Komunikaty PR

Weź udział w wyjątkowej wyprawie rowerowej z marką Jack Wolfskin

2023-08-10  |  01:00
Biuro prasowe

Outdoorowa marka Jack Wolfskin po raz kolejny stworzyła niezwykły projekt aktywizujący fanów dwóch kółek i skłaniający do odkrywania Polski z perspektywy roweru. W ramach Jack Wolfskin Bikepacking Academy, projektu zachęcającego do wyruszania w odleglejsze obszary na rowerze, z noclegiem pod gwiazdami, w dniach 5-7 września odbędzie się wyprawa na trasie Lądek Zdrój – Wrocław. Akcji towarzyszy premiera najnowszej kolekcji marki z linii Bikepacking.

Około 160 kilometrów i 2100 metrów przewyższeń, a po drodze takie miejsca, jak Park Krajobrazowy Doliny Bystrzycy, Park Krajobrazowy Gór Sowich, Twierdza Srebrna Góra i Góry Bardzkie. Tak maluje się droga z Wrocławia do Lądku Zdroju, gdzie znajduje się cel całej wyprawy - 28. Festiwal Filmów Górskich. Marka Jack Wolfskin przygotowała wymagającą, lecz zapierającą dech w piersiach trasę, pełną pięknych krajobrazów i urokliwych zakątków. Ideą tej dwudniowej wycieczki jest otwarcie fanów dwóch kółek na wyprawy bikepackingowe - czyli dalsze wyprawy na rowerach, którym towarzyszy spanie pod namiotem. W ramach Bikepacking Academy uczestnicy mają możliwość doświadczenia swojej pierwszej tego typu przygody pod okiem profesjonalistów i z eksperckim wsparciem z ich strony. W ramach udziału w wyprawie marka Jack Wolfskin zadba także o wyposażenie uczestników w niezbędną odzież i ekwipunek do nocowania pod namiotem. 

Przewodnikami w tej rowerowej przygodzie, na którą Jack Wolfskin zaprasza wielbicieli dwóch kółek o raczej zaawansowanym poziomie umiejętności, są współpracujący z marką eksperci rowerowi: Dorota Juranek (MambaonBike), Bartek Oleńko (ZielonyF16) i Michał Góźdź (ETNH.CC). To oni zaplanowali trasę całej wyprawy, służą swoim wsparciem i wiedzą, a także dokonują wyboru kandydatów, którzy zgłoszą się do udziału w tym projekcie. Aby wziąć w nim udział i dołączyć do rowerowej watahy należy nagrać filmik argumentujący swoje uczestnictwo w wyprawie, opublikować go w social mediach z oznaczeniem marki @jackwolfskin_poland oraz wypełnić formularz dostępny pod linkiem: https://etnh.cc/bikepackingacademy/. Rekrutacja trwa w dniach 07.08-14.08, a ogłoszenie wyników nastąpi do 17.08. 

Marka Jack Wolfskin, poza wsparciem prowadzących, wejściówkami na Festiwal Filmowy oraz zapewnieniem noclegu w trakcie wyprawy, wyposaży wszystkich uczestników w niezbędny ekwipunek - odzież i torby rowerowe z najnowszej kolekcji Bikepacking. Jest ona przeznaczona dla prawdziwych entuzjastów jednośladów, którzy nie boją się wyruszyć w trasę bez względu na pogodę. Cieplejsze elementy kolekcji o obniżonej gramaturze, takie jak kurtki, spodnie, warstwy pośrednie, koszulki i akcesoria zapewnią wygodę i ochronę przed warunkami atmosferycznymi w najbardziej niesprzyjających okolicznościach, a torby rowerowe pomieszczą cały ekwipunek niezbędny podczas bikepackingu.

Tkaniny Pertex® i Polartec® oraz izolacje Primaloft®, zastosowane w tej kolekcji, zapewniają najlepszą oddychalność i odprowadzanie wilgoci, dbając jednocześnie o pełną ochronę przed wiatrem, deszczem i zimnem. Cała kolekcja wyposażona jest także w odblaski zapewniające dobrą widoczność na drodze. Poza elementami odzieży, Bikepacking to także akcesoria, takie jak torby na rower czy rękawiczki oraz specjalistyczne obuwie. Wszystkie części składowe kolekcji zostały zaprojektowane i dobrane tak, aby stanowić całościowy ekwipunek, który może przydać się podczas najbardziej wymagającej kilkudniowej wyprawy rowerowej. Jedną z twarzy globalnej kampanii Jack Wolfskin, promującej linię Bikepacking, została wspomniana wcześniej Dorota Juranek, autorka bloga mambaonbike.pl i pasjonatka jazdy na dwóch kółkach. 

Marka zachęca do zgłaszania swojego uczestnictwa w Jack Wolfskin Bikepacking Academy i dołączenia do niepowtarzalnej wyprawy rowerowej po najpiękniejszych stronach województwa dolnośląskiego. Niezależnie jednak od udziału w wydarzeniu, na entuzjastów wypraw rowerowych czeka kolekcja Bikepacking - dostępna w sprzedaży w sklepie online już od 17 sierpnia. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park Biuro prasowe
2024-05-08 | 09:15

Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park

Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Zdrowie

Jan Kliment i Lenka Klimentová: Po tym, jak niespodziewanie zmarł nasz przyjaciel, zrobiliśmy serię badań kontrolnych. Trzeba się badać, zanim choroba daje o sobie znać

Tancerze mają świadomość, że nawet groźna choroba przez długi czas może nie dawać żadnych objawów, dlatego też, by wykryć każdą nieprawidłowość już na wczesnym etapie, warto przeprowadzać regularne badania kontrolne. Jakiś czas temu Lenka i Jan Kliment bardzo boleśnie przeżyli nagłą śmierć swojego przyjaciela i jak zaznaczają, ta tragedia dała im wiele do myślenia. Od tego czasu diametralnie zmienili swoje podejście do profilaktyki.