W „Świątecznej Aurze” - kolekcja polskiej marki Kovalowe

Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events
Kościuszki 65/28
30-114 Kraków
biuro|luckymonday.pl| |biuro|luckymonday.pl
+48 691769463
www.luckymonday.pl
W specjalnej, limitowanej edycji znaleźć można bluzki Aura w kolorze czerwonym i białym, bluzkę Multi oraz garnitur w mieniących się niebiesko-zielonych barwach. Projekty z najnowszej kolekcji to odpowiedź marki Kovalowe na aktualne potrzeby kobiet, które planują spędzić świąteczny czas w domowym zaciszu, czując się przy tym pięknie i wygodnie.
Kovalowe to duet sióstr, który z powodzeniem wkroczył na modowy rynek dwa lata temu. Kolekcje tej polskiej marki, takie jak „New Romantic” czy „Woman” prezentowane były na licznych wydarzeniach modowych w Polsce oraz w Europie podczas Fashion Week w Berlinie, Mediolanie i Paryżu. Najnowszy projekt Kovalowe zrealizowany został z myślą o nadchodzących Świętach Bożego Narodzenia i Nowym Roku. Stąd kolorystyka typowo zimowa i świąteczna, w której królują biel, czerwień i zieleń. Jednak poszczególne produkty z kolekcji „Świąteczna Aura” zostały zaprojektowane w sposób uniwersalny, tak, aby mogły stać się elementem całorocznych stylizacji. Marka dbając o aspekt ekologiczny, wyprodukowała kolekcję w limitowanym nakładzie. To odpowiedź na wszechobecny konsumpcjonizm, przeciwieństwo do działań sklepów sieciowych.
Dzięki najnowszej kolekcji każda kobieta - bez względu na wiek, rozmiar, typ figury, poczuje się wyjątkowo i kobieco. Pomoże w tym z pewnością bluzka AURA, która dopasowuje się do każdego rodzaju sylwetki, jest wygodna, praktyczna i dostępna do rozmiaru XXXL. Konstrukcja krótszej falbany na przodzie bluzki została wykonana w taki sposób, aby ukryć wszelkie niedoskonałości. Dekoracyjne „skrzydełka” kształtują linię ramion. Dzięki wiązaniom przy szyi można nosić bluzkę na wiele sposobów, według własnych upodobań. AURA dostępna jest w kolorze białym i czerwonym.
Niestandardową propozycją marki jest koszula MULTI z odpinanymi rękawami oraz kołnierzem. Konstrukcja jest zaprojektowana tak, aby szybko i łatwo zmieniać zestawienia koszuli. Wystarczy odpiąć daną część i cieszyć się zupełnie nową stylizacją. Do wyboru jest albo wersja minimalistyczna, albo pełna efektownych detali (ozdobny kołnierz, szersze rękawy). Bluzka dostępna jest w kolorze białym.
Kolekcja „Świąteczna Aura” została wzbogacona także o zestaw limitowany – damski garnitur z wielofunkcyjnym paskiem. Mieniące się niebiesko-zielone kolory przypominają nam o magii świąt. Garnitur uszyty jest z lnu, w pięknej, niespotykanej kolorystyce. Dostępny ze spódnicą midi lub mini.
Uniwersalność, wygoda, elegancja, kobiecość to główne cechy kolekcji „Świąteczna Aura”, która dostępna jest w sprzedaży na stronie internetowej projektantek.
Więcej informacji na stronach:
http://kovalowe.pl
https://www.instagram.com/kovalowe/
https://www.facebook.com/kovalowee/
Zdjęcia do sesji: Ola Bodnaruś
Modelki, Model: Katarzyna Zając, Karolina Maślach, Grzegorz Kowal
Makijaż: Make-up Artist Paula Puto
Fryzury: Studio Duet Agnieszka Buczek
Lokalizacja sesji: Karczma Jorgula Nowa Dęba

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.