Vanilla night&day z nowym logo
Polska marka odzieży nocnej Vanilla night&day przechodzi rebranding. Prezentuje logo w nowej odsłonie.
Vanilla night&day to polska marka premium, założona w 2004 roku. W swojej ofercie posiada eleganckie peniuary, zmysłowe koszule nocne oraz kobiece, lekkie piżamy. Brand działa w duchu slow fashion. Kolekcje marki projektują artyści z łódzkiej ASP w włókienniczym sercu kraju, w manufakturze w Łodzi. Materiały pochodzą z zaufanych polskich dziewiarni oraz włoskich, francuskich i niemieckich manufaktur.
Nowe logo Vanilla night&day jest spójne z DNA i wartościami marki, które łączą w sobie świetnej jakości materiały dedykowane pewnym siebie i nowoczesnym kobietom.
,,Postawiliśmy w nowym logo na wyrazisty font. Uprościliśmy i udoskonaliliśmy proporcję, a dodatkowo zrezygnowaliśmy z fioletowego odcieniu na rzecz atramentowej czerni. Tym samym chcemy podkreślić klasę i elegancję, a przy tym niezwykłą kobiecość naszego brandu. Mamy w planach także dalszy rebranding, mający na celu zmianę wizualną strony www" - komentuje Katarzyna Pastwa, założycielka i dyrektor kreatywna marki.
Vanilla night&day w najbliższej przyszłości planuje poszerzyć zagraniczne rynki zbytu oraz docierać ze swoim asortymentem do nowych międzynarodowych klientów. Odświeżona identyfikacja wizualna ma być częścią przyjętej strategii i jej formą realizacji.
Za przygotowanie nowej odsłony logo odpowiada graphic designer Tomasz Malka.
O Vanilla night&day:
Polska marka z kategorii premium. Kreśli granice emocjonalnej więzi pomiędzy namiętnością a wyzwoleniem kobiecego piękna. Od 2006 roku tworzy unikalną nocną bieliznę delikatnie nasycając kształty sylwetki.
Kobiety Vanilli poszukują emocji i przyjemności. Romansują, kuszą, adorują, niezależnie od swojego wieku. Świadomie odkrywają swoje pragnienia, a modę wykorzystują do celebrowania własnej satysfakcji. Bawią się w odkrywanie tajemnic urzekających wieczorów i rześkich poranków.
Projekty Vanilla night&day klientki spotkają w najbardziej prestiżowych centrach handlowych świata. Bielizna marki uwielbiana jest przez Włoszki, Brytyjki, Szwedki. Jest firmą rodzinną. Wybrana jako Polska Marka magazynu Elle.
Więcej informacji udziela:
Dagmara Tarka, PR Manager, 504 730 177, dagmara.tarka@ahavapr.pl
![SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1847194362,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW
![Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.](/files/_uploaded/glownekonf_289022252,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
![Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?](/files/_uploaded/glownekonf_355597111,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Gwiazdy
![](/files/1922771799/poplawska-boks-plany-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje
Aktorka zaznacza, że trenuje boks, bo pozwala jej nauczyć się trzeźwo myśleć, analizować i szybko podejmować decyzje. Z uprawiania tej dyscypliny czerpie sporą przyjemność, zwłaszcza że robi to pod okiem mistrzyni – Sashy Sidorenko. Aleksandra Popławska podkreśla, że dla niej nie tyle liczy się zwycięstwo na ringu, ile taktyka gry, jaką przyjmuje się wobec przeciwnika.
Konsument
Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji
![](/files/1922771799/wojtasik-regulacje-2-foto,w_133,r_png,_small.png)
– Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.
Teatr
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy,w_133,r_png,_small.png)
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.