwa narodowego. Jej wykonywaniem zajmują się jedynie kobiety z położonego w Beskidzie Śląskim Koniakowa, które wiedzę o “heklowaniu”, czyli haftowaniu przekazują sobie z pokolenia na pokolenie. Tradycyjne koniakowskie wzory czerpią z przyrody i życia codziennego, a żadne dwa nie są takie same.

W polskiej kolekcji Waterdrop połączył klasyczne koronki z charakterystycznym nowoczesnym designem przyjaznym środowisku. Po raz pierwszy w historii marki tak skomplikowany wzór został wygrawerowany w ściankach kubków termicznych.

Pierwszy rok na polskim rynku chcemy celebrować w naprawdę wyjątkowy sposób. Dlatego projektując wzór odwołaliśmy się do koronki koniakowskiej. To w naszej opinii przykład fantastycznego wzornictwa i designu, który chociaż jest głęboko zakorzeniony w polskiej tradycji, nie traci na aktualności. Nadaliśmy mu nowy wyraz grawerując go na minimalistycznym kubku termicznym. W ten sposób powstał produkt łączący delikatność z wyrazistością i tradycję z nowoczesnością - nieoczywisty i wyjątkowy -wyjaśnia Kateřina Navrátilová, Dyrektor Zarządzająca Waterdrop CEE s.r.o.

Polskie kubki pod nazwą Celebration mają pojemność 600 ml i dostępne są w dwóch odcieniach różu. Dzięki właściwościom termoizolacyjnym utrzymają wysoką temperaturę godzin do sześciu godzin, a zimną do dwunastu.

Kolekcja ściśle limitowana

To produkt skierowany do miłośników unikatowych przedmiotów - stworzonych zostało dwieście sztuk. Trafią one w ręce fanów poprzez sklep internetowy marki, a także rozdania i konkursy organizowane w jej mediach społecznościowych.

Kubki dostępne samodzielnie i w zestawach można kupić na stronie producenta www.waterdrop.pl od 17 czerwca, od godziny 17:00 dla członków Klubu Waterdrop i od 19:00 dla wszystkich, do wyczerpania zapasów.
 

O Waterdrop

Waterdrop jest producentem mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, a także akcesoriów do picia wody: butelek szklanych i ze stali nierdzewnej, kubków termicznych, karafek i innych. Waterdrop obecny jest na rynkach międzynarodowych, między innymi w Austrii, Anglii, Niemczech, Francji i rynkach skandynawskich, a od 2020 roku także na rynku polskim. Podstawą działalności firmy jest wspieranie swoich odbiorców w codziennym wypijaniu odpowiedniej ilości płynów i dostarczenie im alternatywy dla słodzonych napojów, a także dbanie o środowisko naturalne poprzez ograniczenie produkcji plastiku zużywanego do pakowania i transportu napojów, produkcję trwałych i ekologicznych akcesoriów do picia wody oraz angażowanie się w inicjatywy prośrodowiskowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.