Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w ubiegłym roku świętowała swoje 40. urodziny, przedstawia wyjątkową odsłonę zegarka zaprojektowanego przez cenionego twórcę młodego pokolenia - Janusza Walczuka.
Janusz Walczuk, znany raper młodego pokolenia, w ciągu ostatnich trzech lat wydał trzy solowe albumy, które od razu zyskały status złotych oraz otrzymały liczne wyróżnienia. Lata doświadczeń, ciężka praca i nauka z każdej porażki pozwoliły mu dojść do etapu, w którym jest teraz i zyskać miano “głosu pokolenia Z”. To właśnie nieustępliwość artysty w dążeniu do celu w duchu #nevergiveup, które jest też hasłem marki G-SHOCK, oraz jego oryginalny styl sprawiły, że marka oraz raper postanowili połączyć siły projektując limitowaną odsłonę zegarka GA-2100.
ULTRA LIMITOWANA ODSŁONA G-SHOCK GA-2100 X JANUSZ WALCZUK
Zegarek o referencji GA-2100-1A1JW01 powstał wyłącznie w liczbie 40 sztuk na cały świat! To wyjątkowy projekt, którego inspirację stanowił unikatowy styl artysty młodego pokolenia. W 2023 roku marka G-SHOCK obchodziła swoje 40. urodziny. Z tej okazji powstał wyjątkowy projekt zegarka GA-2100 -1A1JW01 w symbolicznym nakładzie 40 sztuk.
DESIGN MODELU G-SHOCK X JANUSZ WALCZUK GA-2100 -1A1JW01
Bazą modelu jest klasyczny zegarek GA-2100-1A1ER w czarnej odsłonie z czarnymi indeksami. Pasek zdobi zaprojektowany we współpracy z artystą wzór w kolorze fioletowym, który często pojawia się w twórczości artysty. Zegarek wyposażony jest w podświetlenie Super Iluminator, pokrycie wskazówek Neobrite, funkcję czasu światowego, stoper, timer, 5 alarmów dziennych, kalendarz automatyczny, carbon core guard. Dodatkowo, jak na G-SHOCK przystało, zegarek posiada wodoszczelność do 20 bar (ISO 22810) oraz 3-letnią baterię. Całość została zapakowana w pudełko, które posiada podpis rapera oraz logotyp marki.
-
Inspiracją dla zaprojektowania designu mojego zegarka G-SHOCK było nocne miejskie życie Żoliborza, dzielnicy Warszawy. Miejsca, w którym żyję i pracuję na co dzień. Główne dwa motywy kolorystyczne mają symbolizować odpowiednio: światła miasta oraz nocne życie Warszawy - czerń i fiolet - powiedział Janusz Walczuk.
GDZIE KUPIĆ MODEL G-SHOCK X JANUSZ WALCZUK GA-2100 -1A1JW01
Ten ultra limitowany zegarek G-SHOCK dostępny jest wyłącznie w wybranych sklepach sieci Time Trend oraz na timetrend.pl
![Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1909366310,w_254,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję
![SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA](/files/_uploaded/glownekonf_423925340,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
![Printy czy gładkie? Wszystkie style dozwolone!](/files/_uploaded/glownekonf_1911953355,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Printy czy gładkie? Wszystkie style dozwolone!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.