Vanilla night&day z nowym logo
Polska marka odzieży nocnej Vanilla night&day przechodzi rebranding. Prezentuje logo w nowej odsłonie.
Vanilla night&day to polska marka premium, założona w 2004 roku. W swojej ofercie posiada eleganckie peniuary, zmysłowe koszule nocne oraz kobiece, lekkie piżamy. Brand działa w duchu slow fashion. Kolekcje marki projektują artyści z łódzkiej ASP w włókienniczym sercu kraju, w manufakturze w Łodzi. Materiały pochodzą z zaufanych polskich dziewiarni oraz włoskich, francuskich i niemieckich manufaktur.
Nowe logo Vanilla night&day jest spójne z DNA i wartościami marki, które łączą w sobie świetnej jakości materiały dedykowane pewnym siebie i nowoczesnym kobietom.
,,Postawiliśmy w nowym logo na wyrazisty font. Uprościliśmy i udoskonaliliśmy proporcję, a dodatkowo zrezygnowaliśmy z fioletowego odcieniu na rzecz atramentowej czerni. Tym samym chcemy podkreślić klasę i elegancję, a przy tym niezwykłą kobiecość naszego brandu. Mamy w planach także dalszy rebranding, mający na celu zmianę wizualną strony www" - komentuje Katarzyna Pastwa, założycielka i dyrektor kreatywna marki.
Vanilla night&day w najbliższej przyszłości planuje poszerzyć zagraniczne rynki zbytu oraz docierać ze swoim asortymentem do nowych międzynarodowych klientów. Odświeżona identyfikacja wizualna ma być częścią przyjętej strategii i jej formą realizacji.
Za przygotowanie nowej odsłony logo odpowiada graphic designer Tomasz Malka.
O Vanilla night&day:
Polska marka z kategorii premium. Kreśli granice emocjonalnej więzi pomiędzy namiętnością a wyzwoleniem kobiecego piękna. Od 2006 roku tworzy unikalną nocną bieliznę delikatnie nasycając kształty sylwetki.
Kobiety Vanilli poszukują emocji i przyjemności. Romansują, kuszą, adorują, niezależnie od swojego wieku. Świadomie odkrywają swoje pragnienia, a modę wykorzystują do celebrowania własnej satysfakcji. Bawią się w odkrywanie tajemnic urzekających wieczorów i rześkich poranków.
Projekty Vanilla night&day klientki spotkają w najbardziej prestiżowych centrach handlowych świata. Bielizna marki uwielbiana jest przez Włoszki, Brytyjki, Szwedki. Jest firmą rodzinną. Wybrana jako Polska Marka magazynu Elle.
Więcej informacji udziela:
Dagmara Tarka, PR Manager, 504 730 177, dagmara.tarka@ahavapr.pl

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Krzysztof Skórzyński: Dla mnie Wielkanoc ma wymiar symboliczny i duchowy. Podczas przygotowań w kuchni ja jestem od wykonywania poleceń córki
Gospodarz programu „Dzień Dobry TVN” lubi celebrować Wielkanoc w dużym, rodzinnym gronie. Z ekscytacją czeka więc na te świąteczne dni i zapowiada, że w tym czasie nie stroni również od obowiązków w kuchni. Co prawda szefują w niej panie, ale on dwoi się i troi, by pomóc jak najwięcej. Krzysztof Skórzyński zapewnia, że w menu oczywiście nie zabraknie „królowej” świątecznego stołu – tradycyjnej sałatki jarzynowej, a on będzie miał duży udział w jej przygotowaniu.
Medycyna
Polscy naukowcy rozwijają technologię hodowania bionicznej trzustki. Może ona rozwiązać problem cukrzycy insulinozależnej

Zespół polskich naukowców rozwija technologię hodowania bionicznej trzustki, którą będzie można wszczepiać pacjentom kwalifikowanym obecnie do przeszczepu od zmarłego dawcy. Taka procedura jest stosowana w najcięższych przypadkach cukrzycy typu 1, a niekiedy również w cukrzycy typu 2. Badacze, tworząc innowacyjną metodę leczenia dołożyli starań, by rozwiązać ryzyko najgroźniejszego powikłania, jakim jest odrzucenie wszczepianego narządu poprzez wykrzepianie. Do zbudowania narządu będą wykorzystywane komórki pacjenta, więc układ immunologiczny nie powinien odczytywać go jako obcy.
Prawo
400 gmin w Polsce nie ma na swoim terenie apteki i sytuacja co roku się pogarsza. Samorządowcy apelują o zmiany w prawie

W ciągu ostatnich kilku lat, od wejścia w życie przepisów Apteka dla Aptekarza, zamknięto ponad 2,2 tys. aptek w Polsce, a około 400 gmin nie posiada na swoim terenie apteki. Trzech na pięciu Polaków, aby kupić leki, musi się udać po nie do innej miejscowości. Sygnatariusze listu otwartego do minister zdrowia przygotowanego przez Koalicję „Na pomoc niesamodzielnym” apelują o zmianę priorytetów w legislacji dotyczącej rynku aptek. Wzywają też do podjęcia systemowych działań przeciwdziałających wykluczeniu zdrowotnemu ze względu na miejsce zamieszkania.