Wiosenne inspiracje od Rhenium Exclusive Leathers
Maj, który przywitał nas piękną pogodą, celebrujemy z pełnym entuzjazmem i gotowością do odkrywania nowych inspiracji w naszych garderobach. Marka Rhenium Exclusive Leathers zaprasza do eksploracji niezawodnych propozycji na wiosenne stylizacje, które łączą w sobie ponadczasową elegancję z minimalistycznym sznytem.
Temperament. The Nature of Emotions
Wiosenna kolekcja Rhenium podkreśla wartość ponadczasowości i minimalizmu, stanowiąc doskonałe wyrażenie kobiecych temperamentów. Kampania "Temperament. The Nature of Emotions" jest hołdem dla siły, odwagi i pewności siebie, jak również dla spokoju, empatii i elegancji. To opowieść o kobiecości, która celebruje różnorodność emocji i temperamentów.
Propozycje na wiosenne stylizacje
W najnowszej kolekcji znajdziemy kluczowe elementy garderoby, które doskonale sprawdzą się na nieco chłodniejsze wieczory. Skórzane ramoneski o militarnym kroju – Harlem lub Zurych czy kamizelka Amsterdam z pagonami na ramionach to tylko wybrane propozycje, które uzupełnią naszą wiosenną stylizację, nadając jej wyrazistego charakteru. Z powodzeniem możemy łączyć je m.in. z kowbojkami i botkami oraz krótszą sukienką lub spódniczką, eksponując nasze nogi. Miłośniczki bardziej eleganckich rozwiązań powinny zwrócić uwagę na elegancką kurtkę Porto z regulowanym paskiem w talii.
Dla tych, które pragną się wyróżnić, hołdując jednak minimalizmowi, polecamy poszerzane spodnie - Soho oraz Cannes, które zachwycą swoim wyrafinowanym stylem. Z kolei kobietom preferującym swobodę i niezobowiązujący styl proponujemy bluzę York z dużym kapturem i ściągaczami w kolorze głębokiej czerni. Nowa kolekcja Rhenium to również seksowana sukienka Brooklyn, krótkie spodenki z zamkiem Sewilla czy skórzana spodniczka mini Aruba, którą znajdziemy w trzech wariantach kolorystycznych. Dobierzemy do niej bluzkę Walencja, uzyskując kompletną stylizację – idealną na wiosenny dzień.
Marka zawsze stawia na najwyższą jakość i starannie wyselekcjonowane materiały. W projektach wykorzystuje jedynie skórę naturalną, co gwarantuje trwałość i komfort noszenia. Dodatkowo, utrzymuje się w zgodzie z obowiązującymi trendami, zachowując przy tym ponadczasowy i minimalistyczny charakter produktów niezwykle chętnie wybieranych przez polskie influencerki, a także osobowości medialne.
Jeśli pragniesz dowiedzieć się więcej o produktach oraz odkryć więcej inspiracji na wiosenne stylizacje, serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.rhenium.store.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
Wokalistka zaznacza, że najnowszy singiel „Lecę” to swoiste nowe otwarcie nie tylko w jej karierze muzycznej, ale i w życiu osobistym. Z większą świadomością i bagażem cennych doświadczeń nie chce już teraz popełniać takich błędów jak kiedyś. Czuje, że ma w sobie dużo pozytywnej energii i siły do działania, dlatego zamierza jak najlepiej wykorzystać ten czas. Marta Wiśniewska podkreśla, że pozytywne komentarze utwierdzają ją w tym, że to, co robi, ma sens. Hejterami natomiast nie zamierza się przejmować.
Farmacja
Trwa kontrola szczepień dzieci. Rodzice uchylający się od tego obowiązku muszą się liczyć z karami

Kontrola kart uodpornienia, czyli kontrola szczepień przeciw 13 chorobom zakaźnym, rozpoczęła się 1 kwietnia. Główny Inspektor Sanitarny chce poznać szczegółowe statystyki szczepień dzieci w Polsce, od urodzenia do 19. roku życia. Rodzice, którzy uchylają się od tego obowiązku, muszą się liczyć z postępowaniami i karami.
Media i PR
Na X zaraz po przejęciu przez Elona Muska było znacząco więcej mowy nienawiści. To sprzeczne z jego obietnicami

Liczba anglojęzycznych wpisów zawierających mowę nienawiści na X (dawniej Twitter) przez kilka miesięcy po zakupie platformy przez Elona Muska była o ok. 50 proc. wyższa niż przed transakcją – wskazują badania naukowców z Kalifornii. Znacznie wzrosła też średnia liczba polubień takich wpisów – o 70 proc. Naukowcy przyznają, że nie są w stanie określić związku przyczynowo-skutkowego, ale wskazują, że statystyki stoją w sprzeczności z deklarowanymi zmianami na platformie przez jej nowego prezesa.