WALENTYNKOWE SZALEŃSTWO W ZIKO OPTYK. DRUGA KOMPLETNA PARA OKULARÓW ZA 1 ZŁ.
W salonach Ziko Optyk luty obfituje w rabaty i promocje. Na wszystkich Klientów czeka oferta miesiąca „Kompletna para okularów tylko za 85 zł” oraz specjalny rabat -30% z Kartą Dużej Rodziny. A dodatkowo z okazji Walentynek w dniach od 7 do 14 lutego drugą kompletną parę okularów można otrzymać za 1 złoty.
Zimowy luty w salonach Ziko Optyk obfituje w gorące promocje. Atmosferę podgrzewa również zbliżające się Święto Zakochanych – Walentynki. To wyjątkowy moment w roku, kiedy chcemy obdarować bliskie osoby dobrymi słowami i upominkami. Z tej okazji salony Ziko Optyk przygotowały wyjątkową propozycję dla Dwojga. Od 7 do 14 lutego przy zakupie jednej kompletnej pary okularów można otrzymać drugą parę za 1 zł (oprawki, para soczewek oraz powłoki uszlachetniające UV i antyrefleks). Bo w Walentynki w Ziko Optyk szczęście chodzi parami.
A co jeszcze czeka Klientów salonów optycznych Ziko Optyk? Przez cały luty na Klientów czeka promocja „Kompletna para okularów tylko za 85 zł”. Oferowane w promocji produkty są najwyższej jakości, w modnym designie, a ta wyjątkowo atrakcyjna oferta obejmuje naprawdę imponujący zestaw – oprawkę, parę soczewek cieńszych o 25% oraz dwie powłoki uszlachetniające UV i antyrefleks. Wszystko dla większego komfortu użytkowania. Zapraszamy Klientów do salonów stacjonarnych w Krakowie i Katowicach. Nasi optometryści pomogą dobrać szkła i oprawy, a także udzielą pełnej informacji, jak dbać o zdrowie i higienę oczu – mówi Katarzyna Rabiasz, Kierownik Salonu Optycznego, Ziko Optyk przy ul. Grażyny 4 w Krakowie.
W lutym w Ziko Optyk warto robić również rodzinne zakupy. Rabat z kartą Dużej Rodziny został powiększony aż do -30%. Co więcej, jeszcze do 15 lutego, trwa Wielka Noworoczna Wyprzedaż. Można kupić najwyższej jakości oprawy z rabatem aż do -70%. Marki objęte promocją to m.in.: Jai Kudo, Femestage, Eva Minge, Valentino, Boss, Dictator i wiele innych.
Przypominamy, że salony Ziko Optyk zlokalizowane są w Krakowie (ul. Beskidzka 30A, ul. Czerwone Maki 33, ul. Grażyny 4) i Katowicach (ul. 3 Maja 7).
Szczegółowe informacje dotyczące ofert promocyjnych można znaleźć w salonach stacjonarnych Ziko Optyk oraz na stronie www.ziko.pl/optyk/

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.