Komunikaty PR

WINTER QUEEN FASHION SHOW–pierwszy taki pokaz strojów kąpielowych Susan Swimwear

2020-01-23  |  14:12
Biuro prasowe

Niebiańskie modelki prezentujące się na lodowym wybiegu w śnieżnej scenerii, klasyczne i eleganckie stroje kąpielowe Susan Swimwear – to jedynie przedsmak tego, co wydarzy się na zimowym pokazie tej ekskluzywnej marki. Już 30 stycznia br. przeniesiemy się do baśniowego świata Winter Queen by SUSAN SWIMWEAR.

Strój kąpielowy jest niezbędnym elementem kobiecej garderoby przez cały rok. Właśnie dlatego, dość przewrotnie, premierowy pokaz prestiżowej marki Susan Swimwear odbędzie się zimą. To pierwsze takie modowe wydarzenie w Polsce. Rozmach pokazu przywodzić może na myśl słynne na całym świecie pokazy mody znanych marek. I nic dziwnego, projektantka i właścicielka marki, Zuzanna Niemczycka mierzy bardzo wysoko.

Ten pokaz to zaproszenie do bajkowego świata zimy. Zimy, jaką pamiętamy jeszcze z dzieciństwa, z baśni – magicznej, tajemniczej, majestatycznej. W tej scenerii zaprezentujemy stroje Susan Swimwear, które za sprawą modelek rozbłysną niczym płatki śniegu tańczące przed naszymi oczami. – zaprasza Zuzanna Niemczycka, projektantka i właścicielka marki Susan Swimwear. Dodaje: Projektując stroje kąpielowe dbam o najdrobniejsze detale, by kobiety mogły się w nich czuć kobieco i komfortowo jednocześnie. Najwyższej jakości materiały, precyzja wykonania i dodatki sprawiają, że znakomicie układają się na ciele, są niczym druga skóra kobiety. Towarzyszą kobietom podczas podróży po całym świecie, a nasze klientki prezentowały się w nich m.in. w Miami, Tajlandii, Malediwach, Portugalii, Bali czy Zanzibarze.

Pokaz osadzony będzie w niecodziennej oprawie. Dekoracje przygotowane zostały przez Kasię Artymowską, absolwentkę ASP w Warszawie. Pomimo zimowego wystroju, atmosfera z pewnością będzie gorąca.

Włożyliśmy w ten pokaz dużo pracy i serca. Zaplanowaliśmy każdy szczegół, dopieściliśmy każdy aspekt. W końcu to pierwszy tego typu pokaz w naszym kraju. Jestem pewna, że będzie to niezapomniane widowisko, które pozostanie na długo w pamięci uczestników – podsumowuje Zuzanna Niemczycka.

Susan Swimwear to marka premium dla wymagających kobiet. Najwyższej jakości materiały, dbałość o najdrobniejsze szczegóły i ponadczasowa elegancja – to za to pokochały ją klientki. Projektantka Zuzanna Niemczycka wie, czego pragną kobiety i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. W efekcie powstają ekskluzywne stroje, które łączą w sobie funkcjonalność
z wyjątkową estetyką.

Stroje kąpielowe marki Susan Swimwear dostępne są w sklepie internetowym https://susanswimwear.eu/ oraz stacjonarnie w Visha Showroom przy ul. Koszykowej 31 oraz w Galerii Handlowej Avenida w Poznaniu.
 

Pokaz odbędzie się 30 stycznia br. w In1place przy ul. Szarych Szeregów 11 w Warszawie.

Obowiązują zaproszenia.

 

Zuzanna Niemczycka – założycielka i projektantka Susan Swimwear – marki tworzącej luksusowe kostiumy kąpielowe. Przez znajomych nazywana „Damą w kapeluszu” ze względu na swój klasyczny gust i styl ubierania. Z modą związana jest niemal całe życie – już w wieku 18 lat stworzyła swoją pierwszą markę modową, która przez 4 lata istnienia na rynku odnosiła wiele sukcesów. Od początku Zuzanna Niemczycka stawiała na najlepsze materiały, jakość i klasyczne, ponadczasowe kroje. Pracując w agencji eventowej, organizowała między innymi takie modowe wydarzenia jak Kreatywne Targi Mody. Wszystkie swoje wartości i doświadczenia zawarła w projektowanych przez nią kostiumach kąpielowych. Jej dewizą jest przede wszystkim wysoka jakość i ponadczasowy szyk.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Dowiedz się więcej o ubraniach z jedwabiu! Biuro prasowe
2020-02-19 | 17:05

Dowiedz się więcej o ubraniach z jedwabiu!

Jedwab to delikatnie połyskujący, lekki materiał. Charakteryzuje się niezwykłą jakością. Utożsamia się go z wytwornym stylem oraz luksusem. Jest miękki i subtelny dla ciała, miły w
Moda Mokotowskie Spotkania w Placu Unii
2020-02-18 | 10:00

Mokotowskie Spotkania w Placu Unii

Już w najbliższy czwartek, 20 lutego 2020 r., w Plac Unii City Shopping rozpocznie się kolejna edycja Mokotowskich Spotkań. Comiesięczne targi wzbogacają ofertę modową Centrum Handlowego
Moda WEJŚCIE NA SALONY W WIELKIM STYLU – PREMIEROWY POKAZ MARKI SUSAN SWIMWEAR
2020-02-04 | 15:03

WEJŚCIE NA SALONY W WIELKIM STYLU – PREMIEROWY POKAZ MARKI SUSAN SWIMWEAR

30 stycznia br. odbył się premierowy pokaz strojów kąpielowych ekskluzywnej marki SUSAN SWIMWEAR Zuzanny Niemczyckiej. Młoda i utalentowana projektantka w prezentowanej kolekcji

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Macademian Girl: Moi fani cenią mnie za dbałość o detale. Przykładam się do swojej pracy, ale nie jest to chory perfekcjonizm

W środowisku artystycznym Macademian Girl znana jest jako niebywała perfekcjonistka. Sama blogerka tłumaczy, że w tej kwestii trzeba jednak rozgraniczyć pewne pojęcia, bo rzetelność, którą ceni sobie najbardziej, to nie to samo, co przesadny perfekcjonizm. Dlatego też stara się robić wszystko na sto procent, ale też zostawia sobie margines błędu.

Media

Natalia Nykiel: Przeszłam drogę od talent show aż do miejsca, w którym jestem obecnie. To ostatecznie publiczność decyduje o rozwoju kariery

W marcu na antenie Polsatu wystartuje nowe muzyczne talent show „The Four. Bitwa o sławę”. Program poprowadzi wokalistka, Natalia Szroeder. W roli jurorów będzie można zobaczyć: Natalię Nykiel, Igora Herbuta i Jakuba Badacha. Trenerzy przyznają, że zadanie, które mają przed sobą, nie należy do najprostszych. Zależy im, aby rady i wskazówki udzielane uczestnikom były szczere i pomocne. Dzięki temu chcą odkryć nowe talenty i przyczynić się do ich rozwoju.

Media i PR

Coraz większe wydatki na reklamę w kinach. Wpływają na to rosnąca liczba widzów i zastosowanie nowych technologii

Kino jest coraz bardziej doceniane przez marketerów, a budżety reklamowe w tym segmencie są coraz większe. W tym roku – jak wynika z prognoz Zenith – reklama kinowa urośnie o 4,6 proc., czyli powyżej średniej rynkowej. Również globalne prognozy mówią o tym, że będzie to jeden z liderów wzrostów wydatków reklamowych spośród wszystkich segmentów. – Reklama kinowa daje możliwość wykorzystania innowacyjnych technologii, formatów ScreenX czy 4DX. Pozwala też na lepszą interakcję z widzem – ocenia Justyna Krzyżanowska z New Age Media.

 

Biotechnologia

Nanomateriały zrewolucjonizują ortopedię i implantologię. Antybakteryjne powłoki atomowe zmniejszą ryzyko zakażeń podczas wszczepiania implantów

Nanotechnologia zmienia oblicze medycyny. Dzięki cienkim warstwom atomowym o działaniu antybakteryjnym mamy szansę pokonać problem lekooporności szczepów bakterii. Technologia ta pozwala ponadto opracować dużo doskonalsze implanty stomatologiczne czy protezy kończyn. W medycynie stomatologicznej nanotechnologia umożliwia także stworzenie materiałów, które wyeliminują ryzyko próchnicy