Wakacyjna kolekcja ubrań i dodatków Barbie dostępna w sklepach sieci Biedronka
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Sieć Biedronka we współpracy z firmą Mattel przygotowała wyjątkową kolekcję Barbie x Biedronka dostępną w sklepach Biedronka od 30 lipca. To pierwsza tak szeroka oferta, dzięki niej w sklepach zagoszczą casualowe, oryginalne ubrania i dodatki dla kobiet z licencjonowanym logo marki.
„Możesz być, kim chcesz, możesz stylizować się na różne sposoby, ważne, żebyś pozostała sobą!” - to przesłanie towarzyszy pojawieniu się wakacyjnej oferty ubrań i dodatków marki Barbie w sklepach sieci Biedronka. Wprowadzając do swoich sklepów tę wyjątkową kolekcję, sieć zachęca nastolatki oraz kobiety z całej Polski do kreowania własnego stylu, zabawy modą oraz do wyrażania własnej indywidualności.
Kolekcja przygotowana wspólnie z firmą Mattel jest dla nas niezwykle istotna. Dzięki niej już 30 lipca na półki sklepów w całej Polsce trafią wyjątkowe i kultowe produkty - kolekcja ubrań i dodatków z licencją marki oraz lalki Barbie. Jako największa sieć handlowa w Polsce nawiązujemy współpracę z markami, które reprezentują i promują tożsame dla nas wartości, takie jak odwaga, różnorodność oraz indywidualność.- Kinga Papiernik, dyrektor kategorii non-food w sieci Biedronka.
Modele dostępne w wakacyjnej kolekcji Biedronka x Barbie od 30 lipca do 12 sierpnia lub do wyczerpania zapasów bez wątpienia przypadną do gustu zarówno młodszym, jak i starszym klientkom sieci. Wśród produktów dostępnych w sklepach znajdą się licencjonowane ubrania z logo Barbie, takie jak: t-shirty (24,99 zł/szt.), leginsy lub szorty (24,99 zł/szt.), stroje kąpielowe (34,99 zł/szt.), piżamy (29,99 zł/ szt.) czy bielizna (17,99 zł/opak.). Wśród oryginalnych dodatków znaleźć będzie można plażowe koce (34,99 zł/szt.) oraz pościel (59,90 zł/komplet), a dla miłośniczek porządku – małe oraz duże planery (9,99 zł lub 19,99 zł/szt.) idealne na wakacyjne podróże. Najmłodszym sieć Biedronka zaproponuje trzy modele lalek Barbie z kolekcji Fashionistas, które zachęcą dziewczynki do eksperymentów modowych! Lalki Barbie w sklepach sieci będzie można kupić za jedyne 34,99 zł/sztukę.
Biedronka, jako największa sieć handlowa w Polsce, wciąż stara się urozmaicać swoją ofertę produktową. W tym roku po raz pierwszy nawiązaliśmy tak szeroką współpracę z firmą Mattel i w jej wyniku wprowadziliśmy do naszej oferty produkty z kolekcji Barbie x Biedronka. Dzięki współpracy z kultowymi, cenionymi markami wciąż poszerzamy nasz asortyment produktów i dbamy o to, aby trafiały one w gusta jak najszerszego grona konsumentów. - Olga Limanowska, kupiec odpowiedzialna za ofertę Barbie w sieci Biedronka
Ofercie Barbie x Biedronka towarzyszy kampania marketingowa, która startuje 27.07 w Internecie na platformie Player, Facebooku i na Instagramie we współpracy z influencerkami, które odważnie eksperymentują z własnym stylem. Ich zadaniem jest zachęcenie miłośniczek mody do wyrażania indywidualności i eksperymentów modowych razem z marką Barbie. Efekty tych działań już niedługo będzie można znaleźć w social mediach pod hasztagiem #mojstylzbarbie.
Produkty z kolekcji Barbie x Biedronka będą dostępne w sklepach Biedronka w całej Polsce od 30 lipca do 12 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.