Komunikaty PR

Vanilla night&day wprowadza kolekcję dla Mam i Córek!

2020-05-29  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Surowik
Ahava PR

Tymienieckiego 25C/303
91-117 Łódź
katarzyna.surowik|ahavapr.pl| |katarzyna.surowik|ahavapr.pl
503838407
avapr.pl
Do pobrania rar ( 3.53 MB )

Polska marka bielizny nocnej Vanilla night&day wprowadza do swojego asortymentu specjalną linię dedykowaną Mamom i Córkom. Prezentuje w niej miękkie i urocze ubrania typu homewear. W ten sposób brand łączy celebrowanie wspólnie spędzanego czasu w gronie rodzinnym z komfortową modą. Spełnia też marzenia dziewczynek, które chcą być jak swoja mama.

W najnowszej linii marka Vanilla night&day przedstawia rodzinną opowieść, w której bohaterkami są Mama i Córka. Zwraca uwagę na piękno i wyjątkowość tej bliskiej relacji. Podkreśla również ważność wspólnie spędzanego czasu – od spontanicznej zabawy po wykonywanie razem obowiązków domowych. Choć to nie wszystko! Tworzy linię, która spełnia marzenia dziewczynek - od teraz w ich garderobie będą mogły znaleźć się ubrania identyczne jak Mamy.

Od dłuższego czasu chciałam zrealizować projekt, w którym będę mogła wyrazić podziw dla wyjątkowej relacji matek i córek. Chciałam stworzyć dla nich bardzo wygodne ubrania, które umilą wspólne spędzanie czasu  - komentuje Katarzyna Pastwa, założycielka i dyrektor kreatywna marki Vanilla night&day.

Jednymi z bohaterek sesji zostały moja córka Zuzia i jej córka Marysia. Wnuczka już od dawna pytała, kiedy uszyje ubrania dla niej takie, jak nosi jej Mama. Dziewczynki uwielbiają ubierać się jak mamy. Od teraz Zuzia z Marysią będą mogły razem stroić się w domu - dodaje Katarzyna Pastwa.

W kolekcji prezentowane są komfortowe ubrania w stylu homewear. Są wśród nich lekkie kardigany oraz zestawy składające się ze spodni lub szortów, koszulek i bluzek. Dominują takie kolory jak delikatna oliwkowa zieleń, brudny róż, atramentowy granat oraz różowy, czerwony i szary melanż . Prezentowane fasony delikatnie przylegają do ciała, nie krępują ruchu i są wykonane z przyjaznej w dotyku wiskozy.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.