Komunikaty PR

Weź udział w wyjątkowej wyprawie rowerowej z marką Jack Wolfskin

2023-08-10  |  01:00
Biuro prasowe

Outdoorowa marka Jack Wolfskin po raz kolejny stworzyła niezwykły projekt aktywizujący fanów dwóch kółek i skłaniający do odkrywania Polski z perspektywy roweru. W ramach Jack Wolfskin Bikepacking Academy, projektu zachęcającego do wyruszania w odleglejsze obszary na rowerze, z noclegiem pod gwiazdami, w dniach 5-7 września odbędzie się wyprawa na trasie Lądek Zdrój – Wrocław. Akcji towarzyszy premiera najnowszej kolekcji marki z linii Bikepacking.

Około 160 kilometrów i 2100 metrów przewyższeń, a po drodze takie miejsca, jak Park Krajobrazowy Doliny Bystrzycy, Park Krajobrazowy Gór Sowich, Twierdza Srebrna Góra i Góry Bardzkie. Tak maluje się droga z Wrocławia do Lądku Zdroju, gdzie znajduje się cel całej wyprawy - 28. Festiwal Filmów Górskich. Marka Jack Wolfskin przygotowała wymagającą, lecz zapierającą dech w piersiach trasę, pełną pięknych krajobrazów i urokliwych zakątków. Ideą tej dwudniowej wycieczki jest otwarcie fanów dwóch kółek na wyprawy bikepackingowe - czyli dalsze wyprawy na rowerach, którym towarzyszy spanie pod namiotem. W ramach Bikepacking Academy uczestnicy mają możliwość doświadczenia swojej pierwszej tego typu przygody pod okiem profesjonalistów i z eksperckim wsparciem z ich strony. W ramach udziału w wyprawie marka Jack Wolfskin zadba także o wyposażenie uczestników w niezbędną odzież i ekwipunek do nocowania pod namiotem. 

Przewodnikami w tej rowerowej przygodzie, na którą Jack Wolfskin zaprasza wielbicieli dwóch kółek o raczej zaawansowanym poziomie umiejętności, są współpracujący z marką eksperci rowerowi: Dorota Juranek (MambaonBike), Bartek Oleńko (ZielonyF16) i Michał Góźdź (ETNH.CC). To oni zaplanowali trasę całej wyprawy, służą swoim wsparciem i wiedzą, a także dokonują wyboru kandydatów, którzy zgłoszą się do udziału w tym projekcie. Aby wziąć w nim udział i dołączyć do rowerowej watahy należy nagrać filmik argumentujący swoje uczestnictwo w wyprawie, opublikować go w social mediach z oznaczeniem marki @jackwolfskin_poland oraz wypełnić formularz dostępny pod linkiem: https://etnh.cc/bikepackingacademy/. Rekrutacja trwa w dniach 07.08-14.08, a ogłoszenie wyników nastąpi do 17.08. 

Marka Jack Wolfskin, poza wsparciem prowadzących, wejściówkami na Festiwal Filmowy oraz zapewnieniem noclegu w trakcie wyprawy, wyposaży wszystkich uczestników w niezbędny ekwipunek - odzież i torby rowerowe z najnowszej kolekcji Bikepacking. Jest ona przeznaczona dla prawdziwych entuzjastów jednośladów, którzy nie boją się wyruszyć w trasę bez względu na pogodę. Cieplejsze elementy kolekcji o obniżonej gramaturze, takie jak kurtki, spodnie, warstwy pośrednie, koszulki i akcesoria zapewnią wygodę i ochronę przed warunkami atmosferycznymi w najbardziej niesprzyjających okolicznościach, a torby rowerowe pomieszczą cały ekwipunek niezbędny podczas bikepackingu.

Tkaniny Pertex® i Polartec® oraz izolacje Primaloft®, zastosowane w tej kolekcji, zapewniają najlepszą oddychalność i odprowadzanie wilgoci, dbając jednocześnie o pełną ochronę przed wiatrem, deszczem i zimnem. Cała kolekcja wyposażona jest także w odblaski zapewniające dobrą widoczność na drodze. Poza elementami odzieży, Bikepacking to także akcesoria, takie jak torby na rower czy rękawiczki oraz specjalistyczne obuwie. Wszystkie części składowe kolekcji zostały zaprojektowane i dobrane tak, aby stanowić całościowy ekwipunek, który może przydać się podczas najbardziej wymagającej kilkudniowej wyprawy rowerowej. Jedną z twarzy globalnej kampanii Jack Wolfskin, promującej linię Bikepacking, została wspomniana wcześniej Dorota Juranek, autorka bloga mambaonbike.pl i pasjonatka jazdy na dwóch kółkach. 

Marka zachęca do zgłaszania swojego uczestnictwa w Jack Wolfskin Bikepacking Academy i dołączenia do niepowtarzalnej wyprawy rowerowej po najpiękniejszych stronach województwa dolnośląskiego. Niezależnie jednak od udziału w wydarzeniu, na entuzjastów wypraw rowerowych czeka kolekcja Bikepacking - dostępna w sprzedaży w sklepie online już od 17 sierpnia. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.