Vinted podsumowuje 2022 rok
Vinted podsumowuje mijający rok w formie zestawienia 22 najciekawszych faktów, liczb, ciekawostek, które obrazują największą w Europie społeczność zrzeszoną wokół rynku rzeczy z drugiej ręki. Co ciekawe, 25% użytkowników Vinted przed dołączeniem do platformy nigdy nie kupowała odzieży używanej. W mijającym roku użytkownicy mając do wyboru w sumie ponad 800 milionów rzeczy z różnych kategorii, coraz chętniej korzystali z aplikacji w celach zakupowych uprawiając nocny couchsurfing - w Polsce niedziela o godzinie 21 cieszyła się największą popularnością. Co wydarzyło się w 2022 roku, co najczęściej kupowaliśmy, sprzedawaliśmy, ile członków platforma liczy obecnie i na jakich nowych rynkach jest już dostępna? To wszystko serwuje najnowszy raport Vinted.
Nasza społeczność
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.