Komunikaty PR

Vanilla night&day i Oh!Zuza wspierają walkę z koronawirusem

2020-04-21  |  11:31

Maseczki dla łódzkiego domu pomocy społecznej oraz 10% ze sprzedaży przeznaczane do szpitala na Bałutach. Vanilla night&day oraz Oh!Zuza to marki pochodzące z Łodzi, które lokalnie wspierają najbardziej potrzebujące jednostki w związku z panującą epidemią COVID-19.

Rozpoczęto od przekazania 10% od każdego zamówienia do Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi.

,,Skontaktowaliśmy się ze Szpitalem i dowiedzieliśmy się, że każda wsparcie finansowe jest na wagę złota. Zaczęliśmy działać od razu. Po niespełna miesiącu przekazaliśmy 2 184 zł” - komentuje założycielka i dyrektor kreatywna obu marek, Katarzyna Pastwa.

Praca w łódzkiej manufakturze, w której powstają projekty Vanilli night&day
i Oh!Zuzy także uległa zmianie. Produkcja została podstosowana pod obecnie panujące realia. Rozpoczęto szycie kombinezonów dla medyków oraz maseczek dla najbardziej potrzebujących. 

,,To trudny czas dla polskich przedsiębiorstw, jednak uważam, że jeśli jesteśmy w stanie jakkolwiek pomóc, to należy działać. Maseczki, które wykonaliśmy przekazaliśmy do łódzkiego Domu Pomocy Społecznej Zgromadzenia Sióstr Służebniczek NMP NM.” - mówi Katarzyna Pastwa.

Vanilla night&day

Vanilla night&day to polska marka bielizny nocnej z kategorii premium, która powstała w 2006 roku. W swej ofercie posiada ekskluzywne peniuary, eleganckie piżamy oraz niezwykle kobiece koszule nocne.

Oh!Zuza

Oh!Zuza to brand założony w 2017 r. Projekty marki są estetycznie wykonane, super miękkie w dotyku. Często wyposażone w sensualne koronki, pęki różnobarwnych kwiatów, niekiedy kusząco eksponujące biust, plecy czy nogi.  

Ubrania obu marek powstają w duchu slow fashion, w łódzkiej szwalni, włókienniczym sercu Polski. Projektują je artyści z łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Materiały pochodzą z zaufanych polskich dziewiarni oraz z Włoch, Francji i Niemiec. Rozmiary: od XS do 3-4XL.

Asortyment obu marek znajduje się na stronie: https://sklep.vnd.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.