Komunikaty PR

WINTER QUEEN FASHION SHOW–pierwszy taki pokaz strojów kąpielowych Susan Swimwear

2020-01-23  |  14:12
Biuro prasowe

Niebiańskie modelki prezentujące się na lodowym wybiegu w śnieżnej scenerii, klasyczne i eleganckie stroje kąpielowe Susan Swimwear – to jedynie przedsmak tego, co wydarzy się na zimowym pokazie tej ekskluzywnej marki. Już 30 stycznia br. przeniesiemy się do baśniowego świata Winter Queen by SUSAN SWIMWEAR.

Strój kąpielowy jest niezbędnym elementem kobiecej garderoby przez cały rok. Właśnie dlatego, dość przewrotnie, premierowy pokaz prestiżowej marki Susan Swimwear odbędzie się zimą. To pierwsze takie modowe wydarzenie w Polsce. Rozmach pokazu przywodzić może na myśl słynne na całym świecie pokazy mody znanych marek. I nic dziwnego, projektantka i właścicielka marki, Zuzanna Niemczycka mierzy bardzo wysoko.

Ten pokaz to zaproszenie do bajkowego świata zimy. Zimy, jaką pamiętamy jeszcze z dzieciństwa, z baśni – magicznej, tajemniczej, majestatycznej. W tej scenerii zaprezentujemy stroje Susan Swimwear, które za sprawą modelek rozbłysną niczym płatki śniegu tańczące przed naszymi oczami. – zaprasza Zuzanna Niemczycka, projektantka i właścicielka marki Susan Swimwear. Dodaje: Projektując stroje kąpielowe dbam o najdrobniejsze detale, by kobiety mogły się w nich czuć kobieco i komfortowo jednocześnie. Najwyższej jakości materiały, precyzja wykonania i dodatki sprawiają, że znakomicie układają się na ciele, są niczym druga skóra kobiety. Towarzyszą kobietom podczas podróży po całym świecie, a nasze klientki prezentowały się w nich m.in. w Miami, Tajlandii, Malediwach, Portugalii, Bali czy Zanzibarze.

Pokaz osadzony będzie w niecodziennej oprawie. Dekoracje przygotowane zostały przez Kasię Artymowską, absolwentkę ASP w Warszawie. Pomimo zimowego wystroju, atmosfera z pewnością będzie gorąca.

Włożyliśmy w ten pokaz dużo pracy i serca. Zaplanowaliśmy każdy szczegół, dopieściliśmy każdy aspekt. W końcu to pierwszy tego typu pokaz w naszym kraju. Jestem pewna, że będzie to niezapomniane widowisko, które pozostanie na długo w pamięci uczestników – podsumowuje Zuzanna Niemczycka.

Susan Swimwear to marka premium dla wymagających kobiet. Najwyższej jakości materiały, dbałość o najdrobniejsze szczegóły i ponadczasowa elegancja – to za to pokochały ją klientki. Projektantka Zuzanna Niemczycka wie, czego pragną kobiety i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. W efekcie powstają ekskluzywne stroje, które łączą w sobie funkcjonalność
z wyjątkową estetyką.

Stroje kąpielowe marki Susan Swimwear dostępne są w sklepie internetowym https://susanswimwear.eu/ oraz stacjonarnie w Visha Showroom przy ul. Koszykowej 31 oraz w Galerii Handlowej Avenida w Poznaniu.
 

Pokaz odbędzie się 30 stycznia br. w In1place przy ul. Szarych Szeregów 11 w Warszawie.

Obowiązują zaproszenia.

 

Zuzanna Niemczycka – założycielka i projektantka Susan Swimwear – marki tworzącej luksusowe kostiumy kąpielowe. Przez znajomych nazywana „Damą w kapeluszu” ze względu na swój klasyczny gust i styl ubierania. Z modą związana jest niemal całe życie – już w wieku 18 lat stworzyła swoją pierwszą markę modową, która przez 4 lata istnienia na rynku odnosiła wiele sukcesów. Od początku Zuzanna Niemczycka stawiała na najlepsze materiały, jakość i klasyczne, ponadczasowe kroje. Pracując w agencji eventowej, organizowała między innymi takie modowe wydarzenia jak Kreatywne Targi Mody. Wszystkie swoje wartości i doświadczenia zawarła w projektowanych przez nią kostiumach kąpielowych. Jej dewizą jest przede wszystkim wysoka jakość i ponadczasowy szyk.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś

Wokalistka zaznacza, że najnowszy singiel „Lecę” to swoiste nowe otwarcie nie tylko w jej karierze muzycznej, ale i w życiu osobistym. Z większą świadomością i bagażem cennych doświadczeń nie chce już teraz popełniać takich błędów jak kiedyś. Czuje, że ma w sobie dużo pozytywnej energii i siły do działania, dlatego zamierza jak najlepiej wykorzystać ten czas. Marta Wiśniewska podkreśla, że pozytywne komentarze utwierdzają ją w tym, że to, co robi, ma sens. Hejterami natomiast nie zamierza się przejmować.

Farmacja

Trwa kontrola szczepień dzieci. Rodzice uchylający się od tego obowiązku muszą się liczyć z karami

Kontrola kart uodpornienia, czyli kontrola szczepień przeciw 13 chorobom zakaźnym, rozpoczęła się 1 kwietnia. Główny Inspektor Sanitarny chce poznać szczegółowe statystyki szczepień dzieci w Polsce, od urodzenia do 19. roku życia. Rodzice, którzy uchylają się od tego obowiązku, muszą się liczyć z postępowaniami i karami.

Media i PR

Na X zaraz po przejęciu przez Elona Muska było znacząco więcej mowy nienawiści. To sprzeczne z jego obietnicami

Liczba anglojęzycznych wpisów zawierających mowę nienawiści na X (dawniej Twitter) przez kilka miesięcy po zakupie platformy przez Elona Muska była o ok. 50 proc. wyższa niż przed transakcją – wskazują badania naukowców z Kalifornii. Znacznie wzrosła też średnia liczba polubień takich wpisów – o 70 proc. Naukowcy przyznają, że nie są w stanie określić związku przyczynowo-skutkowego, ale wskazują, że statystyki stoją w sprzeczności z deklarowanymi zmianami na platformie przez jej nowego prezesa.