Komunikaty PR

Wakacyjne przygody z Jack Wolfskin!

2023-07-31  |  01:00
Biuro prasowe

Lato to okres, kiedy chwytamy każdą okazję na spędzenie czasu na świeżym powietrzu. Wakacyjne plany mogą być różnorodne - od ekscytujących wypraw w góry, po relaksujące city breaki. Bez względu na to, czy Twojemu sercu bliżej do natury czy do miasta, na każdą aktywność trzeba być odpowiednio przygotowanym. Podczas trwających właśnie wyprzedaży sezonowych w sklepach Jack Wolfskin każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie!

Dla miłośników natury, górskie wyprawy to idealna forma spędzania wakacji. Wędrując po malowniczych szlakach, możemy odkrywać zapierające dech w piersiach widoki, chłonąć przyrodę i delektować się świeżym powietrzem. Wyprawy górskie wymagają jednak szczególnego przygotowania, dlatego Jack Wolfskin przychodzi z kolekcją Discover Recover. Znajdziemy w niej wygodne buty Terraquest, zapewniające wsparcie i komfort podczas długich wędrówek i zdobywania szczytów. Z kolei model Spirit A.D.E. zapewni stopom regenerację po wymagającym dniu, gdy nadejdzie już czas na zasłużony odpoczynek.

Dla tych, którzy cenią sobie aktywność na świeżym powietrzu, ale preferują bardziej spokojne formy wędrówek, doskonałym wyborem będzie hiking. Letnie i funkcjonalne ubrania, na przykład z kolekcji Light Hiking od Jack Wolfskin, to klucz do udanych górskich wypraw. Oddychające i przeciwdeszczowe, a przede wszystkim niezwykle lekkie bluzy, kurtki i t-shirty pozwolą cieszyć się każdą chwilą na łonie natury, bez zbędnego obciążenia. Niezależnie od warunków pogodowych, produkty Light Hiking od marki Jack Wolfskin zapewnią komfort i swobodę ruchu podczas wakacyjnych górskich wypraw.

Pasjonaci rowerowych aktywności z pewnością nie przejdą obojętnie obok kolekcji Bikepacking, pełnej praktycznych i wytrzymałych produktów przeznaczonych na długie wyprawy. Fani dwóch kółek wyposażeni w sakwy rowerowe Morobbia mogą wyruszać na długie trasy przez malownicze krajobrazy i urokliwe miasteczka wyposażeni w cały niezbędny ekwipunek. Podczas każdej wyprawy rowerowej nieodzowne są także spodenki z komfortową wkładką. Do tego oddychająca, szybkoschnąca koszulka, która utrzymuje świeżość nawet podczas długich tras. Obecne w kolekcjach Jack Wolfskin t-shirty i kurtki są idealnym wyborem i pozwolą cieszyć się jazdą na nawet najbardziej wymagającym szlaku. Z takim wyposażeniem można ruszać na każdą wyprawę!

Dla tych, dla których odkrywanie miejskiej dżungli jest równie ekscytujące, co wędrówki po górach, Jack Wolfskin również przygotował coś w swojej ofercie. Z myślą o miłośnikach odkrywania miast i wakacyjnych citybreaków Jack Wolfskin zaprojektował kolekcje Wanderlust i Campfire, pełne stylowych bucket hatów, które nie tylko dodają uroku letnim stylizacjom, ale także chronią przed palącym, miejskim słońcem. Funkcjonalne sukienki to doskonały wybór na lato - wygodne, modne i idealne na długie spacery po miejskich zaułkach. Praktyczne torby i plecaki zostały zaprojektowane tak, aby pomieściły wszystkie przedmioty, niezbędne podczas odkrywania urbanistycznej dżungli. Produkty od marki Jack Wolfskin zapewnią pełną swobodę cieszenia się miastem i odkrywania nowych miejsc w myśl hasła „We Live to Discover”.  

Nie ma na co czekać - Jack Wolfskin ruszył z wakacyjnymi wyprzedażami produktów niezbędnych do uprawiania ulubionych wakacyjnych aktywności, które sięgają nawet do -40%. Przecenione produkty można znaleźć w sklepach stacjonarnych oraz na stronie marki: www.jack-wolfskin.pl.  Zarówno miłośnicy zdobywania górskich szczytów, rowerowych szlaków, jak i magicznych zakątków miast z pewnością znajdą tam coś dla siebie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć