Vanilla night&day z nowym logo
Polska marka odzieży nocnej Vanilla night&day przechodzi rebranding. Prezentuje logo w nowej odsłonie.
Vanilla night&day to polska marka premium, założona w 2004 roku. W swojej ofercie posiada eleganckie peniuary, zmysłowe koszule nocne oraz kobiece, lekkie piżamy. Brand działa w duchu slow fashion. Kolekcje marki projektują artyści z łódzkiej ASP w włókienniczym sercu kraju, w manufakturze w Łodzi. Materiały pochodzą z zaufanych polskich dziewiarni oraz włoskich, francuskich i niemieckich manufaktur.
Nowe logo Vanilla night&day jest spójne z DNA i wartościami marki, które łączą w sobie świetnej jakości materiały dedykowane pewnym siebie i nowoczesnym kobietom.
,,Postawiliśmy w nowym logo na wyrazisty font. Uprościliśmy i udoskonaliliśmy proporcję, a dodatkowo zrezygnowaliśmy z fioletowego odcieniu na rzecz atramentowej czerni. Tym samym chcemy podkreślić klasę i elegancję, a przy tym niezwykłą kobiecość naszego brandu. Mamy w planach także dalszy rebranding, mający na celu zmianę wizualną strony www" - komentuje Katarzyna Pastwa, założycielka i dyrektor kreatywna marki.
Vanilla night&day w najbliższej przyszłości planuje poszerzyć zagraniczne rynki zbytu oraz docierać ze swoim asortymentem do nowych międzynarodowych klientów. Odświeżona identyfikacja wizualna ma być częścią przyjętej strategii i jej formą realizacji.
Za przygotowanie nowej odsłony logo odpowiada graphic designer Tomasz Malka.
O Vanilla night&day:
Polska marka z kategorii premium. Kreśli granice emocjonalnej więzi pomiędzy namiętnością a wyzwoleniem kobiecego piękna. Od 2006 roku tworzy unikalną nocną bieliznę delikatnie nasycając kształty sylwetki.
Kobiety Vanilli poszukują emocji i przyjemności. Romansują, kuszą, adorują, niezależnie od swojego wieku. Świadomie odkrywają swoje pragnienia, a modę wykorzystują do celebrowania własnej satysfakcji. Bawią się w odkrywanie tajemnic urzekających wieczorów i rześkich poranków.
Projekty Vanilla night&day klientki spotkają w najbardziej prestiżowych centrach handlowych świata. Bielizna marki uwielbiana jest przez Włoszki, Brytyjki, Szwedki. Jest firmą rodzinną. Wybrana jako Polska Marka magazynu Elle.
Więcej informacji udziela:
Dagmara Tarka, PR Manager, 504 730 177, dagmara.tarka@ahavapr.pl
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Nowy sezon? Nowe buty!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.