Komunikaty PR

Vinted rusza z nową kampanią

2022-08-12  |  13:00
Biuro prasowe

Twoje ulubione dżinsy leżą w szufladzie przez cały rok? Jedna z Twoich przyjaciółek nadal trzyma w szafie sukienkę, którą miała na sobie na pierwszej randce? A buciki, w których Twoja pociecha stawiała pierwsze kroki są równie cenne i nadal nie potrafisz się ich pozbyć? Wspomnienia związane z daną rzeczą, które nadają jej określoną wagę i znaczenie łączą nas wszystkich. Kiedy nadchodzi czas, aby znaleźć tym rzeczom nowy dom i właściciela okazuje się, że rozstanie nie jest takie proste. Przywołują nam na myśl piękne i ważne chwile i wciąż wydaje się, że rzeczy te nadal mają ogromny potencjał, by z nich korzystać.  Warto się nimi dzielić i podać dalej - jeśli już ich nie używamy, możemy sprawić, że ktoś inny nada im nowe znaczenie i dla nowego właściciela będą wcale nie mniej ważne. Ludzie uwielbiają słuchać historii, które kryją się za rzeczami z drugiej ręki, jakie nabywają.

Dzięki platformom z drugiej ręki, takim jak Vinted, czyjś ukochany przedmiot może zmienić się w czyjś pierwszy. Warto podzielić się historią wspomnień, które czynią daną rzecz tak wyjątkową. Platforma Vinted chciałaby zainspirować i zachęcić jeszcze więcej osób do angażowania się w modę cyrkularną i rzeczy z drugiej ręki, ale także podkreślić siłę swojej społeczności.  15 sierpnia b.r. Vinted zaprezentuje w Polsce odsłonę swojej najnowszej kampanii, która opowiada kilka prawdziwych historii przedmiotów, kupionych i sprzedanych w aplikacji Vinted. W celu jej realizacji, Vinted zwróciło się z prośbą do swojej społeczności o podzielenie się swoimi najcenniejszymi doświadczeniami związanymi z rzeczami, które członkowie sprzedają/sprzedali lub kupili.

 

Lena, redaktorka z Niemiec

„Na Vinted znalazłam nie tylko prawdziwe modowe perełki, ale i zyskałam przyjaciółkę na całe życie: w 2012 roku pojechałam do Londynu jako au pair. Na forum Vinted poznałam Janę, która przeniosła się do Londynu w tym samym czasie. Trudno w to uwierzyć, ale rodzina, która ją gościła, jak się okazało  mieszkała zaledwie dwie ulice ode mnie. Dziesięć lat później nadal śmiejemy się z tego zabawnego zbiegu okoliczności, ponieważ do dziś pozostajemy bliskimi przyjaciółkami”.

“Sharing is caring”

Mam stałą klientkę, która za każdym razem kiedy coś ode mnie kupi, dzieli się ze mną swoimi doświadczeniami z noszenia tych rzeczy.  Na przykład na spotkanie, na którym rozstała się ze swoim byłym chłopakiem założyła marynarkę, którą kupiła ode mnie rok wcześniej, a która w tej trudnej sytuacji dodała jej pewności siebie i siły. 

Możesz sprawić, że rzeczy które sprzedajesz na Vinted staną się jeszcze cenniejsze - zainspiruj nowego właściciela, opowiadając mu historię przedmiotów, które właśnie kupił. Jak to zrobić?

  • Anegdota

Przygotowując kartkę z podziękowaniami dla osoby, która właśnie kupiła od Ciebie np. bluzkę, nie wahaj się dodać krótkiej anegdoty, ciekawostki, która się z tą rzeczą wiążę, To właśnie  m.in. ona wyróżnia Twój przedmiot spośród innych i pokazuje, jak bardzo zależy Ci, by podarować jej nowe życie. Czy była to kurtka, którą nosiłaś do  swojej pierwszej pracy? A może plecak, który podróżował z tobą po całym świecie? Ludzie uwielbiają słuchać historii, które kryją się za rzeczami z drugiej ręki, jakie nabywają.

  • Warto dziękować

Kiedy sprzedana rzecz wyruszy w drogę i rozpocznie nowy rozdział, nie zapomnij podziękować kupującemu. Dzięki niemu Twoja rzecz dostała drugie życie i zamiast trafić do kosza czy spoczywać na dnie worka w piwnicy tworzy swoją nową historię. To jest właśnie cyrkularna gospodarka, której warto być częścią. 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć