WINTER QUEEN FASHION SHOW–pierwszy taki pokaz strojów kąpielowych Susan Swimwear
Niebiańskie modelki prezentujące się na lodowym wybiegu w śnieżnej scenerii, klasyczne i eleganckie stroje kąpielowe Susan Swimwear – to jedynie przedsmak tego, co wydarzy się na zimowym pokazie tej ekskluzywnej marki. Już 30 stycznia br. przeniesiemy się do baśniowego świata Winter Queen by SUSAN SWIMWEAR.
Strój kąpielowy jest niezbędnym elementem kobiecej garderoby przez cały rok. Właśnie dlatego, dość przewrotnie, premierowy pokaz prestiżowej marki Susan Swimwear odbędzie się zimą. To pierwsze takie modowe wydarzenie w Polsce. Rozmach pokazu przywodzić może na myśl słynne na całym świecie pokazy mody znanych marek. I nic dziwnego, projektantka i właścicielka marki, Zuzanna Niemczycka mierzy bardzo wysoko.
– Ten pokaz to zaproszenie do bajkowego świata zimy. Zimy, jaką pamiętamy jeszcze z dzieciństwa, z baśni – magicznej, tajemniczej, majestatycznej. W tej scenerii zaprezentujemy stroje Susan Swimwear, które za sprawą modelek rozbłysną niczym płatki śniegu tańczące przed naszymi oczami. – zaprasza Zuzanna Niemczycka, projektantka i właścicielka marki Susan Swimwear. Dodaje: Projektując stroje kąpielowe dbam o najdrobniejsze detale, by kobiety mogły się w nich czuć kobieco i komfortowo jednocześnie. Najwyższej jakości materiały, precyzja wykonania i dodatki sprawiają, że znakomicie układają się na ciele, są niczym druga skóra kobiety. Towarzyszą kobietom podczas podróży po całym świecie, a nasze klientki prezentowały się w nich m.in. w Miami, Tajlandii, Malediwach, Portugalii, Bali czy Zanzibarze.
Pokaz osadzony będzie w niecodziennej oprawie. Dekoracje przygotowane zostały przez Kasię Artymowską, absolwentkę ASP w Warszawie. Pomimo zimowego wystroju, atmosfera z pewnością będzie gorąca.
– Włożyliśmy w ten pokaz dużo pracy i serca. Zaplanowaliśmy każdy szczegół, dopieściliśmy każdy aspekt. W końcu to pierwszy tego typu pokaz w naszym kraju. Jestem pewna, że będzie to niezapomniane widowisko, które pozostanie na długo w pamięci uczestników – podsumowuje Zuzanna Niemczycka.
Susan Swimwear to marka premium dla wymagających kobiet. Najwyższej jakości materiały, dbałość o najdrobniejsze szczegóły i ponadczasowa elegancja – to za to pokochały ją klientki. Projektantka Zuzanna Niemczycka wie, czego pragną kobiety i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. W efekcie powstają ekskluzywne stroje, które łączą w sobie funkcjonalność
z wyjątkową estetyką.
Stroje kąpielowe marki Susan Swimwear dostępne są w sklepie internetowym https://susanswimwear.eu/ oraz stacjonarnie w Visha Showroom przy ul. Koszykowej 31 oraz w Galerii Handlowej Avenida w Poznaniu.
Pokaz odbędzie się 30 stycznia br. w In1place przy ul. Szarych Szeregów 11 w Warszawie.
Obowiązują zaproszenia.
Zuzanna Niemczycka – założycielka i projektantka Susan Swimwear – marki tworzącej luksusowe kostiumy kąpielowe. Przez znajomych nazywana „Damą w kapeluszu” ze względu na swój klasyczny gust i styl ubierania. Z modą związana jest niemal całe życie – już w wieku 18 lat stworzyła swoją pierwszą markę modową, która przez 4 lata istnienia na rynku odnosiła wiele sukcesów. Od początku Zuzanna Niemczycka stawiała na najlepsze materiały, jakość i klasyczne, ponadczasowe kroje. Pracując w agencji eventowej, organizowała między innymi takie modowe wydarzenia jak Kreatywne Targi Mody. Wszystkie swoje wartości i doświadczenia zawarła w projektowanych przez nią kostiumach kąpielowych. Jej dewizą jest przede wszystkim wysoka jakość i ponadczasowy szyk.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Cały czas tworzę i mam w szufladzie dużo utworów. Teraz kończę moją nową płytę i mam nadzieję, że znowu sporo się będzie wokół mnie działo
Artystka pracuje właśnie nad nową płytą, która ma się ukazać jesienią. Będzie to piąty album w jej karierze i powrót po sześciu latach przerwy. Zwiastunem tego wydawnictwa jest singiel „Co masz na myśli?”. Mika Urbaniak zaznacza, że nowe kompozycje odzwierciedlają jej przemyślenia na temat miłości, siły, nadziei i odnajdywania siebie, a także pułapek przemysłu muzycznego, w którym – jej zdaniem, kobiety radzą sobie coraz lepiej i są bardziej pewne siebie. Jeśli natomiast chodzi o warstwę muzyczną tego krążka, to oprócz powrotu do hip-hopowych korzeni, będzie także można usłyszeć wpływy funku i popu.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Farmacja
Endometrioza przez lata pozostawała lekceważonym problemem. Mimo że cierpi na nią 14 mln kobiet w Europie

Coraz więcej państw UE kompleksowo zaczyna się zajmować problemem endometriozy. W tej grupie państw jest także Polska, która od lipca wprowadziła nowy model bezpłatnej diagnostyki i opieki dla pacjentek z tą chorobą oznaczającą dla nich życie z chronicznym bólem. Podczas ubiegłotygodniowej debaty w Parlamencie Europejskim europosłowie wezwali Komisję Europejską do większej inicjatywy na forum unijnym: opracowania strategii walki z endometriozą i skierowania większych środków na badania nad tą chorobą.