Komunikaty PR

VIVO! Krosno szuka stylowych ambasadorów oraz nagradza za zakupy!

2020-09-28  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania jpg ( 0.18 MB )

Na drugą połowę września VIVO! Krosno przygotowało szereg niespodzianek i dobrej zabawy. To elementy obchodów trzecich urodzin centrum handlowego. Wszyscy chętni mogą wziąć udział w konkursie związanym z rejestrowaniem paragonów, w której do wygrania będzie mnóstwo ciekawych i wartościowych nagród. Kolejną propozycja kierowana jest do osób mających własny styl, lubiących bawić się modą i ciekawych świata.

„Stylowe VIVO!”, czyli zostań ambasadorem VIVO! Krosno

To akcja, do której zaproszeni mogą czuć się mieszkańcy miasta wyróżniający się kreatywnym podejściem do mody, stylu, otwarci na nowe wyzwania i wyróżniający się niebanalną osobowością, którą tak uwielbia aparat fotograficzny! Zabawa ma wyłonić ambasadorów, którzy wezmą udział w kampanii reklamowej centrum handlowego oraz będą promować wyjątkowe miejsca w regionie. Wcześniej czeka ich mini-casting i profesjonalna sesja zdjęciowa.

- Stylowe VIVO! to doskonała zabawa, ale też okazja do pokazania, że Krosno pełne jest ciekawych osobowości z fascynującą historią i pasją. Nieważne, ile ktoś ma lat - tu ważny jest styl i to „coś”, co wyróżnia właśnie daną osobę. Dodatkowo można zgarnąć Karty Podarunkowe o wartości 500 zł na zakupy w VIVO! Krosno. Na zgłoszenia czekamy do 30 września do godziny 20.00 - mówi Izabela Malecha, Dyrektor VIVO! Krosno.

Jak zgłosić swój udział? To bardzo proste: od 19 września zdjęcia konkursowe należy wysłać na adres e-mail: konkursvivo@goodfellows.pl. Do zgłoszenia należy obowiązkowo dołączyć krótki opis zawierający informacje dotyczące stylu życia, zainteresowań, pasji lub innych czynników wyróżniających kandydata (do 10 zdań).

Nagrody za paragony, czyli jak z VIVO! wyjechać skuterem!

Poszukiwanie stylowych ambasadorów to nie jedna propozycja na nadchodzący czas. Już dziś rusza kolejna urodzinowa zabawa, w której można zdobyć mnóstwo nagród rzeczowych oraz Karty Podarunkowe na zakupy w centrum handlowym. Zasady akcji są bardzo proste: należy zbierać paragony za zakupy zrobione w VIVO! Krosno w dniach 21.09-03.10 oraz rejestrować je na specjalnym stoisku konkursowym. Będzie ono działać w dniach 28.09-03.10. Nagrody rzeczowe - wśród nich skuter, 55-calowy telewizor, wartościowe zestawy biżuterii, laptop, deskorolka elektryczna, a nawet… rower stacjonarny - trafią do tych osób, które w trakcie całej akcji zarejestrują paragony na najwyższą łączną kwotę. Ponadto można będzie również powalczyć o jedną z ponad 250 nagród dziennych przygotowanych przez najemców, w tym Karty Podarunkowe VIVO! Te z kolei otrzymają osoby, które rejestrując paragony danego dnia, wezmą udział w dodatkowej zabawie. Będzie ona polegać na oszacowaniu liczby czekoladek VIVO!, znajdujących się w specjalnej urnie na stoisku konkursowym. Każdego dnia 25 osób, które zgadną tę liczbę lub będą najbliżej niej, otrzyma nagrody. Łączna pula nagród w konkursie to blisko 25 tys. zł.

Szczegółowy regulamin obydwu akcji znajduje się na: www.vivo-krosno.pl.

Serdecznie zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.