Komunikaty PR

Vanilla night&day z nowym logo

2020-04-14  |  18:28
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0 MB )

Polska marka odzieży nocnej Vanilla night&day przechodzi rebranding. Prezentuje logo w nowej odsłonie. 

Vanilla night&day to polska marka premium, założona w 2004 roku. W swojej ofercie posiada eleganckie peniuary, zmysłowe koszule nocne oraz kobiece, lekkie piżamy. Brand działa w duchu slow fashion. Kolekcje marki projektują artyści z łódzkiej ASP w włókienniczym sercu kraju, w manufakturze w Łodzi. Materiały pochodzą z zaufanych polskich dziewiarni oraz włoskich, francuskich i niemieckich manufaktur.

Nowe logo Vanilla night&day jest spójne z DNA i wartościami marki, które łączą w sobie świetnej jakości materiały dedykowane pewnym siebie i nowoczesnym kobietom.

,,Postawiliśmy w nowym logo na wyrazisty font. Uprościliśmy i udoskonaliliśmy proporcję, a dodatkowo zrezygnowaliśmy z fioletowego odcieniu na rzecz atramentowej czerni. Tym samym chcemy podkreślić klasę i elegancję, a przy tym niezwykłą kobiecość naszego brandu. Mamy w planach także dalszy rebranding, mający na celu zmianę wizualną strony www" - komentuje Katarzyna Pastwa, założycielka i dyrektor kreatywna marki.

Vanilla night&day w najbliższej przyszłości planuje poszerzyć zagraniczne rynki zbytu oraz docierać ze swoim asortymentem do nowych międzynarodowych klientów. Odświeżona identyfikacja wizualna ma być częścią przyjętej strategii i jej formą realizacji.

Za przygotowanie nowej odsłony logo odpowiada graphic designer Tomasz Malka.

O Vanilla night&day:
Polska marka z kategorii premium. Kreśli granice emocjonalnej więzi pomiędzy namiętnością a wyzwoleniem kobiecego piękna. Od 2006 roku tworzy unikalną nocną bieliznę delikatnie nasycając kształty sylwetki. 

Kobiety Vanilli poszukują emocji i przyjemności. Romansują, kuszą, adorują, niezależnie od swojego wieku. Świadomie odkrywają swoje pragnienia, a modę wykorzystują do celebrowania własnej satysfakcji. Bawią się w odkrywanie tajemnic urzekających wieczorów i rześkich poranków. 

Projekty Vanilla night&day klientki spotkają w najbardziej prestiżowych centrach handlowych świata. Bielizna marki uwielbiana jest przez Włoszki, Brytyjki, Szwedki. Jest firmą rodzinną. Wybrana jako Polska Marka magazynu Elle.

Więcej informacji udziela:

Dagmara Tarka, PR Manager, 504 730 177, dagmara.tarka@ahavapr.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park Biuro prasowe
2024-05-08 | 09:15

Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park

Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Motoryzacja

Joanna Jędrzejczyk: Chciałabym przejechać Rajd Dakar. Po zakończeniu kariery sportowej szukam czegoś, co da mi adrenalinę

Zawodniczka MMA chce spróbować swoich sił w kultowym rajdzie. Ma świadomość tego, że ta wyprawa jest niezwykle wymagająca i trzeba się do niej odpowiednio przygotować, ale przecież wielokrotnie już udowodniła, że dla niej nie ma rzeczy niemożliwych. Ostateczną decyzję w tej sprawie Joanna Jędrzejczyk podejmie po powrocie z Dubaju, gdzie będzie ćwiczyć pod okiem doświadczonego instruktora.