Komunikaty PR

VIVO! Krosno szuka stylowych ambasadorów oraz nagradza za zakupy!

2020-09-28  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania jpg ( 0.18 MB )

Na drugą połowę września VIVO! Krosno przygotowało szereg niespodzianek i dobrej zabawy. To elementy obchodów trzecich urodzin centrum handlowego. Wszyscy chętni mogą wziąć udział w konkursie związanym z rejestrowaniem paragonów, w której do wygrania będzie mnóstwo ciekawych i wartościowych nagród. Kolejną propozycja kierowana jest do osób mających własny styl, lubiących bawić się modą i ciekawych świata.

„Stylowe VIVO!”, czyli zostań ambasadorem VIVO! Krosno

To akcja, do której zaproszeni mogą czuć się mieszkańcy miasta wyróżniający się kreatywnym podejściem do mody, stylu, otwarci na nowe wyzwania i wyróżniający się niebanalną osobowością, którą tak uwielbia aparat fotograficzny! Zabawa ma wyłonić ambasadorów, którzy wezmą udział w kampanii reklamowej centrum handlowego oraz będą promować wyjątkowe miejsca w regionie. Wcześniej czeka ich mini-casting i profesjonalna sesja zdjęciowa.

- Stylowe VIVO! to doskonała zabawa, ale też okazja do pokazania, że Krosno pełne jest ciekawych osobowości z fascynującą historią i pasją. Nieważne, ile ktoś ma lat - tu ważny jest styl i to „coś”, co wyróżnia właśnie daną osobę. Dodatkowo można zgarnąć Karty Podarunkowe o wartości 500 zł na zakupy w VIVO! Krosno. Na zgłoszenia czekamy do 30 września do godziny 20.00 - mówi Izabela Malecha, Dyrektor VIVO! Krosno.

Jak zgłosić swój udział? To bardzo proste: od 19 września zdjęcia konkursowe należy wysłać na adres e-mail: konkursvivo@goodfellows.pl. Do zgłoszenia należy obowiązkowo dołączyć krótki opis zawierający informacje dotyczące stylu życia, zainteresowań, pasji lub innych czynników wyróżniających kandydata (do 10 zdań).

Nagrody za paragony, czyli jak z VIVO! wyjechać skuterem!

Poszukiwanie stylowych ambasadorów to nie jedna propozycja na nadchodzący czas. Już dziś rusza kolejna urodzinowa zabawa, w której można zdobyć mnóstwo nagród rzeczowych oraz Karty Podarunkowe na zakupy w centrum handlowym. Zasady akcji są bardzo proste: należy zbierać paragony za zakupy zrobione w VIVO! Krosno w dniach 21.09-03.10 oraz rejestrować je na specjalnym stoisku konkursowym. Będzie ono działać w dniach 28.09-03.10. Nagrody rzeczowe - wśród nich skuter, 55-calowy telewizor, wartościowe zestawy biżuterii, laptop, deskorolka elektryczna, a nawet… rower stacjonarny - trafią do tych osób, które w trakcie całej akcji zarejestrują paragony na najwyższą łączną kwotę. Ponadto można będzie również powalczyć o jedną z ponad 250 nagród dziennych przygotowanych przez najemców, w tym Karty Podarunkowe VIVO! Te z kolei otrzymają osoby, które rejestrując paragony danego dnia, wezmą udział w dodatkowej zabawie. Będzie ona polegać na oszacowaniu liczby czekoladek VIVO!, znajdujących się w specjalnej urnie na stoisku konkursowym. Każdego dnia 25 osób, które zgadną tę liczbę lub będą najbliżej niej, otrzyma nagrody. Łączna pula nagród w konkursie to blisko 25 tys. zł.

Szczegółowy regulamin obydwu akcji znajduje się na: www.vivo-krosno.pl.

Serdecznie zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.