Weź udział w wyjątkowej wyprawie rowerowej z marką Jack Wolfskin
![Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1218032194.png)
Outdoorowa marka Jack Wolfskin po raz kolejny stworzyła niezwykły projekt aktywizujący fanów dwóch kółek i skłaniający do odkrywania Polski z perspektywy roweru. W ramach Jack Wolfskin Bikepacking Academy, projektu zachęcającego do wyruszania w odleglejsze obszary na rowerze, z noclegiem pod gwiazdami, w dniach 5-7 września odbędzie się wyprawa na trasie Lądek Zdrój – Wrocław. Akcji towarzyszy premiera najnowszej kolekcji marki z linii Bikepacking.
Około 160 kilometrów i 2100 metrów przewyższeń, a po drodze takie miejsca, jak Park Krajobrazowy Doliny Bystrzycy, Park Krajobrazowy Gór Sowich, Twierdza Srebrna Góra i Góry Bardzkie. Tak maluje się droga z Wrocławia do Lądku Zdroju, gdzie znajduje się cel całej wyprawy - 28. Festiwal Filmów Górskich. Marka Jack Wolfskin przygotowała wymagającą, lecz zapierającą dech w piersiach trasę, pełną pięknych krajobrazów i urokliwych zakątków. Ideą tej dwudniowej wycieczki jest otwarcie fanów dwóch kółek na wyprawy bikepackingowe - czyli dalsze wyprawy na rowerach, którym towarzyszy spanie pod namiotem. W ramach Bikepacking Academy uczestnicy mają możliwość doświadczenia swojej pierwszej tego typu przygody pod okiem profesjonalistów i z eksperckim wsparciem z ich strony. W ramach udziału w wyprawie marka Jack Wolfskin zadba także o wyposażenie uczestników w niezbędną odzież i ekwipunek do nocowania pod namiotem.
Przewodnikami w tej rowerowej przygodzie, na którą Jack Wolfskin zaprasza wielbicieli dwóch kółek o raczej zaawansowanym poziomie umiejętności, są współpracujący z marką eksperci rowerowi: Dorota Juranek (MambaonBike), Bartek Oleńko (ZielonyF16) i Michał Góźdź (ETNH.CC). To oni zaplanowali trasę całej wyprawy, służą swoim wsparciem i wiedzą, a także dokonują wyboru kandydatów, którzy zgłoszą się do udziału w tym projekcie. Aby wziąć w nim udział i dołączyć do rowerowej watahy należy nagrać filmik argumentujący swoje uczestnictwo w wyprawie, opublikować go w social mediach z oznaczeniem marki @jackwolfskin_poland oraz wypełnić formularz dostępny pod linkiem: https://etnh.cc/bikepackingacademy/. Rekrutacja trwa w dniach 07.08-14.08, a ogłoszenie wyników nastąpi do 17.08.
Marka Jack Wolfskin, poza wsparciem prowadzących, wejściówkami na Festiwal Filmowy oraz zapewnieniem noclegu w trakcie wyprawy, wyposaży wszystkich uczestników w niezbędny ekwipunek - odzież i torby rowerowe z najnowszej kolekcji Bikepacking. Jest ona przeznaczona dla prawdziwych entuzjastów jednośladów, którzy nie boją się wyruszyć w trasę bez względu na pogodę. Cieplejsze elementy kolekcji o obniżonej gramaturze, takie jak kurtki, spodnie, warstwy pośrednie, koszulki i akcesoria zapewnią wygodę i ochronę przed warunkami atmosferycznymi w najbardziej niesprzyjających okolicznościach, a torby rowerowe pomieszczą cały ekwipunek niezbędny podczas bikepackingu.
Tkaniny Pertex® i Polartec® oraz izolacje Primaloft®, zastosowane w tej kolekcji, zapewniają najlepszą oddychalność i odprowadzanie wilgoci, dbając jednocześnie o pełną ochronę przed wiatrem, deszczem i zimnem. Cała kolekcja wyposażona jest także w odblaski zapewniające dobrą widoczność na drodze. Poza elementami odzieży, Bikepacking to także akcesoria, takie jak torby na rower czy rękawiczki oraz specjalistyczne obuwie. Wszystkie części składowe kolekcji zostały zaprojektowane i dobrane tak, aby stanowić całościowy ekwipunek, który może przydać się podczas najbardziej wymagającej kilkudniowej wyprawy rowerowej. Jedną z twarzy globalnej kampanii Jack Wolfskin, promującej linię Bikepacking, została wspomniana wcześniej Dorota Juranek, autorka bloga mambaonbike.pl i pasjonatka jazdy na dwóch kółkach.
Marka zachęca do zgłaszania swojego uczestnictwa w Jack Wolfskin Bikepacking Academy i dołączenia do niepowtarzalnej wyprawy rowerowej po najpiękniejszych stronach województwa dolnośląskiego. Niezależnie jednak od udziału w wydarzeniu, na entuzjastów wypraw rowerowych czeka kolekcja Bikepacking - dostępna w sprzedaży w sklepie online już od 17 sierpnia.
![SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1847194362,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW
![Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.](/files/_uploaded/glownekonf_289022252,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
![Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?](/files/_uploaded/glownekonf_355597111,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.