Komunikaty PR

Vanilla night&day wprowadza kolekcję dla Mam i Córek!

2020-05-29  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Surowik
Ahava PR

Tymienieckiego 25C/303
91-117 Łódź
katarzyna.surowik|ahavapr.pl| |katarzyna.surowik|ahavapr.pl
503838407
avapr.pl
Do pobrania rar ( 3.53 MB )

Polska marka bielizny nocnej Vanilla night&day wprowadza do swojego asortymentu specjalną linię dedykowaną Mamom i Córkom. Prezentuje w niej miękkie i urocze ubrania typu homewear. W ten sposób brand łączy celebrowanie wspólnie spędzanego czasu w gronie rodzinnym z komfortową modą. Spełnia też marzenia dziewczynek, które chcą być jak swoja mama.

W najnowszej linii marka Vanilla night&day przedstawia rodzinną opowieść, w której bohaterkami są Mama i Córka. Zwraca uwagę na piękno i wyjątkowość tej bliskiej relacji. Podkreśla również ważność wspólnie spędzanego czasu – od spontanicznej zabawy po wykonywanie razem obowiązków domowych. Choć to nie wszystko! Tworzy linię, która spełnia marzenia dziewczynek - od teraz w ich garderobie będą mogły znaleźć się ubrania identyczne jak Mamy.

Od dłuższego czasu chciałam zrealizować projekt, w którym będę mogła wyrazić podziw dla wyjątkowej relacji matek i córek. Chciałam stworzyć dla nich bardzo wygodne ubrania, które umilą wspólne spędzanie czasu  - komentuje Katarzyna Pastwa, założycielka i dyrektor kreatywna marki Vanilla night&day.

Jednymi z bohaterek sesji zostały moja córka Zuzia i jej córka Marysia. Wnuczka już od dawna pytała, kiedy uszyje ubrania dla niej takie, jak nosi jej Mama. Dziewczynki uwielbiają ubierać się jak mamy. Od teraz Zuzia z Marysią będą mogły razem stroić się w domu - dodaje Katarzyna Pastwa.

W kolekcji prezentowane są komfortowe ubrania w stylu homewear. Są wśród nich lekkie kardigany oraz zestawy składające się ze spodni lub szortów, koszulek i bluzek. Dominują takie kolory jak delikatna oliwkowa zieleń, brudny róż, atramentowy granat oraz różowy, czerwony i szary melanż . Prezentowane fasony delikatnie przylegają do ciała, nie krępują ruchu i są wykonane z przyjaznej w dotyku wiskozy.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ahava PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.