Vinted rusza z nową kampanią
Twoje ulubione dżinsy leżą w szufladzie przez cały rok? Jedna z Twoich przyjaciółek nadal trzyma w szafie sukienkę, którą miała na sobie na pierwszej randce? A buciki, w których Twoja pociecha stawiała pierwsze kroki są równie cenne i nadal nie potrafisz się ich pozbyć? Wspomnienia związane z daną rzeczą, które nadają jej określoną wagę i znaczenie łączą nas wszystkich. Kiedy nadchodzi czas, aby znaleźć tym rzeczom nowy dom i właściciela okazuje się, że rozstanie nie jest takie proste. Przywołują nam na myśl piękne i ważne chwile i wciąż wydaje się, że rzeczy te nadal mają ogromny potencjał, by z nich korzystać. Warto się nimi dzielić i podać dalej - jeśli już ich nie używamy, możemy sprawić, że ktoś inny nada im nowe znaczenie i dla nowego właściciela będą wcale nie mniej ważne. Ludzie uwielbiają słuchać historii, które kryją się za rzeczami z drugiej ręki, jakie nabywają.
Dzięki platformom z drugiej ręki, takim jak Vinted, czyjś ukochany przedmiot może zmienić się w czyjś pierwszy. Warto podzielić się historią wspomnień, które czynią daną rzecz tak wyjątkową. Platforma Vinted chciałaby zainspirować i zachęcić jeszcze więcej osób do angażowania się w modę cyrkularną i rzeczy z drugiej ręki, ale także podkreślić siłę swojej społeczności. 15 sierpnia b.r. Vinted zaprezentuje w Polsce odsłonę swojej najnowszej kampanii, która opowiada kilka prawdziwych historii przedmiotów, kupionych i sprzedanych w aplikacji Vinted. W celu jej realizacji, Vinted zwróciło się z prośbą do swojej społeczności o podzielenie się swoimi najcenniejszymi doświadczeniami związanymi z rzeczami, które członkowie sprzedają/sprzedali lub kupili.
Lena, redaktorka z Niemiec
„Na Vinted znalazłam nie tylko prawdziwe modowe perełki, ale i zyskałam przyjaciółkę na całe życie: w 2012 roku pojechałam do Londynu jako au pair. Na forum Vinted poznałam Janę, która przeniosła się do Londynu w tym samym czasie. Trudno w to uwierzyć, ale rodzina, która ją gościła, jak się okazało mieszkała zaledwie dwie ulice ode mnie. Dziesięć lat później nadal śmiejemy się z tego zabawnego zbiegu okoliczności, ponieważ do dziś pozostajemy bliskimi przyjaciółkami”.
“Sharing is caring”
Mam stałą klientkę, która za każdym razem kiedy coś ode mnie kupi, dzieli się ze mną swoimi doświadczeniami z noszenia tych rzeczy. Na przykład na spotkanie, na którym rozstała się ze swoim byłym chłopakiem założyła marynarkę, którą kupiła ode mnie rok wcześniej, a która w tej trudnej sytuacji dodała jej pewności siebie i siły.
Możesz sprawić, że rzeczy które sprzedajesz na Vinted staną się jeszcze cenniejsze - zainspiruj nowego właściciela, opowiadając mu historię przedmiotów, które właśnie kupił. Jak to zrobić?
- Anegdota
Przygotowując kartkę z podziękowaniami dla osoby, która właśnie kupiła od Ciebie np. bluzkę, nie wahaj się dodać krótkiej anegdoty, ciekawostki, która się z tą rzeczą wiążę, To właśnie m.in. ona wyróżnia Twój przedmiot spośród innych i pokazuje, jak bardzo zależy Ci, by podarować jej nowe życie. Czy była to kurtka, którą nosiłaś do swojej pierwszej pracy? A może plecak, który podróżował z tobą po całym świecie? Ludzie uwielbiają słuchać historii, które kryją się za rzeczami z drugiej ręki, jakie nabywają.
- Warto dziękować
Kiedy sprzedana rzecz wyruszy w drogę i rozpocznie nowy rozdział, nie zapomnij podziękować kupującemu. Dzięki niemu Twoja rzecz dostała drugie życie i zamiast trafić do kosza czy spoczywać na dnie worka w piwnicy tworzy swoją nową historię. To jest właśnie cyrkularna gospodarka, której warto być częścią.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.