Komunikaty PR

Wakacyjna kolekcja ubrań i dodatków Barbie dostępna w sklepach sieci Biedronka

2020-07-29  |  13:15
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Do pobrania Barbie ( 31.25 MB )

Sieć Biedronka we współpracy z firmą Mattel przygotowała wyjątkową kolekcję Barbie x Biedronka dostępną w sklepach Biedronka od 30 lipca. To pierwsza  tak szeroka oferta, dzięki niej w sklepach zagoszczą casualowe, oryginalne ubrania i dodatki dla kobiet z licencjonowanym logo marki.  

„Możesz być, kim chcesz, możesz stylizować się na różne sposoby, ważne, żebyś pozostała sobą!” - to przesłanie towarzyszy pojawieniu się wakacyjnej oferty ubrań i dodatków marki Barbie w sklepach sieci Biedronka. Wprowadzając do swoich sklepów tę wyjątkową kolekcję, sieć zachęca nastolatki oraz kobiety z całej Polski do kreowania własnego stylu, zabawy modą oraz do  wyrażania własnej indywidualności.

Kolekcja przygotowana wspólnie z firmą Mattel jest dla nas niezwykle istotna. Dzięki niej już 30 lipca na półki sklepów w całej Polsce trafią wyjątkowe i kultowe produkty - kolekcja ubrań i dodatków z licencją marki oraz lalki Barbie. Jako największa sieć handlowa w Polsce nawiązujemy współpracę z markami, które reprezentują i promują tożsame dla nas wartości, takie jak odwaga, różnorodność oraz indywidualność.- Kinga Papiernik, dyrektor kategorii non-food w sieci Biedronka.

Modele dostępne w wakacyjnej kolekcji Biedronka x Barbie od 30 lipca do 12 sierpnia lub do wyczerpania zapasów bez wątpienia przypadną do gustu zarówno młodszym, jak i starszym klientkom sieci. Wśród produktów dostępnych w sklepach znajdą się licencjonowane ubrania z logo Barbie, takie jak: t-shirty (24,99 zł/szt.), leginsy lub szorty (24,99 zł/szt.),  stroje kąpielowe (34,99 zł/szt.),  piżamy (29,99 zł/ szt.) czy bielizna (17,99 zł/opak.). Wśród oryginalnych dodatków znaleźć będzie można plażowe koce (34,99 zł/szt.) oraz pościel (59,90 zł/komplet), a dla miłośniczek porządku – małe oraz duże planery (9,99 zł lub 19,99 zł/szt.) idealne na wakacyjne podróże. Najmłodszym sieć Biedronka zaproponuje trzy modele lalek Barbie z kolekcji Fashionistas, które zachęcą dziewczynki do eksperymentów modowych! Lalki Barbie w sklepach sieci będzie można kupić za jedyne 34,99 zł/sztukę.

Biedronka, jako największa sieć handlowa w Polsce, wciąż stara się urozmaicać swoją ofertę produktową. W tym roku po raz pierwszy nawiązaliśmy tak szeroką  współpracę z firmą Mattel i w jej wyniku wprowadziliśmy do naszej oferty produkty z kolekcji Barbie x Biedronka. Dzięki współpracy z kultowymi, cenionymi markami wciąż poszerzamy nasz asortyment produktów i dbamy o to, aby trafiały one w gusta jak najszerszego grona konsumentów. - Olga Limanowska, kupiec odpowiedzialna za ofertę Barbie w sieci Biedronka

Ofercie Barbie x Biedronka towarzyszy kampania marketingowa, która startuje 27.07 w Internecie na platformie Player, Facebooku i na Instagramie we współpracy  z influencerkami, które odważnie eksperymentują z własnym stylem. Ich zadaniem jest zachęcenie miłośniczek mody do wyrażania indywidualności i eksperymentów modowych razem z marką Barbie. Efekty tych działań już niedługo będzie można znaleźć w social mediach pod hasztagiem #mojstylzbarbie.

Produkty z kolekcji Barbie x Biedronka będą dostępne w sklepach Biedronka w całej Polsce od 30 lipca do 12 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.