Komunikaty PR

Vinted rusza z nową kampanią

2022-08-12  |  13:00
Biuro prasowe

Twoje ulubione dżinsy leżą w szufladzie przez cały rok? Jedna z Twoich przyjaciółek nadal trzyma w szafie sukienkę, którą miała na sobie na pierwszej randce? A buciki, w których Twoja pociecha stawiała pierwsze kroki są równie cenne i nadal nie potrafisz się ich pozbyć? Wspomnienia związane z daną rzeczą, które nadają jej określoną wagę i znaczenie łączą nas wszystkich. Kiedy nadchodzi czas, aby znaleźć tym rzeczom nowy dom i właściciela okazuje się, że rozstanie nie jest takie proste. Przywołują nam na myśl piękne i ważne chwile i wciąż wydaje się, że rzeczy te nadal mają ogromny potencjał, by z nich korzystać.  Warto się nimi dzielić i podać dalej - jeśli już ich nie używamy, możemy sprawić, że ktoś inny nada im nowe znaczenie i dla nowego właściciela będą wcale nie mniej ważne. Ludzie uwielbiają słuchać historii, które kryją się za rzeczami z drugiej ręki, jakie nabywają.

Dzięki platformom z drugiej ręki, takim jak Vinted, czyjś ukochany przedmiot może zmienić się w czyjś pierwszy. Warto podzielić się historią wspomnień, które czynią daną rzecz tak wyjątkową. Platforma Vinted chciałaby zainspirować i zachęcić jeszcze więcej osób do angażowania się w modę cyrkularną i rzeczy z drugiej ręki, ale także podkreślić siłę swojej społeczności.  15 sierpnia b.r. Vinted zaprezentuje w Polsce odsłonę swojej najnowszej kampanii, która opowiada kilka prawdziwych historii przedmiotów, kupionych i sprzedanych w aplikacji Vinted. W celu jej realizacji, Vinted zwróciło się z prośbą do swojej społeczności o podzielenie się swoimi najcenniejszymi doświadczeniami związanymi z rzeczami, które członkowie sprzedają/sprzedali lub kupili.

 

Lena, redaktorka z Niemiec

„Na Vinted znalazłam nie tylko prawdziwe modowe perełki, ale i zyskałam przyjaciółkę na całe życie: w 2012 roku pojechałam do Londynu jako au pair. Na forum Vinted poznałam Janę, która przeniosła się do Londynu w tym samym czasie. Trudno w to uwierzyć, ale rodzina, która ją gościła, jak się okazało  mieszkała zaledwie dwie ulice ode mnie. Dziesięć lat później nadal śmiejemy się z tego zabawnego zbiegu okoliczności, ponieważ do dziś pozostajemy bliskimi przyjaciółkami”.

“Sharing is caring”

Mam stałą klientkę, która za każdym razem kiedy coś ode mnie kupi, dzieli się ze mną swoimi doświadczeniami z noszenia tych rzeczy.  Na przykład na spotkanie, na którym rozstała się ze swoim byłym chłopakiem założyła marynarkę, którą kupiła ode mnie rok wcześniej, a która w tej trudnej sytuacji dodała jej pewności siebie i siły. 

Możesz sprawić, że rzeczy które sprzedajesz na Vinted staną się jeszcze cenniejsze - zainspiruj nowego właściciela, opowiadając mu historię przedmiotów, które właśnie kupił. Jak to zrobić?

  • Anegdota

Przygotowując kartkę z podziękowaniami dla osoby, która właśnie kupiła od Ciebie np. bluzkę, nie wahaj się dodać krótkiej anegdoty, ciekawostki, która się z tą rzeczą wiążę, To właśnie  m.in. ona wyróżnia Twój przedmiot spośród innych i pokazuje, jak bardzo zależy Ci, by podarować jej nowe życie. Czy była to kurtka, którą nosiłaś do  swojej pierwszej pracy? A może plecak, który podróżował z tobą po całym świecie? Ludzie uwielbiają słuchać historii, które kryją się za rzeczami z drugiej ręki, jakie nabywają.

  • Warto dziękować

Kiedy sprzedana rzecz wyruszy w drogę i rozpocznie nowy rozdział, nie zapomnij podziękować kupującemu. Dzięki niemu Twoja rzecz dostała drugie życie i zamiast trafić do kosza czy spoczywać na dnie worka w piwnicy tworzy swoją nową historię. To jest właśnie cyrkularna gospodarka, której warto być częścią. 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.