Komunikaty PR

Weź udział w wyjątkowej wyprawie rowerowej z marką Jack Wolfskin

2023-08-10  |  01:00
Biuro prasowe

Outdoorowa marka Jack Wolfskin po raz kolejny stworzyła niezwykły projekt aktywizujący fanów dwóch kółek i skłaniający do odkrywania Polski z perspektywy roweru. W ramach Jack Wolfskin Bikepacking Academy, projektu zachęcającego do wyruszania w odleglejsze obszary na rowerze, z noclegiem pod gwiazdami, w dniach 5-7 września odbędzie się wyprawa na trasie Lądek Zdrój – Wrocław. Akcji towarzyszy premiera najnowszej kolekcji marki z linii Bikepacking.

Około 160 kilometrów i 2100 metrów przewyższeń, a po drodze takie miejsca, jak Park Krajobrazowy Doliny Bystrzycy, Park Krajobrazowy Gór Sowich, Twierdza Srebrna Góra i Góry Bardzkie. Tak maluje się droga z Wrocławia do Lądku Zdroju, gdzie znajduje się cel całej wyprawy - 28. Festiwal Filmów Górskich. Marka Jack Wolfskin przygotowała wymagającą, lecz zapierającą dech w piersiach trasę, pełną pięknych krajobrazów i urokliwych zakątków. Ideą tej dwudniowej wycieczki jest otwarcie fanów dwóch kółek na wyprawy bikepackingowe - czyli dalsze wyprawy na rowerach, którym towarzyszy spanie pod namiotem. W ramach Bikepacking Academy uczestnicy mają możliwość doświadczenia swojej pierwszej tego typu przygody pod okiem profesjonalistów i z eksperckim wsparciem z ich strony. W ramach udziału w wyprawie marka Jack Wolfskin zadba także o wyposażenie uczestników w niezbędną odzież i ekwipunek do nocowania pod namiotem. 

Przewodnikami w tej rowerowej przygodzie, na którą Jack Wolfskin zaprasza wielbicieli dwóch kółek o raczej zaawansowanym poziomie umiejętności, są współpracujący z marką eksperci rowerowi: Dorota Juranek (MambaonBike), Bartek Oleńko (ZielonyF16) i Michał Góźdź (ETNH.CC). To oni zaplanowali trasę całej wyprawy, służą swoim wsparciem i wiedzą, a także dokonują wyboru kandydatów, którzy zgłoszą się do udziału w tym projekcie. Aby wziąć w nim udział i dołączyć do rowerowej watahy należy nagrać filmik argumentujący swoje uczestnictwo w wyprawie, opublikować go w social mediach z oznaczeniem marki @jackwolfskin_poland oraz wypełnić formularz dostępny pod linkiem: https://etnh.cc/bikepackingacademy/. Rekrutacja trwa w dniach 07.08-14.08, a ogłoszenie wyników nastąpi do 17.08. 

Marka Jack Wolfskin, poza wsparciem prowadzących, wejściówkami na Festiwal Filmowy oraz zapewnieniem noclegu w trakcie wyprawy, wyposaży wszystkich uczestników w niezbędny ekwipunek - odzież i torby rowerowe z najnowszej kolekcji Bikepacking. Jest ona przeznaczona dla prawdziwych entuzjastów jednośladów, którzy nie boją się wyruszyć w trasę bez względu na pogodę. Cieplejsze elementy kolekcji o obniżonej gramaturze, takie jak kurtki, spodnie, warstwy pośrednie, koszulki i akcesoria zapewnią wygodę i ochronę przed warunkami atmosferycznymi w najbardziej niesprzyjających okolicznościach, a torby rowerowe pomieszczą cały ekwipunek niezbędny podczas bikepackingu.

Tkaniny Pertex® i Polartec® oraz izolacje Primaloft®, zastosowane w tej kolekcji, zapewniają najlepszą oddychalność i odprowadzanie wilgoci, dbając jednocześnie o pełną ochronę przed wiatrem, deszczem i zimnem. Cała kolekcja wyposażona jest także w odblaski zapewniające dobrą widoczność na drodze. Poza elementami odzieży, Bikepacking to także akcesoria, takie jak torby na rower czy rękawiczki oraz specjalistyczne obuwie. Wszystkie części składowe kolekcji zostały zaprojektowane i dobrane tak, aby stanowić całościowy ekwipunek, który może przydać się podczas najbardziej wymagającej kilkudniowej wyprawy rowerowej. Jedną z twarzy globalnej kampanii Jack Wolfskin, promującej linię Bikepacking, została wspomniana wcześniej Dorota Juranek, autorka bloga mambaonbike.pl i pasjonatka jazdy na dwóch kółkach. 

Marka zachęca do zgłaszania swojego uczestnictwa w Jack Wolfskin Bikepacking Academy i dołączenia do niepowtarzalnej wyprawy rowerowej po najpiękniejszych stronach województwa dolnośląskiego. Niezależnie jednak od udziału w wydarzeniu, na entuzjastów wypraw rowerowych czeka kolekcja Bikepacking - dostępna w sprzedaży w sklepie online już od 17 sierpnia. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.