Komunikaty PR

Usługa Weryfikacja Przedmiotów Vinted już dostępna w Polsce!

2024-02-06  |  13:00
Biuro prasowe

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma mody używanej typu C2C, właśnie wprowadziła w Polsce sługę weryfikacji produktu. Półtora roku po przejęciu przez Vinted Rebelle, niemieckiej platformy odsprzedaży towarów luksusowych, oba zespoły połączyły siły, aby zintegrować znany i zaufany proces weryfikacji Rebelle z operacjami Vinted. To znaczący krok w kierunku zwiększenia zaufania do autentyczności markowych przedmiotów z drugiej ręki. Dzięki usłudze zarówno kupujący, jak i sprzedający mogą handlować wybranymi przedmiotami z jeszcze większą pewnością.

Od 6 lutego, w samą porę przed nadchodzącymi Walentynkami, usługa Weryfikacji Przedmiotów Vinted, po tym jak kilka miesięcy temu została uruchomiona w kilku krajach, jest już dostępna w Polsce. Dotyczy wybranych marek oraz artykułów w kategorii mody dla dorosłych, takich jak odzież, torby, buty, akcesoria, biżuteria i zegarki, o wartości powyżej 450zł. Koszt opcjonalnej usługi Weryfikacji Przedmiotów Vinted wynosi 45 zł. 

 

Początkowo, usługa obejmowała kilkaset brandów znanych projektantów i streetwearu, takich jak Bottega Veneta, Celine i Jacquemus czy Adidas i New Balance. Obecnie jest dostępna dla kilku tysięcy  marek. Więcej rynków i kategorii zostanie objętych usługą w przyszłości. Wiosną będzie ona dostępna w Rumunii, tak więc polscy członkowie społeczności Vinted będą mogli kupować przedmioty i korzystać z Usługi Weryfikacji Przedmiotów, zarówno w kraju, jak i z Rumunii.

 

Możliwość zakupienia drogich, markowych rzeczy w niższej cenie 

Jak wskazują wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego dla Vinted w listopadzie ubiegłego roku przez agencję Stem Mark, ponad 23% respondentów w Polsce na pytanie o główne motywacje do zakupu rzeczy z drugiej ręki wybrało możliwość zakupu droższych, markowych rzeczy w niższej cenie.

 

„Rozumiemy, że autentyczność i zaufanie są najważniejsze w świecie zakupów online z drugiej ręki i wierzymy, że powinny one być dostępne dla wszystkich. Dlatego dołożyliśmy wszelkich starań, aby zapewnić niezawodną usługę weryfikacji designerskich produktów, dostępną w przystępnej cenie. Od chwili założenia Vinted, ponad 15 lat temu robimy wszystko, by moda używana stała się dla każdego pierwszym wyborem i widzimy, że ta nowa usługa stanowi znaczący krok w kierunku w realizacji naszych ambicji, aby zapewnić naszej społeczności najwyższe zaufanie” – mówi. Adam Jay, dyrektor generalny rynku Vinted.

 

Jak to działa? 

Aby aukcja kwalifikowała się do Usługi Weryfikacji Przedmiotów, musi spełniać trzy kryteria:

  • Cena (od 450 zł)

  • Marka (pełna lista marek objętych usługą Weryfikacji Przedmiotów Vinted jest dostępna tutaj.)

  • Kategoria (odzież, torby, akcesoria, biżuteria, obuwie)

Rzecz, która kwalifikuje się do usługi weryfikacji oznaczona jest symbolem diamentu. Kupujący mogą dodać do swoich zakupów Usługę Weryfikacji Przedmiotów, jako dodatek do Ochrony Kupującego. Jest to bezpłatne dla sprzedawców, którzy zyskują dodatkową pewność, że mogą sprzedawać droższe przedmioty, z kolei kupujący wiedzą, że wybrane przez nich przedmioty zostaną zweryfikowane przez ekspertów. Opłata obejmuje zarówno samą usługę, jak i wysyłkę do centrum weryfikacji Vinted.
Sprzedawcy otrzymują powiadomienie, po tym, jak kupujący uwzględnił usługę przy zakupie przedmiotu. 

 

Zespół ekspertów:

Po przejęciu przez Vinted niemieckiej platformy odsprzedaży towarów luksusowych Rebelle w 2022 r. oba zespoły połączyły siły, aby zintegrować znany i zaufany proces weryfikacji Rebelle z operacjami Vinted. Działający w centrum weryfikacji zespół ma na swoim koncie miliony kontroli autentyczności. Wyszkoleni eksperci Vinted posiadają łącznie ponad 5 dekad doświadczenia w weryfikacji tysięcy marek premium i luksusowych. Dlatego doskonale wiedzą, na jakie szczegóły zwrócić uwagę w trakcie procesu weryfikacji w centrum weryfikacji zlokalizowanym w Hamburgu.

 

Więcej informacji na temat nowej usługi można uzyskać odwiedzając  stronę Vinted.pl/item_verification oraz Centrum Pomocy Vinted. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Rusza rekrutacja do kreatywnej społeczności Converse All Stars! Biuro prasowe
2024-05-06 | 11:00

Rusza rekrutacja do kreatywnej społeczności Converse All Stars!

Converse od lat promuje kreatywność i indywidualność poprzez swoje produkty. Jednak marka nie ogranicza się tylko do projektowania butów i apparelu. Kluczowym działaniem w misji
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.