Komunikaty PR

VIVO! Krosno szuka stylowych ambasadorów oraz nagradza za zakupy!

2020-09-28  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania jpg ( 0.18 MB )

Na drugą połowę września VIVO! Krosno przygotowało szereg niespodzianek i dobrej zabawy. To elementy obchodów trzecich urodzin centrum handlowego. Wszyscy chętni mogą wziąć udział w konkursie związanym z rejestrowaniem paragonów, w której do wygrania będzie mnóstwo ciekawych i wartościowych nagród. Kolejną propozycja kierowana jest do osób mających własny styl, lubiących bawić się modą i ciekawych świata.

„Stylowe VIVO!”, czyli zostań ambasadorem VIVO! Krosno

To akcja, do której zaproszeni mogą czuć się mieszkańcy miasta wyróżniający się kreatywnym podejściem do mody, stylu, otwarci na nowe wyzwania i wyróżniający się niebanalną osobowością, którą tak uwielbia aparat fotograficzny! Zabawa ma wyłonić ambasadorów, którzy wezmą udział w kampanii reklamowej centrum handlowego oraz będą promować wyjątkowe miejsca w regionie. Wcześniej czeka ich mini-casting i profesjonalna sesja zdjęciowa.

- Stylowe VIVO! to doskonała zabawa, ale też okazja do pokazania, że Krosno pełne jest ciekawych osobowości z fascynującą historią i pasją. Nieważne, ile ktoś ma lat - tu ważny jest styl i to „coś”, co wyróżnia właśnie daną osobę. Dodatkowo można zgarnąć Karty Podarunkowe o wartości 500 zł na zakupy w VIVO! Krosno. Na zgłoszenia czekamy do 30 września do godziny 20.00 - mówi Izabela Malecha, Dyrektor VIVO! Krosno.

Jak zgłosić swój udział? To bardzo proste: od 19 września zdjęcia konkursowe należy wysłać na adres e-mail: konkursvivo@goodfellows.pl. Do zgłoszenia należy obowiązkowo dołączyć krótki opis zawierający informacje dotyczące stylu życia, zainteresowań, pasji lub innych czynników wyróżniających kandydata (do 10 zdań).

Nagrody za paragony, czyli jak z VIVO! wyjechać skuterem!

Poszukiwanie stylowych ambasadorów to nie jedna propozycja na nadchodzący czas. Już dziś rusza kolejna urodzinowa zabawa, w której można zdobyć mnóstwo nagród rzeczowych oraz Karty Podarunkowe na zakupy w centrum handlowym. Zasady akcji są bardzo proste: należy zbierać paragony za zakupy zrobione w VIVO! Krosno w dniach 21.09-03.10 oraz rejestrować je na specjalnym stoisku konkursowym. Będzie ono działać w dniach 28.09-03.10. Nagrody rzeczowe - wśród nich skuter, 55-calowy telewizor, wartościowe zestawy biżuterii, laptop, deskorolka elektryczna, a nawet… rower stacjonarny - trafią do tych osób, które w trakcie całej akcji zarejestrują paragony na najwyższą łączną kwotę. Ponadto można będzie również powalczyć o jedną z ponad 250 nagród dziennych przygotowanych przez najemców, w tym Karty Podarunkowe VIVO! Te z kolei otrzymają osoby, które rejestrując paragony danego dnia, wezmą udział w dodatkowej zabawie. Będzie ona polegać na oszacowaniu liczby czekoladek VIVO!, znajdujących się w specjalnej urnie na stoisku konkursowym. Każdego dnia 25 osób, które zgadną tę liczbę lub będą najbliżej niej, otrzyma nagrody. Łączna pula nagród w konkursie to blisko 25 tys. zł.

Szczegółowy regulamin obydwu akcji znajduje się na: www.vivo-krosno.pl.

Serdecznie zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.